Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:58:16

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Raar gedroomd van ex
BerichtGeplaatst: 28-11-2013, 13:37:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-11-2013, 12:52:07
Berichten: 2
Hoi iedereen!

Deze nacht heb ik raar gedroomd van m'n ex. Ikzelf kwam pas helemaal op het laatste in de droom te voorschijn, het was alsof ik mijn ex aan het volgen was als een serie op tv. Ik heb een droomdagboek en heb het daarin ook geschreven.

Ik zal even kort onze situatie uitleggen. M'n ex (23) en ik (22) waren jarenlang beste maatjes (praktisch samen opgegroeid) tot op een gegeven moment dat we gevoelens voor elkaar kregen en een koppel werden. Na een jaar uit elkaar gegaan in felle ruzie, meer omdat er mensen zich met onze relatie bemoeiden door jaloersheid, waar m'n ex mee bevriend bleef maar ik niets meer van deze mensen moest weten. Na jarenlang contact van de ene op andere dag geen contact meer. Nu beginnen we na anderhalf jaar stilte weer wat meer contact met elkaar te krijgen.

Mijn droom begon met een persoon (geen idee of het een man/vrouw was) die van een torenhoog gebouw gesprongen was. Het onderzoeksteam werd gestuurd en dat was een team bestaande uit 3 personen, nl. mijn ex, Ross uit de serie Friends en de acteur David Haig. Zeer snel eiste het het gebouw waarvan de persoon sprong een rechtzaak + schadevergoeding.

Toen kreeg ik ineens een soort rechtzaal te zien. Ross was zijn pleidooi aan het houden over waarom mensen in staat zijn zoiets te doen. Hij haalde een namenlijst boven van slachtoffers die van gebouwen waren gesprongen. Eén motief om te springen kwam in de meeste gevallen terug. Een motief dat deze mensen ertoe bracht van een gebouw te springen, nl. het verliezen van liefde. Mijn ex, Ross en David keken elkaar aan en knikten naar elkaar.

Enkele momenten later bevond ik me tussen een Rachel - Ross moment. Hij zei tegen Rachel dat hij spijt had van wat er tussen hen gebeurd was. Dat hij kon begrijpen waarom sommigen zich in de naam van verloren liefde te pletter storten van een gebouw, want de pijn die het met zich meebrengt om gescheiden te zijn van de liefde van je leven is ondraaglijk. Hij zei dat hij de pijn ook niet meer kon dragen gescheiden te zijn van Rachel. Hij knielde neer en vroeg haar ten huwelijk, waarop ze Ja zei. Ross verliet het onderzoeksteam.

Ineens bevond ik me in een soort van inkomhal van een gebouw, maar al enkele verdiepingen hoog, want de deur links was voor naar de trappen te gaan, de deur rechts was voor naar een kleine ruimte te gaan. Tussen de deuren bevond zich een kleine balie.

Mijn ex en David liepen met haast de trappen op want ze werden achterna gezeten door hordes paparazzi. Ze gooide de deur achter hen dicht en draaide deze op slot. Daarna gingen ze naar de deur van de kleine kamer en gingen deze binnen. Achter de balie hingen twee grote portretfoto's, net als foto's van het koningshuis, maar op de linkse foto stond Jackie Kennedy en op de rechtse John F Kennedy. Enkel stond Jackie er heel lelijk op, scheef gezicht, lelijke bril, terwijl ze toch als een zeer aantrekkelijke vrouw werd beschouwd. John stond er zeer ontspannen op en had een zeer grote glimlach op z'n gezicht. Meteen vroeg ik me ook af wat deze foto's op de muur deden, want deze twee personen leven niet meer. Ook vroeg ik me af in welke tijd ik me dan bevond in m'n droom.

De kleine kamer waar David en m'n ex waren binnengegaan was hun onderzoekskamer. Veel stond er niet. Enkel een tafel met een typemachine (geen computer), en vier stoelen. De muren waren wit, hing niets omhoog en omdat de shutters aan het raam op half waren gezet was de kamer in halve duisternis gehuld. M'n ex was druk bezig op de typemachine, terwijl David de hele tijd achter hem aan het ijsberen was. Opeens zei hij in het engels: I think I'm gonna bucketlist her.
Mijn ex keek hem raar aan, hij wist niet wat hij ermee bedoelde. David ging verder: Look, I even wrote it down. en hij gaf een papier aan m'n ex. M'n ex las het papier en zei tegen David in het Nederlands: Dat is een plan om haar ten huwelijk te vragen?

En toen begon pas echt het rare gedeelte. Alsof mijn onderbewustzijn, of een bepaalde kracht me iets wou duidelijk maken. Soms heb ik echt door dat ik droom terwijl ik droom, en dit was net zo'n moment.

Ineens kreeg ik de hele tijd een gebouw te zien, alsof ik in een helicopter zat. Ik kreeg altijd iets uit m'n onderbewuste te horen:
Chrysler Building, Chrysler Building. Dit ging zo maar door. Ik zag bepaalde vormen van de toren. Na een aantal keren Chrysler Building te horen gekregen te hebben zei de stem:
Dromen zijn paranormale gaves van de mens. Soms zie je het verleden, maar heel af en toe ook een blik van hoe de toekomst gaat zijn. Blijf erin geloven, Cinnia, en laat het niet onopgemerkt voorbij gaan. Deze dag zal zijn.

Opeens bevond ik me in een soort kerk. Ik zag veel mensen zitten die prachtig gekleed waren. Mijn ex liep naar voor naar twee stoelen waar nog iemand zat. Hij zette zich neer en zei tegen de persoon naast hem: Ik had gedacht deze dag nooit meer mee te maken. En ineens zag ik mezelf zitten, naast hem, in een prachtige bruidsjurk. Ik zei tegen hem: Ik heb er altijd de moed in gehouden dat we elkaar zouden terugvinden. Toen gaven we elkaar een kus.

En toen ging m'n wekker af. Ik nam mijn droomdagboek die in m'n nachtkastje ligt en begon meteen de naam van het gebouw op te schrijven en de vormen te tekenen. Ook heb ik het hele verhaal geschreven. Daarna op de computer gaan opzoeken of het Chrysler gebouw bestaat en het bestond. En laat het nou eens exact hetzelfde gebouw zijn dat ik droomde!! Het is een toren die werd gebouwd in New York Nou, naast de bekende WTC-torens weet ik in godsnaam niet wat het Chrysler Building is of hoe het eruit ziet, of dat het wel nota bene bestond. De bepaalde foto's van Jackie en JFK heb ik ook gezocht, maar niets gevonden.

Een paar maand geleden (zo rond juni) heb ik de lenormandkaarten voor het komende jaar gelegd of er nog contact ging ontstaan tussen mij en m'n ex. De eerste kaarten juli tot september waren negatief. Oktober was een neutrale kaart en november bleek een positieve kaart te zijn. Laat het nu ook zo gelopen zijn. Juli - september hadden we elkaar een paar keer gezien maar was er absoluut geen contact. In oktober al kleine berichtjes gestuurd naar elkaar en begin november met elkaar gaan eten, wel met gezamenlijke vriendin bij. Maar toch. De kaarten voor december - januari - februari zijn ook positief maar het is vooral de trekking van maart die me intrigeerd. Toen haalde ik een kaart uit het pakket en vielen er nog twee kaarten mee uit. Ik zie dat als teken dat deze kaarten samenwerken/samenhoren. Ik draaide de eerste kaart om, dat was de kaart van de heer. De tweede kaart was het teken van de dame. En de derde kaart was het teken van de ring. Dit vond ik zeer speciaal. Ik dacht echt dat ik droomde, maar had deze kaarten, van juli tot maart opgeschreven en bijgehouden. Nu met deze droom heb ik dit papiertje weer bovengehaald en alles van mijn kaarten bleek tot nu al te kloppen. Nu met deze speciale droom, ik vind het echt heel raar wat er deze nacht gebeurd is.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Raar gedroomd van ex
BerichtGeplaatst: 30-11-2013, 00:53:11 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-11-2013, 12:52:07
Berichten: 2
Als er mensen zijn die eventueel deze droom wat kunnen uitleggen of iets op willen zeggen, alle reacties welkom :) ..

Ik weet dat de droom vrij slordig opgeschreven is, maar ik werd in deze droom van de ene scene in de andere geworpen, eigenlijk was er niet echt een leidraad in te vinden in de gebeurtenissen, maar m'n ex was het centrale punt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Raar gedroomd van ex
BerichtGeplaatst: 30-11-2013, 10:51:48 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-07-2012, 04:31:58
Berichten: 724
Persoonlijk zou ik zeggen je minder met je dromen bezig te houden en meer vertrouwen te hebben. Waarom heb je die bevestiging van tekens nodig? Doe gewoon wat goed voelt.
But that's just me.

_________________
van de sterren komen we naar de sterren keren we terug, het leven is slechts een reis in den vreemde :)

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl