Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:47:31

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: ogen van een ander
BerichtGeplaatst: 02-07-2013, 12:47:49 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2013, 09:02:02
Berichten: 70
Locatie: Overijssel
Als ik droom, en ik ben met meerdere personen zit ik meestal in 1 van die personen. Vaak heb ik een droom gehad, en dan aan het einde heb ik de zelfde droom weer maar dan in een ander lichaam. Ik heb had zelfs zo vaak gehad dat ik nu zelf de personen kan bepalen en in welke persoon ik inga. Ook heb ik als klein kind heel vaak de zelfde nachtmerrie gehad. En ik heb ergens gelezen dat als je 12 jaar bent dat je dan heel erg last krijgt van nachtmerries... Ik ben nu 13 en heb nog geen 1 nachtmerrie gehad. Vaak denk ik ook dat iemand droomt wat ik doe daar kan ik niks aan doen maar als ik bijv wat droom dan denk ik steeds dat dat echt gebeurd maar dan in een andere wereld. En als ik niet droom dat iemand anders dus dan droomt wat ik doe.

Weer iemand wat dit ^^ zou kunnen betekenen??


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ogen van een ander
BerichtGeplaatst: 14-08-2013, 10:51:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-08-2013, 19:00:46
Berichten: 6
Hoi groentje, ik heb even jouw tekst gecopieerd om het nogmaals te lezen en te voelen.

Je ben blijkbaar een heel sensitief mens en hebt inmiddels een vaardigheid ontwikkelt om met dromen om te gaan.
Dat van die nachtmerries als je 12 bent, kan je dat loslaten als een tekst die soms opgaat, maar soms ook niet.
Je hoeft geen nachtmerries te kriijgen, en blijkbaar kan jij al zo met je dromen omgaan dat je dat ook helemaal niet nodig hebt. Die nachtmerrie die je als kind had.......is die inmiddels weg? of heb je inmiddels begrepen wat die droom voor jou betekende?

Als je droomt en je het gevoel hebt dat dit een andere wereld is? Dat kan zomaar waar zijn.
Hoe dat werkt? Voor mij is het dat je in een andere "frequentie" terechtkomt.
En blijkbaar kan jij in die andere frequentie kiezen welke persoon of rol je wilt "spelen" op dat moment,
en er is dan geen enkele reden om nachtmerries te hebben.
Wellicht is het goed om in zo een droom eens te vragen wat ze je willen vertellen? waarom je deze dromen op
deze manier tot je komen.

Een ander punt, ik vermoed dat je ook overdag wel eens in een "droomwereld" terecht komt.
Daar is op zich niets mis mee, maar zorg ervoor dat het
- niet tevaak gebeurd
- en dat je daarna jezelf weer op de grond zet, in deze frequentie in deze wereld.

je bent nog erg jong voor al dit soort ervaringen. Kan je hier met je ouders over praten?
of met vriendinnen die je volledig vertrouwd en die ook dit soort evaringen hebben?

het is een mooie kwaliteit, maar het is wel verstandig om er meer van te leren, en vooral om er met
mensen over te praten. Dat geeft jezelf ook vertrouwen en hopelijk de rust dat er niets geks met je is,l
je hebt gewoonweg iets wat anderen vaak niet kunnen zien, maar je bent niet de enige.
kan je hier iets mee?

copie van jouw tekst:
Als ik droom, en ik ben met meerdere personen zit ik meestal in 1 van die personen. Vaak heb ik een droom gehad, en dan aan het einde heb ik de zelfde droom weer maar dan in een ander lichaam. Ik heb had zelfs zo vaak gehad dat ik nu zelf de personen kan bepalen en in welke persoon ik inga. Ook heb ik als klein kind heel vaak de zelfde nachtmerrie gehad. En ik heb ergens gelezen dat als je 12 jaar bent dat je dan heel erg last krijgt van nachtmerries... Ik ben nu 13 en heb nog geen 1 nachtmerrie gehad. Vaak denk ik ook dat iemand droomt wat ik doe daar kan ik niks aan doen maar als ik bijv wat droom dan denk ik steeds dat dat echt gebeurd maar dan in een andere wereld. En als ik niet droom dat iemand anders dus dan droomt wat ik doe.

Weer iemand wat dit ^^ zou kunnen betekenen??


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ogen van een ander
BerichtGeplaatst: 02-09-2013, 17:03:00 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2013, 09:02:02
Berichten: 70
Locatie: Overijssel
Hee, die nachtmerrie heb ik inmiddels begrepen en is nu weg. Ik droom veel overdag... Als ik bijv in de auto zit, of soms wel eens op die fiets als ik naar school fiets. Ik kan helaas hier niet met mijn ouders over praten... Ik heb ze een keer verteld dat ik aura's kan zien en dat ik dan kleurennom mensen heen zie. Die avond bij het avondeten gingen ze grapjes maken en er om laggen. Ik ben toen heel boos geworden en naar mijn kamer toe gelopen. Toen ik op mijn kamer zat moest ik heel erg huilen. Ik praat er wel eens met vriendinnen over maar ik heb soms het gevoel dat ze het niet geloven...
nieko schreef:
Hoi groentje, ik heb even jouw tekst gecopieerd om het nogmaals te lezen en te voelen.

Je ben blijkbaar een heel sensitief mens en hebt inmiddels een vaardigheid ontwikkelt om met dromen om te gaan.
Dat van die nachtmerries als je 12 bent, kan je dat loslaten als een tekst die soms opgaat, maar soms ook niet.
Je hoeft geen nachtmerries te kriijgen, en blijkbaar kan jij al zo met je dromen omgaan dat je dat ook helemaal niet nodig hebt. Die nachtmerrie die je als kind had.......is die inmiddels weg? of heb je inmiddels begrepen wat die droom voor jou betekende?

Als je droomt en je het gevoel hebt dat dit een andere wereld is? Dat kan zomaar waar zijn.
Hoe dat werkt? Voor mij is het dat je in een andere "frequentie" terechtkomt.
En blijkbaar kan jij in die andere frequentie kiezen welke persoon of rol je wilt "spelen" op dat moment,
en er is dan geen enkele reden om nachtmerries te hebben.
Wellicht is het goed om in zo een droom eens te vragen wat ze je willen vertellen? waarom je deze dromen op
deze manier tot je komen.

Een ander punt, ik vermoed dat je ook overdag wel eens in een "droomwereld" terecht komt.
Daar is op zich niets mis mee, maar zorg ervoor dat het
- niet tevaak gebeurd
- en dat je daarna jezelf weer op de grond zet, in deze frequentie in deze wereld.

je bent nog erg jong voor al dit soort ervaringen. Kan je hier met je ouders over praten?
of met vriendinnen die je volledig vertrouwd en die ook dit soort evaringen hebben?

het is een mooie kwaliteit, maar het is wel verstandig om er meer van te leren, en vooral om er met
mensen over te praten. Dat geeft jezelf ook vertrouwen en hopelijk de rust dat er niets geks met je is,l
je hebt gewoonweg iets wat anderen vaak niet kunnen zien, maar je bent niet de enige.
kan je hier iets mee?

copie van jouw tekst:
Als ik droom, en ik ben met meerdere personen zit ik meestal in 1 van die personen. Vaak heb ik een droom gehad, en dan aan het einde heb ik de zelfde droom weer maar dan in een ander lichaam. Ik heb had zelfs zo vaak gehad dat ik nu zelf de personen kan bepalen en in welke persoon ik inga. Ook heb ik als klein kind heel vaak de zelfde nachtmerrie gehad. En ik heb ergens gelezen dat als je 12 jaar bent dat je dan heel erg last krijgt van nachtmerries... Ik ben nu 13 en heb nog geen 1 nachtmerrie gehad. Vaak denk ik ook dat iemand droomt wat ik doe daar kan ik niks aan doen maar als ik bijv wat droom dan denk ik steeds dat dat echt gebeurd maar dan in een andere wereld. En als ik niet droom dat iemand anders dus dan droomt wat ik doe.

Weer iemand wat dit ^^ zou kunnen betekenen??


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl