Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 16:54:51

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen met mijn gids
BerichtGeplaatst: 30-03-2014, 17:08:28 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-02-2014, 22:31:10
Berichten: 13
Goeie middag :)
ik heb vannacht nogal een vreemde droom gehad misschien weten jullie wat dit kan betekenen:
Ik reed met mijn moeder richting de stad samen kregen we een fatale ongeluk ik was opslag dood m'n moeder lag op de Intensive care, mijn eigen gids kwam me halen de plek vant ongeluk in een prachtige witte jurk op het een op andere manier waren we ineens op een hele grote trap een witte trap ik liep samen met mn gids de trap omhoog toen we ongeveer op de helft waren toen werd het lichter en mistig bij m'n voeten we liepen naar boven en kwamen echt bij een meters grote poort met zeg maar een boog van steen en daar in een zilver geraamte wat zwakjes licht gaf die deuren gingen open en we gingen naar binnen de mist werd als maar erger en erger en ineens droop de mist weer langzaam af en stonden we in een hele grote hal met grote palen, de gang was kil we stonden met zn 2e daar ik had het besef niet dat we verongelukt waren en dat ik dood was ik wou het niet geloven, uiteindelijk ben ik met mijn gids gaan praten en vragen gaan stellen over haar we hebben een behoorlijk gesprek gehad maar ik weet begot niet waarover! het enige wat ik me kan herinneren is dat ik vroeg wat is je lieveling's kleur ze gaf aan blauw en paars. ze had een mooie witte lange middeleeuws achtig model jurk aan met een lange sluier een gouden geborduurde riem lange mouwen met van die uitlopers een gouden geborduurde hals, ze gaf eem soort van wit licht af, opgegeven moment gingen we naar beneden terug naar aarde ze nam me mee naar m'n eigen uitvaart! ik voelde de pijn echt tot diep in mn hart tot op mn botten gewoon! ik was heel verdrietig dat ik mn ouders zo moest zien, iedereen was er ik had een prachtige witte kist met een prachtig boeket met roze rozen met een wit lint met gouden letters, ik kan alles nog precies herinneren, mn gids zei dat het tijd was om naar buiten te gaan, ze pakte me hand en nam me mee naar buiten we liepen een klein kerkje uit we gingen een grint pad op ik zag mn ouders mn broers en mn zussen zag ik staan huilen voor een graf, ik begreep eerst niet hoe en wat tot ik we naast het graf stonden ik kon mn ogen niet geloven maar ik zag mn eigen naam op de grafsteen de steen was wit en het zelfde roze boeket lag er met die witte slinger het voelde zo echt..ik schrok er van wakker gelukkig werd ik wakker in mn eigen bed zeg ;o !
ik hoop dat jullie hier iets uit kunnen halen ik snap namelijk de betekenis niet want als het over n nieuw begin gaat dan zie ik toch daarna me zelf weer levend en niet onder de grond gestampt onder een steen?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen met mijn gids
BerichtGeplaatst: 28-04-2014, 13:58:46 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Kleine_indoo

Je hebt je zelf al een antwoord geven, kijk maar naar de laatste regel.

Groeten Hans.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl