Hallo allemaal, ik zoek steun bij andere mensen die ook helderhorend zijn en meer over dit weten. Eerst zal ik een beetje over mezelf vertellen, ik ben zelf helderhorend, voel meestal (niet altijd) dingen ook aan, ik leg tarotkaarten en ik heb intense dromen die vaak mij boodschappen vertellen. Ik merk aan mezelf dat als ik berichten krijg in me dromen dat over anderen gaat of tarot voor anderen leg, kan ik het beter de voorspelling uitleggen maar als het over mijzelf gaat, kan ik het niet goed, dan zoek ik raad bij mensen die ook een gave hebben zoals ik. Ik maak me druk over een droom.
Het begon in 2012 september, ik was toen nog vrijgezel, ik kreeg een droom: Ik stond op zand en rond om mij heen zag ik alleen maar Afrikaanse kinderen, heel veel Afrikaanse kinderen stonden om mij heen en achter hun zag ik hun hutjes. Ik draaide in een rondje totdat ik een blank meisje zag die tussen die kinderen stond. Ik keek haar aan, zij keek mij aan en ze glimlachte naar me, ik ook. Ik schat haar leeftijd tussen 5 en 7 jaartjes, ze had bruin haar, in een vlecht en alleen haar glimlach had ze beetje hetzelfde als die van mij. Terwijl ik naar haar staarde hoorde ik een stem zeggen: dat is jouw dochter. Toen ik dat hoorde, schrokte ik een beetje en daarna dacht ik zo, echt waar?!. Ik werd blij wakker, ik vertelde aan mijn moeder en ze zei: oh leuk maar misschien was dat jezelf want je hebt geen kinderen en niet eens een vriendje. Ik zei: nu niet, maar toekomst misschien wel en mijn intuïtie heeft nooit tegen me gelogen.
2012 november, ik begon een relatie maar ik wist nog niets over zijn familie totdat hij me vertelde dat zijn moeder in Afrika is geboren. Toen werd ik een beetje stil omdat ik dacht aan die vorige droom zag ik iets met Afrika en dat tussen haakjes misschien me dochter.
2013 begin maart, kreeg ik een droom: Ik zat in een kantine en ik weet nog dat er een muur was dat rode verfkleur had. Ik ging aan een tafel zitten en voor me neus zag ik een keuken, fornuis enzo... ik keek om mij heen en ik zag dat ik alleen was, er was niemand. Ik kijk weer voor me neus naar de keuken en ik kreeg een stem te horen: Jij zult zwanger raken, maar je zult het niet weten dat je zwanger bent. Mijn reactie was, wie zegt nou zoiets? waar slaat dat nou weer op? en ik keek om me heen maar er was niemand te zien. Toen ik wakker werd, was ik nog steeds heel erg verbaasd, verwarrend en ik bleef in mezelf herhalen omdat ik kon het niet geloven, heb ik het echt gehoord of verbeeld ik me? nee, ik heb het duidelijk gehoord.
2 weken daarna werd ik ineens misselijk, bij het eten had ik steeds gevoel dat ik moest overgeven, rugklachten enzovoorts. Ik deed een test, bleek negatief en 5 dagen daarna werd ik ongesteld. Maar mijn gevoel zegt er klopt toch iets niet. Mijn menstruatiecyclus duren nu langer dan normaal, mijn laatste cyclus van maart heeft 45 dagen geduurd, de langste tot nu toe, nooit eerder gehad. En ik ging tarot kaarten leggen voor mijn moeder en bij haar kwam dat iemand zwanger zou worden en als ik het voor mezelf doe, dan zeggen ze alleen dat ik zal door een nieuwe fase door het leven gaan maar niets over een baby. Er is een programma op TLC over vrouwen die niet wisten dat ze zwanger waren, dan denk ik bij mezelf word ik 1 van hun ofzo? wil er liefst niet aan denken.
Ik zit er heel erg mee met de laatste droom en de stem die ik hoorde: je zult zwanger raken maar je zult het niet weten dat je zwanger bent. wat wil die droom zeggen?
Alvast bedankt voor een reactie.
|