Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:09:22

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen over de dood
BerichtGeplaatst: 04-03-2013, 17:20:22 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2013, 11:28:44
Berichten: 113
Heey,

Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik droom tegenwoordig best vaak over iemands dood. Nouja, ik heb in korte tijd er 4 dromen over gehad.

In mijn 1e droom ging ik zelf dood. Die nacht waren mijn ouders een weekendje weg en ik was alleen thuis met mijn zus en mijn broertje. Ik sliep die nacht in mijn ouders bef, en mijn droom ging als volgt: ik zat in kleermakerszit op mijn ouders bed. Om me heens het donker. Ik starde heel ongelukkig voor me uit. mijn hart deed verschrikkelijk veel pijn, door verdriet. Maar toen werd de pijn minder. Ik voelde me mijn lichaam uit zweven. Ik zag mezelf daar zitten. Terwijl ik naar boven zweefde was er een engel bij mij, die met e mee vloog. En zei : kom, ik help je wel naar het licht. Boven me zag ik een fel wit licht. Ik was niet meer bang en verdrietig. Ik voelde opeens.zoveel warmte en liefde. Toen ik bijna bij het licht was werd ik wakker. En wat vond ik het jammer dat het een droom was.

In mijn 2e droom ging een klasgenoot van mij dood op de terugreis van een school tri

_________________
Never let go of your dreams. <3


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen over de dood
BerichtGeplaatst: 04-03-2013, 17:45:14 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2013, 11:28:44
Berichten: 113
Sorry ging wat verkeerd. Ik ga snel verder.

Dus in mijn 2e droom ging een klasgenoot van mij dood tijdens de terugreis van een schooltrip. Ik maakte het gewoon door mijn eigen oven mee. Maar op de een of andere manier kreeg ik daar de schuld van. Later bleek dat het niet mijn schuld was, maar 2 jongens uit mijn klas dat verzonnen hadden. Maar.ik zat er ook niey mee, ik kon alleen maar aan die overleden klasgenoot denken. Later zag ik die klasgenoot mog, levend... Heel raar.

Zo heb ik ook gedroomd over mijn oma, en over macaulay culkin en rory culkin ( mijn favoriete acteurs) en mijn zus. In mijn laatste droom,.wist ik dat ik droomde dat die acteurs dood waren. Maar toch schrok ik. Ook toen ik hoorde dat mijn zus ook dood was. Ik liep naar haar kamer en zei hoe erg ik haar miste. Ik hoopte haar aanwezigheid te voelen of haar te zien. Nou ik zag haar, maar dan gewoon levend. Ze werd boos op mij dat ik dom was en zei dat o op moest flikkeren. Ik besefte dat het allemaal een droom was en zat te huilen op mijn kamer. Mijn zus volgde me nog maar ik had geen zin om haar te spreken. Toen werd ik wakker.

Ik weet dat dromen dat je dood gaat betekend dat je aan een nieuwe periode aan je leven begint. Dat heb ik gemerkt want sindsdien word ik opeens gepest op school. Maar wat betwkend het om over iemand anders dood droomt? En dat ze dan operns weer leven? Ik hou lederen nu maar extra goed in de gaten. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.

Xxx

_________________
Never let go of your dreams. <3


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen over de dood
BerichtGeplaatst: 04-03-2013, 19:39:03 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-02-2013, 04:50:09
Berichten: 72
Locatie: Weert
Ik weet niet of je engels kent ?
Anders geef maar een gil dan vertaal ik het wel even.


Die
To dream that you die in your dream symbolizes inner changes, transformation, self-discovery and positive development that is happening within you or your life. You are undergoing a transitional phase and are becoming more enlightened or spiritual. Although such a dream may bring about feelings of fear and anxiety, it is no cause for alarm as it is often considered a positive symbol. Dreams of experiencing your own death usually means that big changes are ahead for you. You are moving on to new beginnings and leaving the past behind. These changes does not necessarily imply a negative turn of events. Metaphorically, dying can be seen as an end or a termination to your old ways and habits. So, dying does not always mean a physical death, but an ending of something. If you dream that someone is telling you that you are going die, then it implies that you are being pressured to make an important change or choice. You are about to embark on some new life adventure.

On a negative note, to dream that you die may represent involvement in deeply painful relationships or unhealthy, destructive behaviors. You may feeling depressed or feel strangled by a situation or person in your waking life. Perhaps your mind is preoccupied with someone who is terminally ill or dying. Alternatively, you may be trying to get out of some obligation, responsibility or other situation. You are desperately trying to escape from the demands of your daily life.

To see someone dying in your dream signifies that your feelings for that person are dead or that a significant change/loss is occurring in your relationship with that person. Alternatively, you may want to repress that aspect of yourself that is represented by the dying person.

Angels
To see angels in your dream symbolize goodness, purity, protection, comfort and consolation. Pay careful attention to the message that the angels are trying to convey. These messages serve as a guide toward greater fulfillment and happiness. Alternatively, it signifies an unusual disturbance in your soul. Angels may appear in your dream as a result of your wicked and mean-hearted activities.

Afterlife
To dream of an afterlife refers to your desire of escaping from your own reality. You are feeling disconnected from life and society and want to make a fresh start.





Hier heb je ook nog de link, van een goed dromenboek, wel in het engels.

http://www.dreammoods.com/

Groetjes Sisi

_________________
Kraai.
Zit je te krassen, opdat ik weet, wat het geheim is van evenwicht in mijn geest ?
Of dient je gekras om me te laten letten op het bestaan van universele wetten ?

Groetjes Sisi.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen over de dood
BerichtGeplaatst: 04-03-2013, 20:42:42 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2013, 11:28:44
Berichten: 113
Bedankt voor je antwoord! Ik kan wel redelijk engels, dankje

_________________
Never let go of your dreams. <3


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen over de dood
BerichtGeplaatst: 13-12-2015, 16:39:40 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-09-2015, 19:45:50
Berichten: 57
Sisi schreef:
Ik weet niet of je engels kent ?
Anders geef maar een gil dan vertaal ik het wel even.


Die
To dream that you die in your dream symbolizes inner changes, transformation, self-discovery and positive development that is happening within you or your life. You are undergoing a transitional phase and are becoming more enlightened or spiritual. Although such a dream may bring about feelings of fear and anxiety, it is no cause for alarm as it is often considered a positive symbol. Dreams of experiencing your own death usually means that big changes are ahead for you. You are moving on to new beginnings and leaving the past behind. These changes does not necessarily imply a negative turn of events. Metaphorically, dying can be seen as an end or a termination to your old ways and habits. So, dying does not always mean a physical death, but an ending of something. If you dream that someone is telling you that you are going die, then it implies that you are being pressured to make an important change or choice. You are about to embark on some new life adventure.

On a negative note, to dream that you die may represent involvement in deeply painful relationships or unhealthy, destructive behaviors. You may feeling depressed or feel strangled by a situation or person in your waking life. Perhaps your mind is preoccupied with someone who is terminally ill or dying. Alternatively, you may be trying to get out of some obligation, responsibility or other situation. You are desperately trying to escape from the demands of your daily life.

To see someone dying in your dream signifies that your feelings for that person are dead or that a significant change/loss is occurring in your relationship with that person. Alternatively, you may want to repress that aspect of yourself that is represented by the dying person.

Angels
To see angels in your dream symbolize goodness, purity, protection, comfort and consolation. Pay careful attention to the message that the angels are trying to convey. These messages serve as a guide toward greater fulfillment and happiness. Alternatively, it signifies an unusual disturbance in your soul. Angels may appear in your dream as a result of your wicked and mean-hearted activities.

Afterlife
To dream of an afterlife refers to your desire of escaping from your own reality. You are feeling disconnected from life and society and want to make a fresh start.





Hier heb je ook nog de link, van een goed dromenboek, wel in het engels.

http://www.dreammoods.com/

Groetjes Sisi

ik weet ook een boek wat over doodsdromen gaat, namelijk Valentina's schaduwboek van Eddy C. Bertin. het is niet echt gebeurd maar misschienn heb je er iets aan?
zou je het voor mij nog even kunnen vertalen?
:wave: magicgirl1

_________________
with her brave wings, she can fly!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl