Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:41:30

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Rare dromen betekenis
BerichtGeplaatst: 22-01-2014, 16:56:20 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2013, 11:28:44
Berichten: 113
Okee, ik heb een vraag over 2 dromen, wat het betekend als het een betekenis heeft..

Ik was thuis mn spullen aan het inpakken en toen kwam mn vader eraan en die zei dat we snel onze spullen moesten pakken en dat we dringend weg moesten. Nou, toen waren we het leek in amerika maar niet in een leuke stad maar ergens anders, met veel zand en een auto. En ik had twee baby's. Maar er was een groepje mensen mwt pistolen en die wouden mijn baby's pakken. Ik verstopte me eerst onder die auto, maar na een tijdje kwamen ze eraan en toen rende ik heel snel weg en het was me gelukt. Toen was ik (nog steeds in amerika of wat dan ook) in een villa met zwembad en toen was ik zat met die baby's in mijn armen en mijn ouders zaten naast me. En ze zeiden dat ik het goed gedaan had en dat ik het had gered.

En mn 2e droom:

Ik was in disneyland paris maar dan anders, met de klas. En ik werd vrienden met een meisje dat ik niet kende, maar ze voelde gelijk als mn beste vriendin. Alleen ze was wel anders, want ze nam me mee naar een plek waar iets was wat alleen zij en haar familie kon zien. Haar
broertje had die plek nog niet gevonden dat moest hij zelf doen. Alleen, het was heel raar want iedereenliep daar voorbij en niemand zag het. Dat kon ook alleen haar familie. Maar raar vreemd geniwg

_________________
Never let go of your dreams. <3


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Rare dromen betekenis
BerichtGeplaatst: 22-01-2014, 17:03:56 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2013, 11:28:44
Berichten: 113
Raar genoeg zag ik het ook. En later kwam haar broertje er ook achter. Maar ik was alsnog blij dat ik zo'n goede vriendschap had met dat meisje, maar ze deed wel vaag over haar naam die mocht ik nog niet weten. En toen gingen we weer naar het normale disneyland en daar ontmoete ik mijn 3 favoriete acteurs. Van dat meisje had ik verder niks merr gehoord maar ik miste haar wel. Maar ik was wel blij dat ik die acteurs ontmoet heb. En ja dat was het eigenlijk. Vind het zelf wel rare dromen dus ik vroeg me af of ze wat betekenen. :)

_________________
Never let go of your dreams. <3


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Rare dromen betekenis
BerichtGeplaatst: 22-01-2014, 20:54:18 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Mischien was het een boodschap die ze probeerde te vertellen , dat komt welleens voor . Ook kan het zijn dat ze iemand is die je gekend hebt in je vorig leven en is het mischien wel je gids . In dromen zitten vrijwel altijd boodschappen :)

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Rare dromen betekenis
BerichtGeplaatst: 22-01-2014, 21:58:16 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2013, 11:28:44
Berichten: 113
Okee dankje! :)
Maar wat voor boodschap dan?

_________________
Never let go of your dreams. <3


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl