Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:41:17

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Droom over mijn broer.
BerichtGeplaatst: 04-08-2014, 22:33:29 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-11-2013, 18:57:06
Berichten: 11
Locatie: Hilversum
Hallo allemaal,

Ik heb vannacht een droom gehad over mijn overleden broer, en dan verwacht je dat het een mooie of zinnige drom was, maar helaas. Al mijn dromen over hem zijn heel raar, en ik ben na zo'n droom ook even een dag van slag af, zoals nu.

Ik zou graag wat meer te weten willen komen over de betekenis van deze droom, aangezien ik weet dat rare dromen vaak een logische verklaring kunnen hebben. Verder hoop ik of er iemand is die mij kan uitleggen wat het verschil is tussen een droomverschijning en een ''gewone'' droom over een overleden persoon. Ik zal nu zo goed mogelijk proberen uit te leggen hoe mijn droom ging.

Ik liep met mijn broer door een soort gang met ramen erin, het soort gang wat je bijvoorbeeld bij apenheul hebt of in aquariums. Maar achter de ramen waren achtbanen... ja achtbanen. Mijn broer legde mij uit hoe de banen van de achtbaan liepen, en hij was heel gefascineerd over de de achtbanen aan het vertellen, en opeens werd zijn stem serieus, en hij zij : het spijt mij dat ik op deze manier ben overleden. ( ik kan me herinneren dat hij zo iets zij) en hij had het dus over een achtbaan. Ik zag toen hij dat zij de rails van een achtbaan die opeens ophield bij een muur. Opeens lag mijn broer op een bed, en hij lag raar te kronkelen of zo iets, het leek een beetje alsof hij half bezeten was, het was best eng. en ik zat naast zijn bed en ik vroeg waat er was. Hij vertelde mij al kronkelend op het bed dat hij niet gelukkig was en dat hij zich ziek voelde. En ik snapte niet waarom hij dat zij! op dat moment kwam mijn moeder de kamer binnen en mijn broer vroeg aan haar : wat doe jij nou hier? En toen vertelde ik hem dat mijn mijn moeder meteen een whatsappje (smsje) had gestuurd dat ze naar mijn broer moest komen, omdat het niet goed ging met hem. en daarbij eindigde mijn droom.

Het is allemaal heel vaag, en ik snap er helemaal niks van... Kan iemand mij vertellen wat deze droom te betekenen heeft? of dit een droomverschijning was? of gewoon een verwerking van dagelijkse dingen?

Ik mis mijn broer nog steeds heel erg veel, ondanks het binnenkort 6 jaar geleden is dat hij overleed. En eigenlijk is het enige contact wat ik nog met hem kan hebben via dromen. Helaas zijn mijn dromen altijd zo raar als deze die ik hierboven beschreef. Dan vraag ik mij wel eens af, Kan ik geen normale droom hebben over mijn broer? Iets van vroeger? of dat hij gewoon verteld hoe het met hem gaat of zo iets? of vraag ik daar weer te veel?

In ieder geval bedankt voor het lezen, ik hoor het wel!

Knuffiesss, Maud.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Droom over mijn broer.
BerichtGeplaatst: 06-08-2014, 06:13:49 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2014, 19:49:00
Berichten: 165
Locatie: Gouda
Hoe ik altijd merk dat ik ook echt met mijn ex praat ipv gewoon droom is dat ik hem kan aanraken, het voelt ook echt als een aanraking (zo echt dat je als je wakker word het nog bijna kan voelen). Ik heb het dan ook met hem over zijn overlijden of ik vraag aan hem: "huh, jij was toch dood?" (heel subtiel :p). Op het moment dat ik maar gewoon droom is hij heel erg wazig en voel ik ook dat zijn geest er gewoon niet 'in' zit.
Wat mij wel opvalt is dat hij steeds meer terug valt in het karakter van zijn ziel (ouder, wijzer en oprechter) wat bijvoorbeeld kan zorgen dat hij toch vrolijker of stoerder reageert :).

Ik hoop dat je hier wat aan hebt :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Droom over mijn broer.
BerichtGeplaatst: 14-08-2014, 07:36:22 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi MuffinxMaud.

Ik denk dat een droom over een nachtbaan kan betekenen dat dat hij een onrustig leven heeft gehad en als ziel daar nog last van heeft, ook het missen van hem, kan hem onrust geven.

Probeer hem meer los te laten, zodat je hem niet steeds terug trekt naar de aarde, naar jou omgeving, ook hij moet aan de andere kant verder leren, het blijkt ook wel omdat hij steeds tegen een muur aan botst en niet verder kan.

Groeten Hans.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl