Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:43:09

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Geloof jij dat mijn dromen iets te maken hebben met geesten of zijn het gewoon vreemde dromen?
Het zijn gewoon vreemde dromen. 11%  11%  [ 1 ]
Ze hebben met geesten te maken. 0%  0%  [ 0 ]
Ze zijn vreemd maar er zit iets anders achter dan geesten. 78%  78%  [ 7 ]
Ik heb geen idee! 11%  11%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen: 9
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: rare dromen
BerichtGeplaatst: 06-02-2013, 15:25:47 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-02-2013, 15:04:38
Berichten: 1
Ik ben bijna 12, het is wat jong maar dit is het enige forum dat ik snel zag. Ik denk dat het ongeveer een maand geleden is: ik heb een bizar mooie droom gehad. Het lijkt raar dat ik hem mooi vond als je verder leest maar ik vond hem mooi. Ik had slecht geslapen (zoals wel vaker) en viel toen nog even voor 7 uur in slaap. Ik kreeg 3 rare dromen. Helaas weet ik er nog maar 2.

Als eerste:
"Het leek of ik in de ogen van iemand keek. Alsof ik de binnenkant zag terwijl ze gesloten waren terwijl de wimpers -die mooi en lang waren- toch heel goed te zien waren. Een seconde of 2 later verschoof het beeld zich en zag ik een beeldschoon meisje liggen, een soort gothic.Ze had pikzwarte haren en haar wimpers waren prachtig en heel lang. Ze zag er heel vredig uit, ik voelde me bij haar op me gemak. Ze deed me -toen ik erover nadacht- aan mijn overleden tante en mijn levende nicht denken. Die zijn (vind ik) de mooiste mensen die ik ken. Het rare was dat het meisje op de bank in mijn tuin lag en toen draaide het beeld weer! Nu zag ik alle bloemen en planten die in mijn tuin bloeien in de zomer." Ik vertelde het aan een klasgenoot en deed schijnheilig. De juf gaf ons de opdracht onze droom te tekenen en deze tekende ik. Toen keek ze me nog enger aan en zij dat ze het eng vond wat ze zag. Ik antwoordde dat ik haar eigenlijk heel mooi vond. Daarna heb ik het aan mijn BFF verteld en samen zochten we een verklaring. Ik ben blij dat ik het aan haar heb verteld maar veel heb ik er niet aan. Ze is niet zo goed in dit soort dingen, maar wel super lief.

Ik heb hem nu nog in mijn hoofd en meestal vergeet ik ze. Ik had trouwens 2 dromen maar eerst deze.

P.S. soms heb ik nog meer van deze dromen zo zat ik een keer met mijn broertje op een wit paard en reed in galop...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: rare dromen
BerichtGeplaatst: 06-02-2013, 15:30:16 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Edit: sorry, ik zag de aanhalingstekens niet. Nu snap ik waar je droom eindigt en het 'echte leven' verder gaat.

Misschien kun je je tweede droom maar beter wel opschrijven, of je het nu hier doet of ergens anders voor jezelf. Dromen vergeet je snel! De details in ieder geval.

Om écht antwoord te geven op je vraag: ik geloof persoonlijk niet in geesten. Ik geloof dat alles wat je droomt een combinatie is van dingen die je hebt gezien, gehoord, of gedacht. Heb je de laatste tijd veel nagedacht over gothics, of heb je er misschien eentje in je klas?
Weet je waarom je lerares het eng vond? Het is toch gewoon een gothic dame, dat is toch niet zo eng?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: rare dromen
BerichtGeplaatst: 24-02-2013, 00:15:44 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-02-2013, 20:24:34
Berichten: 42
Locatie: Capelle aan den IJssel
@spiritueelmeisje

Het licht niet aan de geesten het licht aan jou hou jij de dag hebt mee gemaakt en hoe je stemming is. Zou ik de dromen mogen weten? Dan kan ik iets meer vertellen je kan het bij reactie plaatsen wil je het niet? Stuur me maar een pm (zie onderaan me tekst)

_________________
Blijf bij je zelf. Wees geen ander! Je bent zo goed als je bent.
Respect voor iedereen die dat ook heeft tegen mij


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl