Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:43:36

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 19-12-2013, 17:36:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-12-2013, 20:51:30
Berichten: 5
Hoi allemaal!

Ik heb vanacht iets apparts gedroomt..
Ik was vrij van de voetbal en ik liep met vriendinnen in een straat dat ik gewoon kende.
In een x kwam er een groep van een ander team langs die ging hardlopen dus wij dachten kom we rennen mee.
Later toen we ongeveer in het midden rende van de groep was er een man met een hond. (Als ik ergens heel bang voor ben is dat een hond.) Die man zei Jullie kunnen wel veel harder rennen. Waarop wij antwoorden met zoiets als Nou we vinden dit wel een mooi tempo. Toen zei de man ik heb wel iets waardoor jullie harder gaan rennen en hij liet de hond ons achterna rennen. (De hond wilden ons bijten.) En mijn vriendinnen en ik begonnen harder te rennen, alleen toen we renden viel ik op de grond en de hond stopte naast me en keek me aan alsof ie me wilde bijten.. Maar in het echt zou ik natuurlijk dan denk ik gillen en de hond proberen weg te duwen, maar in mijn droom gilde ik wel maar toen ik mijn hand op de kop van de hond legde werd de hond rustig. Hij ging naast me zitten en deed me niks, hij keek me heel rustig aan. Ik vondt dit wel een beetje een apparte droom.. Weet iemand wat het kan betekenen?

En dan had ik nog een vraagje over 1 droom.

Ik droomde laatst dat ik in het oude huis van mijn opa en oma was. (Ze zijn verhuist.) Mijn moeder kwam binnen met een grote zak. Voor mijn gevoel wist ik al wat het was en wat ze allemaal deed maar t werdt niet gezegt.. Toen zei mijn moeder dat ze weer naar buiten ging.. Later in de droom kwam ik er achter dat ze mijn familieleden vermoorde. Terwijl mijn moeder dat nooit en te nimmer zou doen! Ze is echt een heel lief mens! Maar het apparte wat ze deed was als ze mijn familieleden vermoorde dat ze ze in ini mini stukjes sneed en die stukjes weer aan mensen door verkocht.. En nog iets apparts uit die droom is dat ze mij niks deed, dat zei ze ook in de droom.

En ja dan had ik nog een vraag over nog een droom.. Wat droom ik toch veel :p

Deze droom was ook best appart. Ik weet dat ik ong. 17/18 misschien wel 19 was en dat ik een kindje had.. Ik was net bevallen alleen het kindje zag er al veel ouder uit, en ze leek op mijn zusje.. Ik weet er niet heel veel meer van maar wat ik nog wel weet is dat het kind heel eigenwijs was.. En dat mijn moeder me hielp met het verzorgen van dit kindje. Ze luisterde ook niet echt naar me..

Ik droom wel vaker van zulke apparte dingen. Ik heb ook wel eens gedroomt dat mijn broertje overleed aan long kanker.. Dat vondt ik wel even een shock.. Want hij heeft ook astma en in de droom was ie ook nog zo jong..

Maar weten jullie toevallig wat deze 3 dromen betekenen?

Groetjess.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-12-2013, 08:10:17 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Loes.

Een paar symbolen uit je droom en wat ze kunnen betekenen

Een droom waar een hond in voorkomt, bevat vaak een belangrijke boodschap.

Een bedreigende hond betekent dat je je ongemakkelijk voelt in grote groepen.

Werd een huis gesloopt of bevond je je in een leeg huis, dan weet je op het moment niet wie je bent en wat je wilt. Je voelt je leeg en gesloopt.

De moeder in je droom kan ook de kracht in jezelf symboliseren die je voortstuwt en inspireert. Het is de intuïtie en kennis die diep in jezelf huist.

Het algemene symbool van een moeder staat voor veel verschillende dingen: zorg, koesteren, liefde, acceptatie, hard werken en opoffering.

Zie je een moordenaar iemand vermoorden in je droom, dan staat dit voor verdriet dat door anderen veroorzaakt is.

Een bevalling staat altijd voor het begin van iets nieuws.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten Hans.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-12-2013, 11:38:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-12-2013, 20:51:30
Berichten: 5
Hoi Hans,

Ik kan mezelf goed vinden in de symbolen die je aangeeft. Bedankt voor je reactie!

Groetjes Loes.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl