Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:00:06

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van Vaneela
BerichtGeplaatst: 20-05-2008, 01:05:38 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-01-2005, 21:26:29
Berichten: 339
Locatie: Hilversum
Droom over: schoonmaken

Ik heb zo raar gedroomd....

Ik droomde dat ik samen met mijn beste vriend mijn kamer nu echt eens schoon ging maken! (Dit wil ik al een aantal weken maar kom er steeds niet toe en verschuif het ook steeds).
Nu heeft me dit heel de nacht bezig gehouden telkens als ik wakker werd zag ik me kamer en sloot gelijk mn ogen en viel weer in slaap en droomde weer dezelfde droom alleen verder,...

Nu ik zo vandaag bezig ben geweest had ik mijn oma gebeld om te vragen of zij me wil helpen de spullen die ik weg doe te verduisteren voor mijn moeder (die kan namenlijk heeeel moeilijk afstand van spullen doen en die wil steeds dat ik alles bewaar :roll: )
Waardoor mijn oma spontaan begon te huilen aan de telefoon en dat ik nu eindelijk eens begon! Ze had er de afgelope nacht van wakker gelegen!!

Nu vroeg ik me af of ik vannacht met mijn oma verbonden was en eigenlijk in haar gedachten zat omdat ik heel erg nauw verbonden met mijn oma ben.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Dromen van Vaneela
BerichtGeplaatst: 20-05-2008, 06:30:28 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2005, 10:43:19
Berichten: 2370
Locatie: Noord-Holland
Reactie op: droom over schoonmaken

Je oma leeft nog he, volgens mij is het ook dan mogelijk om zo´n contact in dromen te hebben. Ik weet wel dat een telefoon voor contacten staan met het hoger bewustzijn. Met overleden mensen dus.

_________________
Weglopen van de waarheid is weglopen van jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Dromen van Vaneela
BerichtGeplaatst: 20-05-2008, 08:12:58 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-03-2008, 14:03:37
Berichten: 141
Reactie op: droom over schoonmaken

dat zou heel goed kunnen,.. dat je contact had met je oma,..

het is anders wel heeel toevallig dat jullie daar alle 2 die zelfde avond mee bezig waren,..

ik heb soms ook wel dat ik bepaalde personen spreek dat de die zelfde avond exact de zelfde gedachten hadden,.. en dat voelt ook heel maf,..
krijg er ook altijd kippenvel bij,.. en dat is voor mij ook een bevesteging dat het klopt,..

groetjes,..

smartie

_________________
I'm like a phoenix, rising from the ashes. But i'm getting prettier every time i burn up


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Dromen van Vaneela
BerichtGeplaatst: 20-05-2008, 14:16:01 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-01-2005, 21:26:29
Berichten: 339
Locatie: Hilversum
Reactie op: droom over schoonmaken

@ geintresseerde_16 :

Ja mijn oma leeft nog! Dat van dat ik met mijn oma belde heb ik niet gedroomd hoor! ;) Ik heb die nacht zeg maar die droom gehad dat ik met mijn beste vriend mn kamer nu echt eens op moest ruimen.

En toen ik wakker werd ben ik gaan opruimen en heb toen mijn oma opgebeld om te vertellen dat ik aan het opruimen was en dat zij mij moest helpen met het verduisteren van de spullen die ik weg doe zodat mijn moeder er niet om kan zeuren dat ik het weg doe en dat het zonde is ! ;)


@ Smartie82:

Ja zoiets dacht ik al! Maar wat ook is mijn oma en ik zijn heel erg verbonden met elkaar! Ik lijk heel erg op mijn oma! Ik dacht dat ik altijd op mijn vader leek (wat ook wel zo is hoor voor een deel!) maar ik heb ook een heleboel dingen van mijn oma!
Ik ben ook heel erg gek op mijn oma en ik voel ook heel goed aan hoe mijn oma zich voelt.

Ik vond het gewoon bizar dat toen ik belde mijn oma vertelde dat ze er de hele nacht van wakker had gelegen omdat het nu eens een keer moest gebeuren! En dat ze het zo zonde vind dat ik er alleen voor sta!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Dromen van Vaneela
BerichtGeplaatst: 20-05-2008, 16:23:26 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-01-2005, 21:26:29
Berichten: 339
Locatie: Hilversum
Reactie op: droom over schoonmaken

Zou maar zo kunnen ik ben idd erg chaotisch op het moment! Eigenlijk altijd al geweest! Maar zodra ik ergens anders ben ben ik altijd aan het opruimen en schoonmaken!
Terwijl mijn eigen kamer 1 grote rotzooi is,.. Wat overigens voor het hele huis geld! Maar ik probeer nu in ieder geval mijn eigen dingen eens op orde te gooien! Want dit is geen leven meer!

Het kan inderdaad ook wel betekenen dat ik met dingen uit het verleden korte mette maak! Want ik heb het eea nu weg gegooid wat met mn ex te maken heeft! Gisteren tijdens het opruimen is er veel bij mij los gekomen!

Heb vandaag ook mn moeder duidelijk gemaakt dat die kast die in mijn kamer stond nu echt eens weg moet! Ze moet niet steeds zeggen dat bewaren we wel!

Dus inprinciepe komt het best overeen met wat je zeg! ^^ Bedankt iig!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Dromen van Vaneela
BerichtGeplaatst: 21-05-2008, 00:14:34 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-01-2005, 21:26:29
Berichten: 339
Locatie: Hilversum
Reactie op: droom over schoonmaken

Hahahaha nou die mogen me idd best helpen!! :lol:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Dromen van Vaneela
BerichtGeplaatst: 30-05-2008, 08:42:59 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-01-2005, 21:26:29
Berichten: 339
Locatie: Hilversum
Droom over: mijn ex

Afgelope nacht heb ik weer zo'n vage droom gehad. Het ging over mijn ex.

Mijn ex en ik zijn nogal rottig uit elkaar gegaan... Toen ik in Zweden zat had ie me ineens zo gemist en hield ie toch wel van me en ineens na 2 weken was ik ineens toch zijn type niet en als reden gaf hij de reden die zijn moeder steeds zei waarom ik niks voor hem was... En hij heeft zogenaamd een ander meisje leren kennen waar het toch ook wel goed mee klikt...

Maar nu droomde ik dit dus. Ik ging naar mijn ex toe en ineens was alles weer goed. Ik kon het alleen niet goed begrijpen. We deden weer leuke dingen samen en hij deed alsof er niks gebeurd was. We waren ook weer samen begonnen met roken want ja dat stoppen wilde toch eigenlijk niet lukken. En ik geloof ook dat we op een gegeven moment op een verjaardag zaten of in een kroeg dat is even vaag voor me... Maar het was iig heel erg gezellig. Het zag er allemaal zo gelukkig uit. We kregen zelfs een kind. Het voelde zo echt :S en ik begreep er allemaal maar niks van.. :S

De droom was zelfs zo sterk dat ik door mijn wekker heen geslapen heb. Terwijl ik normaal altijd gelijk wakker van mn wekker word :S


Laatst gewijzigd door Vaneela op 30-05-2008, 12:45:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Dromen van Vaneela
BerichtGeplaatst: 30-05-2008, 10:59:11 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-03-2008, 11:58:29
Berichten: 188
Locatie: Ulvenhout
Reactie op: droom over mijn ex

kan het ook zijn dat jij wilt dat het weer aan is?
anders zou ik het eiglijk ook niet weten
of het is een voorspellende droom
heb je die droom vaker ??

_________________
Wie de dood vreest, vreest ook het leven

Nietige gedachten brengen kleinzielige karakters voort.
Je wordt door kleine dingen aangetrokken
omdat je denkt dat je macht beperkt is.
Maar je macht is in werkelijkheid onbeperkt .

greetz Lord of Darkness


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Dromen van Vaneela
BerichtGeplaatst: 30-05-2008, 12:49:14 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-01-2005, 21:26:29
Berichten: 339
Locatie: Hilversum
Reactie op: droom over mijn ex

Nou voor mij is er teveel gebeurd zeg maar dan dat ik zou willen dat het goed komt tussen ons!
Tuurlijk wel is er een vorm van missen... Want we hebben het ook heel leuk met elkaar gehad! Maar na wat hij mij geflikt heeft zeg maar ben ik voor mijn gevoel beschadigd en hoef ik m nooit meer te zien! Wat me overigens wel pijn doet dat ik die beslissing heb genomen maar echt contact wil k niet meer met m!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Dromen van Vaneela
BerichtGeplaatst: 24-06-2008, 08:17:40 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-01-2005, 21:26:29
Berichten: 339
Locatie: Hilversum
Droom over: een oude man

Het is gistermiddag begonnen toen ik dood moe opbed lag omdat ik die nacht ervoor heel slecht geslapen had...

Iig k was met familie weg ofsow en we hadden in eerst instatie gewoon heel veel lol was juist allemaal heel gezellig,.. Maar op een gegeven moment viel ik ofzo of ik weet niet ik lag iig op de grond en mijn hand begon pijn te doen... En toen keek ik en mijn vingers begonnen zich spontaan om te draaien en begonnen ook heel raar te staan alsof ze gebroken was maar het rare ervan was dat ik zelf niets deed of wat dan ook,.. Dus ik werd ineens heeeel erg hysterisch :huh: Ik werd daardoor ook heel erg raar wakker ik was zelfs aan het huilen :huh:

En dan vannacht,..

Ik had een of andere vage vent (t was een bnn'er maar de naam laat ik liever achterwege :marlinde: dat was t enige grappige eraan en hij is ook waaay to old!!) aan de haak geslagen en daarmee gingen mijn moeder en een tante reizen want we moesten naar mijn vrienden komen,.. hoelanger ik met die vent optrok hoe meer ik hem door had want het was een psychisch gestoorde moordenaar. :huh: Maar uiteindelijk waren we mijn vrienden tegen gekomenin een supermarkt maar we zaten vast op 1 of ander eiland... Ik proberen al mijn vrienden die daar waren te waarschuwen ik had een heel goed gesprek met Renuka die besloot om te helpen maar ineens was ze weg toen ze door had dat ie vent ons gevolgd was. Hij pakte me beet en begon te dreigen en trok me aan me haren beet en sleepte me door die supermakrt langs het bier over de ggrond heen waardoor ik een krat bier te pakken kreeg en hem liet vallen zodat hij me los liet,... Maar echt veel kon ik niet want zelfs met flesjes bier waarme ik op zn kop probeerde te slaan gingen niet kapot,... Ondertussen waren al mn vrienden en mijn moeder en mijn tante weg gegaan. Uiteindelijk moest hij even spullen pakken en probeer ik de winkel eigenaar duidelijk te maken dat ie de politie moet bellen maar die vond het niet nodig want die waren toch alleen maar aan het rijden door de bergen met een busje (waar dat nou weer op slaat weet k ook niet),.. Ik met een heleboel 7up flessen rennen en rennen en vervolgens was ik buiten en ging ik de opslag in,... Daar zat k verstopt in de allerachterste (doodlopend) opslag plek. Vervolgens gooit de eigenaar t opslot maar die psychigisch gestoorde moordenaar zat met mij opgesloten alleen 1 opslag voor me en op de 1 of andere manier paniekeerde ik weer toen de deur open ging en werd ik wederom weer huilend wakker :huh:|s


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Dromen van Vaneela
BerichtGeplaatst: 27-06-2008, 17:10:38 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-01-2005, 21:26:29
Berichten: 339
Locatie: Hilversum
Reactie op: droom over een oude man

Dank je wel voor je reactie! Het klopt opzich ook wel hoor! Ik neem ook wel teveel hooi op mijn vork,... Ik neem hier veel verantwoordelijkheid in huis terwijl ik het allemaal niet zo aan kan en tegen iedereen zeg dat het me allemaal wel lukt en dat ik het wel kan en geen hulp nodig heb,.. Ik wil nooit afhankelijk zijn van andere dat geeft me altijd zo'n rot gevoel :S Terwijl het eigenlijk niet verkeerd is om soms eens hulp aan te pakken van andere,...

Het is geen bnn'er maar een bn'er had het verkeerd op geschreven :S Maar k weet niet of ik het hier wel zo op wil schrijven,.. Het enigste wat ik weet is dat ik het gewoon een walgelijk persoon vind en dat ik m best eng vind,... Hij speelt ook altijd van die enge rolletjes! Hij is altijd zo'n gluiperd! Hahahaha


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Dromen van Vaneela
BerichtGeplaatst: 22-07-2008, 21:09:17 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-01-2005, 21:26:29
Berichten: 339
Locatie: Hilversum
Droom over: een jongen

Had vanmiddag toen k fftjes lag te slapen een vage droom,.. Al vond ik hem wel heeeeel fijn!!

Het leek ook allemaal zo echt en vertrouwd! Ik zat achter mijn pc en ineens stond de jongen naast me die ik nu al een tijdje ken en die zei van dat ik echt iets moest doen aan de rotzooi die om me heen lag. (Toevallig ben ik nu alles aan het opruimen hier in huis) Ik vertelde hem ook dat ik daar mee bezig was. Vervolgens liep ik weg van mijn pc en ging in de auto liggen omt e slapen,... (Echt een vreemde plek! XD) Toen ik daar was was ook een vriendin van me daar en daar ging hij mee zitten praten dus ik was ene beetje jaloers en verdrietig omda tik dacht dat hij haar leuk vond en mij niet meer vanwege de rotzooi,... Maar op een gegeven moment schoof hij steeds meer naar mij toe en ging naar me toe liggen en boven op me liggen om me te zoenen,... Het voelde ook gewoon echt,... Alsof hij echt boven op me lag,... En de aanrakingen voelde echt,...
Toen werd ik wakker gebeld maar drukte me telefoon uit en sliep weer verder maar was anders gaan liggen. En nu droomde ik dat ik gewoon in mijn bed lag en zag mezelf du ook gewoon liggen en hij lag naast me! Maar toen werd ik weer wakker gemaakt en moest ik naar beneden komen omdat er iemand voor mij voor de deur stond!

Ik vond het gewoon zoooo vaag! Maar toch voelde het ook wel heel vertrouwd en fijn...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Dromen van Vaneela
BerichtGeplaatst: 23-07-2008, 13:15:16 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-01-2005, 21:26:29
Berichten: 339
Locatie: Hilversum
Reactie op: droom over een jongen

Dank je voor je antwoord! Dat ik van binnen nogal chaotisch en rommelig bent klopt zeker wel! En ik ben daar ook mee bezig om dat te veranderen!

Maar wat ik zo raar vind aan die droom is dat alles zo echt voelde,.. Alsof ik het niet droomde maar gewoon zo mee maakte,.. Ik droom wel eens vaker over die jongen maar dan is het gewoon vaag,... Ook wel mooi maar dat voelde niet zoals dat het gisteren was,... Dat voelde gewoon echt,...

Nu vroeg ik me af of we beide onbewust naar elkaar toe kwamen? Of hij me opzocht? Want ik heb wel eens vaker het idee dat zijn energie om mij heen hangt terwijl hij ligt te slapen,...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Dromen van Vaneela
BerichtGeplaatst: 23-07-2008, 18:19:34 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-01-2005, 21:26:29
Berichten: 339
Locatie: Hilversum
Reactie op: droom over een jongen

Ik snap wat je bedoelt! ^^ Maar toch ik weet echt niet hoe ik het moet omschrijven,... Het zou best kunnen hoor,.. Maar naar mijn mening is de relatie tussen ons redelijk goed :) We hebben geen verhouding ofzo maar vinden elkaar wel leuk en kunnen goed met elkaar opschieten :) En het is niet echt zo dat ik naar iets verlang,.. Alhoewel misschien in mijn ondebewustzijn wel :) Tuurlijk houd iedereen wel eens van een knuffel en van aandacht en ik zeker ook wel maar ik heb juist mijn liefdes leven op een laag pitje gezet omdat ik eerst zelf gelukkig moet zijn wil ik een nieuwe relatie instappen :)

Al vind ik hem wel erg leuk en zou ik graag wat stappen ondernemen, maar uit behoud van mezelf en ook voor hem wil ik het gewoon zelf rustig aan doen en heb niet het idee dat ik voor mezelf erg naar zijn liefde hunker,.. Maar goed dit kan in mijn onderbewuste anders zijn dat ik er juist wel heel erg om schreeuw maar het naar achter gedrukt heb :) En dat dit via mijn dromen naar voren komt :) Je zou moeten zeggen dat ik het zelf dan het beste weet! Maar voor mijn gevoel is het op het moment gewoon dat ik er niet aan toe ben en dat ik het gewoon voor mezelf rustig aan wil doen! ^^

Want ik heb wel vaker dromen over hem en over mij maar die waren echt anders zoals ik deze ervaren heb,.. Ik voelde zijn adem, zijn aanrakingen ik kon zijn emotie echt duidelijk voelen en zien het was echt bizar gewoon!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van Vaneela
BerichtGeplaatst: 09-09-2009, 22:34:30 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-01-2005, 21:26:29
Berichten: 339
Locatie: Hilversum
srry voor de dubbelpost,... Heb weer eens een vage droom xD

Ik droom al een tijdje dezelfde droom over het krijgen van een kind. Het begon heel vaag maar de droom word steeds meer in details getoond.

Ik en een vriend van me krijgen samen een dochtertje. Het is allemaal heel vreselijk omdat we beide gescheiden zijn van elkaar. Hij staat ergens op een podium met de band te spelen in een ander land. En ik lig in het ziekenhuis te bevallen en krijg hem maar niet te pakken. Vervolgens krijgt 1 van mijn vrienden hem dan wel te pakken en hij pakt de eerste de beste trein naar me toe omdat dat het snelste schijnt te zijn. We zijn er samen heel gelukkig mee en we noemen haar Anne (maar dan uitspreken op zn Engels). En vervolgens word ik huilend wakker al voel ik me wel gelukkig.

In het begin was het alleen maar dat ik in vage lijnen een kind kreeg wist niet eens van wie en hoe ik haar zou noemen. En nu word die droom steeds sterker en sterker. Steeds mer details komen naar voren. Maar vraag me af wat het zou betekenen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl