Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 00:04:27

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Mijn dromen
BerichtGeplaatst: 18-06-2013, 18:10:55 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-06-2013, 14:53:45
Berichten: 6
Ik kan meestal mijn dromen onthouden , of toch grote stukken van mijn dromen . En ik droom ook niet zo graag over dingen die staan te gebeuren .

Vroeger droomde ik af en toe dat mijn oma ging sterven aan verstikking, meestal zag ik dan een veld met groen kleurig gas .Ik heb die droom jaren gehad ,ook op de nacht dat ze stierf . Mijn oma is gestorven aan een hartaanval ,die veroorzaakt is door longvocht dat naar haar hart is gegaan.

Ook had ik een droom over één van mijn voormalig vriendje ,die terug zou gaan trouwen met zijn ex , paar weken erna liet hij mij zitten voor iemand dat hij op een bruiloft had leren kennen voordat hij mij kende en terug tegen het lijf was gelopen.

Laatst droomde ik dat mijn ex (zijn nu een jaar uiteen ,ik heb nieuwe relatie en hij niet) een vriend had waar hij een relatie mee heeft. En dat hij medicatie moest nemen om vrouw te worden,omdat zijn ouders het niet konden hebben dat hij met een man was , dus moest hij vrouwelijk worden . 2 x deze droom ,maar de 2de keer was hij geen vrouw. Dus een droom dat mijn ex-vriend homo is (niet dat dat erg is hoor,maar wel grappig)

De laatste die ik goed heb onthouden ,is dat het enorm geregend had en ik op mijn werk zat. Moest mijn werkzaamheden staken en dringend vertrekken om privé redenen , de straat stond een beetje blank en in plaats van naar mijn auto te gaan,had ik een opgezadelde koe klaarstaan om te vertrekken. Ik kwam net wakker toen ik ging aanzetten met mijn koe :lol:

Ik heb soms vreemde dromen,ik onthou ze niet allemaal hoor. Of het zijn kleine stukjes


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn dromen
BerichtGeplaatst: 18-06-2013, 22:27:49 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-09-2012, 13:26:20
Berichten: 211
Apart dromen. Ik geloof altijd dat dromen wat betekenen maar wat ze precies betekenen, daar kan ik je niet verder mee helpen.
Ik denk bovendien dat er genoeg anderen zijn die je hier goed uitleg over kunnen geven! ;)

_________________
Do what you can do.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn dromen
BerichtGeplaatst: 20-06-2013, 20:02:31 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-06-2013, 16:04:49
Berichten: 20
Dromen zijn inderdaad hele aparte ervaringen!
Het is de manier hoe je onderbewuste tegen je praat en het is de staat waar je fantasie het grootst is. Je komt in een hele andere dimensie.
Dromen kunnen zeker wat betekenen, maar dat hoeven niet perse alle dromen te doen.
Het kan zijn dat je de hartaanval van je oma al aan voelde komen, en dat je een soort voorspellende droom heb gehad. De droom is wat anders geweest dan de werkelijkheid maar er zijn dus ook genoeg overeenkomsten.
De dromen over je ex zouden kunnen betekenen dat je dat stuk nog steeds niet goed hebt verwerkt voor jezelf en er nog geen vrede mee kunt hebben. Dan ga je dus bijvoorbeeld gekke dingen dromen over dat je ex ineens homo is en met een man gaat trouwens ofzo. Of medicijnen moet nemen om een vrouw te worden, dan neemt je fantasie het dus ook nog eens over.

Vaak zijn dromen goed te verklaren maar af en toe blijft het een mysterie. Een verborgen boodschap dat alleen je onderbewuste weet.. :wink:

Ik hoop dat dit je een beetje heeft kunnen helpen


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl