Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:16:54

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen over de toekomst.
BerichtGeplaatst: 16-07-2013, 15:28:19 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-07-2013, 20:57:20
Berichten: 1
Ik heb elke nacht dromen over de dag erna.. Soms herinner ik ze al zodra ik wakker ben maar soms gebeurd het en dan herinner ik het me pas.

Ik droomde over een jongen die bij mij in de buurt woonden. Ik mag die jongen niet zo erg. Maar goed dat derzijde. Ik liep dus buiten en normaal zie ik hem NOOIT! echt nooit. En daar liep hij. Ik vond dat zo raar. Ik had er die nacht daarvoor over gedroomd. En er vallen me soms ook namen binnen. Dit begon eigenlijk toen de hond van me vriendje overleed. Ze hadden hem laten inslapen en willen na hun vakantie een nieuwe hond kopen. Maar ik dacht aan de naam Simon/ Simone. Het bleef maar in me hoofd hangen. En toen ik dat tegen me vriendje zei, zei hij dat zijn moeder met ene simone op het werk had gepraat over een nieuwe hond.

Is dit toeval? Of wat is dit?

Help me alsjeblieft. Want ik weet niet of het nog erger word of hoe je het erger kan maken. Want eigenlijk vind ik het stiekem wel cool. Maarja ik wil het verbeelden en dadelijk gek lijken ofzo.

Dankje alvast! :wink:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen over de toekomst.
BerichtGeplaatst: 01-08-2013, 02:01:11 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Déjà vu's e.d. zijn heel normaal. Je kan echter zelf wel uiting en sturing geven aan je toekomst. Probeer niets te forceren, dan kan het mis gaan. Laat dit soort dingen z'n natuurlijke gangetje gaan, dan haal je er ook het meeste uit.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen over de toekomst.
BerichtGeplaatst: 08-08-2013, 21:13:29 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Ik heb er zelf ook wel eens 'last' van. Droom je ineens over een situatie die je al eerder meegemaakt hebt in je dromen en dat kan best vreemd zijn. Hoe het precies werkt weet ik niet, maar er is wel eens aangetoond dat een déjà vu een grapje van je hersenen is (hersengebieden houden je voor de gek waardoor het lijkt alsof je iets al eerder hebt meegemaakt). Is wel wat over te vinden op internet.

Ik bestempel het persoonlijk meestal als een toevalligheidje of gewoon een grapje van mijn hersenen :wink: .

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen over de toekomst.
BerichtGeplaatst: 11-08-2013, 20:33:01 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ik vraag me af waarom je vraagt of het toeval is, terwijl je in de eerste regel beweert dat je het elke nacht hebt?
Als elke dag zoiets zou hebben, zou ik niet denken dat het toeval was :P


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl