Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:54:26

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Droom
BerichtGeplaatst: 28-09-2013, 19:15:01 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-05-2011, 22:33:41
Berichten: 60
Locatie: Den Haag
Hallo allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik op deze forum online ben geweest. Door een áparte'droom ben ik weer online gekomen.

Afgelopen week heb ik elke nacht hetzelfde gedroomd. Het ging over een jongen (20 jaar) en zijn moeder (50 jaar).
In mijn droom gebeurde de nu dagelijkse dingen : mijn oudste zus op vakantie en mn andere zus weer thuiswonend. In de droom zou ik samen met mijn moeder en zus naar mijn oma gaan, ik zei toen nog tegen ze dat ik er later aan kwam, en stond toen in mijn kamer. In mijn kamer stond deze jongen samen met zijn moeder, ze vertelde mij dat ik met ze mee moest gaan, geen flauw idee waar!? Bij ons in de gang staat de wasmachine samen met de droger en dit ook in mijn droom. Hierboven hadden zij een gat 'gecreëert' en zeiden dat ik daarboven moest gaan zodat ik een beter leven zou krijgen. Ik keek heel even en er was een hele andere wereld (oorlog) en weigerde om mee te gaan. Dit vonden zij niet zo leuk en bleven steeds achter mij aan lopen, en handelingen doen zodat ik toch zou gaan.

Kortom: deze droom vind ik heel vreemd? Had ik dan alsnog ''mee'' moeten gaan? Aangezien deze droom nu al een week duurt.. En ik weet nog steeds niet wie deze personen zijn.

Groetjes ItalianGirl

_________________
Always Believe In Yourself..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Droom
BerichtGeplaatst: 28-09-2013, 19:29:33 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Hoi Italian Girl.

Probeer inderdaad maar mee te gaan. Volg hun, blijf ze volgen. Je wordt op de proef gesteld. Hun zullen je leiden, maar het kan zijn dat ze verdwijnen. Vanaf dat moment moet je zelf je weg vinden, luister hiervoor naar je gevoel. Je moet je angst overwinnen door daar niet in te geven op de nare gebeurtenissen daar.
Succes!

Groetjes,
Michiel


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Droom
BerichtGeplaatst: 28-09-2013, 19:35:59 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-05-2011, 22:33:41
Berichten: 60
Locatie: Den Haag
ik wil ze wel volgen, maar ben veelste bang dat er rare dingen gaan gebeuren wat ik totaal niet wil. zeker niet als er een oorlog bij komt kijken. voor mijn gevoel in deze droom gaat mij dit te ver op een een of andere manier. ik dacht er goed aan te doen om niet mee te gaan, maar als dit al een week duurt begin ik te twijfelen..

_________________
Always Believe In Yourself..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Droom
BerichtGeplaatst: 28-09-2013, 21:43:26 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-05-2013, 22:48:32
Berichten: 120
ik denk dat je hun toch moet volgen. zoals michiel al zei ze kunnem verdwijnen dan moet je zelf je pad kiezen. als je het eng vind om mee te gaan vraag wie ze zijn en wat daar beter is dan hier , maar je moet naar je eigen gevoel luisteren.

groetjes ramon o:)

_________________
live the life you love
white dragon
volg je hart


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Droom
BerichtGeplaatst: 29-09-2013, 11:00:13 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 18-11-2011, 20:08:33
Berichten: 429
Locatie: Noord-Holland
Gewoon volgen Italiangirl, ze kunnen je niets doen, want je droomt, dus je kan enkel maar wijzer worden van wat er in je droom allemaal gebeurt. Als je er doorheen bent gegaan, zul je waarschijnlijk van de droom afwezen en dan ben je weer een stap verder:)

Heb je ook al in je eigen huis gekeken naar de plaats waar zij heenwezen, dat gat?

_________________
Spirituele Gids
Foto Reader
Hoeder van echtheid
Hulp bij problemen


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Droom
BerichtGeplaatst: 29-09-2013, 12:23:04 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-07-2013, 09:15:41
Berichten: 516
Hoi italiangirl

In dromen sta je dichter bij de kern, je eigen Ik.
Komt omdat je de dagelijkse dingen los laat op zo'n moment

Ik ben geen droom analist maar als ik je lees dan heb ik wel een bepaald gevoel hierbij
Voelen de moeder en de jongen vertrouwd?
Ik vermoed dat ze jou iets willen laten zien
Iets waar je wat aan hebt in dit leven, dat er nu oorlog is in deze dimensie wil niet zeggen dat het om die oorlog gaat ik voel dat het om iets gaat wat te maken heeft met jou en misschien mag er wat geheeld worden wat je nog niet hebt verwerkt uit een ander leven (maar dat is mijn gevoel hierbij)

Zoals michiel en callagher al zo mooi omschreven je kunt altijd terug het is weer een stap dichterbij jezelf :)
Ramon mooi advies om te vragen naar wat er is, het zal jou (italiangirl) minder angstig maken
Volg altijd je gevoel en mee moeten hoeft niet het blijft altijd nog jou keuze

Groeten van hopper

_________________
Een dag niet gelachen is........een dag niet geleefd ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Droom
BerichtGeplaatst: 29-09-2013, 12:45:02 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Het mooie van dromen is dat je hier je innerlijke wereld kan verkennen om dingen in het dagelijks leven beter te verwerken. Ik heb heel sterk het gevoel dat je in je droom uitgedaagd wordt om je angsten te overwinnen. Ga die uitdaging aan, ik denk dat je er heel veel uit kan krijgen niet te veel stil te staan bij je angst en vast te zitten in contemplatie. Laat je innerlijke kompas je volledig leiden.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Droom
BerichtGeplaatst: 26-10-2013, 22:35:18 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-05-2011, 22:33:41
Berichten: 60
Locatie: Den Haag
Gallagher schreef:
Gewoon volgen Italiangirl, ze kunnen je niets doen, want je droomt, dus je kan enkel maar wijzer worden van wat er in je droom allemaal gebeurt. Als je er doorheen bent gegaan, zul je waarschijnlijk van de droom afwezen en dan ben je weer een stap verder:)

Heb je ook al in je eigen huis gekeken naar de plaats waar zij heenwezen, dat gat?



at niet, ik heb wel de geschiedenis van het huis kunnen bekijken.. er was vroeger geen ´lift´en ook geen trap.. we hebben trouwens wel een gat boven de droger en de wasmachine.. een soort kleine opbergruimte. maar daar kan je maar met een arm tussen. het is echt zo klein dat je eigenlijk ook bijna niets daarboven kan kijken. de plek waar zij het aanwezen was gewoon dicht toen.. ik heb hierna de droom ook niet meer gehad..

_________________
Always Believe In Yourself..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Droom
BerichtGeplaatst: 01-11-2013, 17:02:35 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 18-11-2011, 20:08:33
Berichten: 429
Locatie: Noord-Holland
Waarna heb je de droom niet gehad? Nadat je bij die plek bent wezen kijken?

_________________
Spirituele Gids
Foto Reader
Hoeder van echtheid
Hulp bij problemen


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl