Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:25:47

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen over Zwangerschap??
BerichtGeplaatst: 29-04-2013, 15:01:51 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-04-2013, 12:55:21
Berichten: 6
Hallo allemaal, ik zoek steun bij andere mensen die ook helderhorend zijn en meer over dit weten.
Eerst zal ik een beetje over mezelf vertellen, ik ben zelf helderhorend, voel meestal (niet altijd) dingen ook aan, ik leg tarotkaarten en ik heb intense dromen die vaak mij boodschappen vertellen. Ik merk aan mezelf dat als ik berichten krijg in me dromen dat over anderen gaat of tarot voor anderen leg, kan ik het beter de voorspelling uitleggen maar als het over mijzelf gaat, kan ik het niet goed, dan zoek ik raad bij mensen die ook een gave hebben zoals ik. Ik maak me druk over een droom.

Het begon in 2012 september, ik was toen nog vrijgezel, ik kreeg een droom:
Ik stond op zand en rond om mij heen zag ik alleen maar Afrikaanse kinderen, heel veel Afrikaanse kinderen stonden om mij heen en achter hun zag ik hun hutjes. Ik draaide in een rondje totdat ik een blank meisje zag die tussen die kinderen stond. Ik keek haar aan, zij keek mij aan en ze glimlachte naar me, ik ook. Ik schat haar leeftijd tussen 5 en 7 jaartjes, ze had bruin haar, in een vlecht en alleen haar glimlach had ze beetje hetzelfde als die van mij. Terwijl ik naar haar staarde hoorde ik een stem zeggen: dat is jouw dochter. Toen ik dat hoorde, schrokte ik een beetje en daarna dacht ik zo, echt waar?!.
Ik werd blij wakker, ik vertelde aan mijn moeder en ze zei: oh leuk maar misschien was dat jezelf want je hebt geen kinderen en niet eens een vriendje. Ik zei: nu niet, maar toekomst misschien wel en mijn intuïtie heeft nooit tegen me gelogen.

2012 november, ik begon een relatie maar ik wist nog niets over zijn familie totdat hij me vertelde dat zijn moeder in Afrika is geboren. Toen werd ik een beetje stil omdat ik dacht aan die vorige droom zag ik iets met Afrika en dat tussen haakjes misschien me dochter.

2013 begin maart, kreeg ik een droom:
Ik zat in een kantine en ik weet nog dat er een muur was dat rode verfkleur had. Ik ging aan een tafel zitten en voor me neus zag ik een keuken, fornuis enzo... ik keek om mij heen en ik zag dat ik alleen was, er was niemand. Ik kijk weer voor me neus naar de keuken en ik kreeg een stem te horen: Jij zult zwanger raken, maar je zult het niet weten dat je zwanger bent. Mijn reactie was, wie zegt nou zoiets? waar slaat dat nou weer op? en ik keek om me heen maar er was niemand te zien. Toen ik wakker werd, was ik nog steeds heel erg verbaasd, verwarrend en ik bleef in mezelf herhalen omdat ik kon het niet geloven, heb ik het echt gehoord of verbeeld ik me? nee, ik heb het duidelijk gehoord.

2 weken daarna werd ik ineens misselijk, bij het eten had ik steeds gevoel dat ik moest overgeven, rugklachten enzovoorts. Ik deed een test, bleek negatief en 5 dagen daarna werd ik ongesteld. Maar mijn gevoel zegt er klopt toch iets niet. Mijn menstruatiecyclus duren nu langer dan normaal, mijn laatste cyclus van maart heeft 45 dagen geduurd, de langste tot nu toe, nooit eerder gehad. En ik ging tarot kaarten leggen voor mijn moeder en bij haar kwam dat iemand zwanger zou worden en als ik het voor mezelf doe, dan zeggen ze alleen dat ik zal door een nieuwe fase door het leven gaan maar niets over een baby.
Er is een programma op TLC over vrouwen die niet wisten dat ze zwanger waren, dan denk ik bij mezelf word ik 1 van hun ofzo? wil er liefst niet aan denken.

Ik zit er heel erg mee met de laatste droom en de stem die ik hoorde: je zult zwanger raken maar je zult het niet weten dat je zwanger bent. wat wil die droom zeggen?

Alvast bedankt voor een reactie.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen over Zwangerschap??
BerichtGeplaatst: 07-05-2013, 06:49:32 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi RedRose05

Je laatste drooom.

Ik denk dat je kaarten gelijk hebben.

Ben je niet (bang dat je) zwanger (bent), dan staat een droom waarin je zwanger bent voor een aspect van je persoonlijkheid of je leven dat je nu aan het ontwikkelen bent, maar waarvan je nog niet klaar bent om erover te praten of er iets mee te doen. Een droom waarin een zwangerschap voorkomt staat voor een nieuw idee of een nieuwe richting of doel.

Dat laatste je zal het niet weten, slaat op je nieuwe ontwikkeling, wat het is of wordt.

Groeten Hans.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen over Zwangerschap??
BerichtGeplaatst: 17-05-2013, 10:41:22 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-04-2013, 20:54:58
Berichten: 44
Ik advieseer je om naar je huis arts te gaan want 45 dagen ongesteld is niet gezond. ik weet niet hoe oud je bent. maar ik zal zeker naar een arts gaan. Eventueel daar je verhaal voorleggen dat je vermoed zwanger te zijn (over je dromen hoef je niks te vertellen) ws krijg je dan een echo en kunnen ze kijken of je inderdaad zwanger bent of een buitenbaarmoedelijke zwangerschap hebt. Ik raad je aan om echt naar een arts te gaan. En niet verder te zoeken naar antwoorden op je dromen. De arts is de enige die je duidelijkheid kan geven.

_________________
Sheela zegt: Jij bent een puur hart, je komt er wel. Vertrouwen in jezelf is het halve werk niet alles te gelijk willen. De rust in je zelf vinden..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen over Zwangerschap??
BerichtGeplaatst: 20-05-2013, 13:48:54 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-05-2013, 20:06:28
Berichten: 1
Hoi RedRose05,

Ik kan je niet helpen met je probleem,
want ik heb er zelf ook last van. Ik vind het
heel eng, want er is geen enkele kans op en ik word
ook gewoon ongesteld. Zou het iets te maken kunnen
hebben met de toekomst? Dat moet haast wel, want ik
ben nog maar 14. Het rare is ook dat ik in mijn dromen bijna altijd
te maken heb met het vertellen aan mensen. Ik ben niet helderhorend/
helderziend en begrijp niets van deze dromen...

Hanneke


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen over Zwangerschap??
BerichtGeplaatst: 31-05-2013, 16:55:50 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-04-2013, 12:55:21
Berichten: 6
Bedankt voor de berichten.

Ik ben naar huisarts geweest en ik vertelde niet over mijn dromen maar wel de symptomen die ik heb.
Zoals de eerste weken was ik misselijk bij het eten, duizelig en noem maar op. De dokter vroeg zich
zelf ook af of ik misschien zwanger zou zijn. Maar toen ik hem vertelde dat ik gewoon nog steeds
ongesteld word, zei hij dat het niet kon. Ik heb hem gevraagd over de cyclus, hij zei dat het per vrouw
verschillend is, geen probleem.

De dromen over een baby gaan gewoon door. :shock:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen over Zwangerschap??
BerichtGeplaatst: 31-05-2013, 17:01:47 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-04-2013, 12:55:21
Berichten: 6
Ik heb weer een droom gehad over een baby.

Ik droomde dat ik het ziekenhuis was, en ik zag dat ik op skates door de hal van het ziekenhuis reed.
Ik zag alle kamers en af en toe mensen maar ineens plotseling voelde ik krampen, het was heel erg
pijnlijk!!. Ik ging langzaam naar de wc en ik deed me broek uit en ik zag een hoofd, met andere woorden:
ik was aan het bevallen terwijl ik geen buik had, niets. Ik wou niet verder kijken met al het bloed enzo...
Ik vond het maar niets, ben ik maar wakker geworden.

Ik hou een dagboek bij over mijn dromen want ik let er wel op.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen over Zwangerschap??
BerichtGeplaatst: 05-06-2013, 06:41:46 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi RedRose05

Droom je over een ziekenhuis, dan maak je je zorgen omdat je het gevoel hebt dat je niet grondig genoeg hebt gewerkt aan een huidig project.

Droom je over een onbekende kamers , dan begeef je je in je leven op onbekend terrein

Als je droomt dat je aan het skaten bent, dan beweeg je je gemakkelijk en doelbewust door het leven

Een bevalling staat altijd voor het begin van iets nieuws.

Een wc in een droom staat voor dingen die je aan het loslaten bent of die je mag gaan loslaten.

Groeten Hans.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl