Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:02:46

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Spinnen
BerichtGeplaatst: 22-04-2014, 10:09:24 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Dag lieve mensen.

Ik maak me toch wat mee. Eigenlijk weet ik niet goed of ik dit onder 'Dromen' moet zetten, of onder 'Bizarre enge gebeurtenissen'. Aangezien die laatste geen apart gedeelte is, plaats ik het maar hier.

De laatste maanden heb ik het volgende een paar keer meegemaakt: lig ik in bed te slapen, word ik wakker, zie ik spinnen. Levensechte, grote, enge spinnen. Ja, ik ben ECHT wakker, heb mijn ogen open, kan tegen mijn vriendin praten (lees: gillen) en zie de ruimte precies zoals deze is. Vannacht schoot ik zelfs overeind, gilde ik en wees naar de spin die over mijn kussen heen schoot. Dat beest was zeker 5 centimeter groot. Punt is: enkel ik kan de vervelende beestjes zien. Naar mijn weten heb ik geen spinnenfobie.

Zoiets heb ik nooit eerder meegemaakt. Normaal gesproken ken ik het verschil tussen wakker zijn en dromen heel goed, is het onderscheid vrij duidelijk en word ik wakker met het idee dat ik een nare droom heb gehad. Nu is het helemaal anders, ik word de volgende ochtend wakker en ben er van overtuigd dat ik de spinnen heb gezien, zoals ik ze overdag ook zou zien. Heeft iemand hier een verklaring voor? Is dit een soort aparte slaapbewustheidstoestand?

Liefs Wortel

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spinnen
BerichtGeplaatst: 26-04-2014, 13:22:26 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Wortelbrood.

Dromen over spinnen kan te maken hebben met problemen en hoe groter de spin des te groter kan jou probleem zijn.

Ik denk dat het echt tijd wordt om daar aandacht aan te besteden.

Groeten Hans.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl