Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:52:43

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29-09-2014, 12:36:13 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-09-2014, 20:52:29
Berichten: 20
Locatie: Helden
Even wat achtergrond informatie.
Hij is een STUK ouder dan mij en heeft een gezin. Maar het is een enorme flirt, en daar ben ik voor gevallen.
En dat is fout (hij zelf ook) en ik probeer van die gevoelens af te komen.
Dus nu zit ik al een jaar in zo‘n emotionele achtbaan en telkens als ik hem zie voel ik van die spanningen tussen ons.
En ik weet dat ik hem steeds vaker ga zien de komende maanden.
Vannacht ook weer zo‘n droom, nadat ik hem laatst gezien heb.

:

Ik droomde dat er een liefdesband is tussen mij en die man.
Dat we uiteindelijk eerlijk tegen elkaar waren en hij me omhelsde en kuste.
Mijn vader was daar niet blij mee en probeerde hem bij me weg te houden.
Dromen zijn wel altijd vaag maar even later werd t meer stiekem elkaar berichten sturen.
Van dat er een band tussen ons was, dat er eigenlijk niet mocht zijn.

En dan wordt ik wakker met het gevoel alsof ik een emotioneel wrak ben.

Wat ik niet begrijp waarom ik dit soort dromen krijg. Het helpt me niet. Ik zou juist meer aan een droom hebben die deze absurde gevoelens zouden verklaren en hoe ik daar het beste mee om kan gaan.

Wat kan het betekenen dat ik droom over dingen die niet mogen gebeuren, het vreet echt aan me dat ik steeds maar weer met hem geconfronteerd wordt terwijl ik er eigenlijk gewoon vanaf wil. Ik kan hier niet over praten met mijn privé omgeving, het is nogal gênant omdat iedereen hem kent.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-09-2014, 17:01:56 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Over dromen weet ik niets, maar zijn er alleen spanningen tussen jou en die man of is er ook meer gebeurd? Want je weet dat hij jou alleen gebruikt/zal gebruiken voor de nleuk en dat hij zijn gezin nooit zal verlaten he?

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-09-2014, 19:31:41 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-09-2014, 20:52:29
Berichten: 20
Locatie: Helden
Tut schreef:
Over dromen weet ik niets, maar zijn er alleen spanningen tussen jou en die man of is er ook meer gebeurd? Want je weet dat hij jou alleen gebruikt/zal gebruiken voor de nleuk en dat hij zijn gezin nooit zal verlaten he?


Nee gelukkig is t zo ver niet gekomen, dat wil ik ook helemaal niet. Ben echt tegen vreemdgaan wil ik ook een ander niet aandoen. Maar dat dat wel in mijn gedachten opkomt schaam ik me voor. Ik probeer afstandelijker tegen hem te zijn als ik hem zie, zolang ik nuchter ben lukt dat maar tijdens feestjes blijf ik dat niet. Ik merk dat hij dat ook probeert.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-09-2014, 19:58:58 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
is hij verliefd op je ?
ben jij verliefd op hem ?

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-09-2014, 20:44:56 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-09-2014, 20:52:29
Berichten: 20
Locatie: Helden
Nou van hem weet ik het niet, ga het hem niet vragen. Misschien is t voor hem idd een spel. Maar ik voel wel iets voor hem waarvan ik niet weet waar t vandaan komt, nog nooit eerder voor een man gevallen van meer dan 20 jaar ouder


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-09-2014, 13:51:57 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Ah ja kijk dat zal 't zijn. Je bent verliefd en je moraal zegt dat dat verkeerd is.

Mijn vriend die ik leerde kennen toen ik 17 was was toen 13jaar ouder en we houden nog steeds van elkaar.

20 jaar is wel een groot verschil als je jong bent maar naarmate je ouder wordt word dat verschil relatief kleiner.

Het enige wat ik wel weet is dat alles energie is en dat die elkaar kunnen aantrekken of afstoten. Maar als hij een gezin heeft en je een seksuele relatie aangaat dan getuigd dat van no respect tegenover zijn gezin en vooral zijn vrouw. Als je jezelf niet onder controle kan houden kan je kan hem best ontwijken als je geen gezin kapot wil maken. Krijgen jullie toch een seksuele relatie, verwacht dan niet dat hij jou niet zal aandoen wat hij zijn vrouw aandoet.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-09-2014, 16:28:54 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Cleo schreef:
Ah ja kijk dat zal 't zijn. Je bent verliefd en je moraal zegt dat dat verkeerd is.

Mijn vriend die ik leerde kennen toen ik 17 was was toen 13jaar ouder en we houden nog steeds van elkaar.

20 jaar is wel een groot verschil als je jong bent maar naarmate je ouder wordt word dat verschil relatief kleiner.



Ik neem aan dat het niet zozeer met leeftijd te maken heeft dan wel met het feit dat het om een man met gezin gaat.

Nicole24 schreef:

Nee gelukkig is t zo ver niet gekomen, dat wil ik ook helemaal niet. Ben echt tegen vreemdgaan wil ik ook een ander niet aandoen. Maar dat dat wel in mijn gedachten opkomt schaam ik me voor. Ik probeer afstandelijker tegen hem te zijn als ik hem zie, zolang ik nuchter ben lukt dat maar tijdens feestjes blijf ik dat niet. Ik merk dat hij dat ook probeert.


Die gevoelens en gedachten hoef je je niet voor te schamen, daar kun je nu eenmaal weinig aan doen.. En als je serieus niets met die gevoelens wil doen, dan zou ik indien mogelijk die man mijden op feestjes.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-09-2014, 23:48:32 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ik droom nog over iemand van 10 jaar geleden.
Moraal van mijn koraalverhaal:
De dromen gaan niet weg. De tijd heelt alle wonden en het is aan jou om verder te gaan met je leven zonder om te kijken.

Ben je verplicht om hem in het echt te zien?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-10-2014, 02:48:52 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Tom schreef:
De tijd heelt alle wonden
tijd heelt helemaal niets, t gaat er om wat je ermee doet of de wonden helen.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-10-2014, 09:38:06 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Cleo schreef:
Tom schreef:
De tijd heelt alle wonden
tijd heelt helemaal niets, t gaat er om wat je ermee doet of de wonden helen.
Je kunt als het om liefdesverdriet gaat niet van het een op het andere moment een knop omzetten dat het je niets meer doet. Dat heeft echt wel tijd nodig lol.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-10-2014, 11:02:28 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-09-2014, 20:52:29
Berichten: 20
Locatie: Helden
Ik wil niet wegblijven als hij ergens is waar ik ook ben. Dan hoop ik iig dat de tijd de wond zal helen. Ik wil hem gewoon op dezelfde manier zien zoals ik andere mannen van zijn leeftijd zou zien. Niet meer dan vriendschap. Misschien is het zo dat wij elkaar kennen uit een vorig leven wat die gevoelens kan verklaren.. Daar hoopte ik door middel van dromen zo‘n beetje achter te komen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-10-2014, 14:05:10 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Tom schreef:
Cleo schreef:
Tom schreef:
De tijd heelt alle wonden
tijd heelt helemaal niets, t gaat er om wat je ermee doet of de wonden helen.
Je kunt als het om liefdesverdriet gaat niet van het een op het andere moment een knop omzetten dat het je niets meer doet. Dat heeft echt wel tijd nodig lol.
Ik ontken enkel de gedachte dat de tijd op zich helend is, dat je zou kunnen helen zonder er zelf iets voor te doen.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-10-2014, 15:46:48 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Cleo schreef:
Ik ontken enkel de gedachte dat de tijd op zich helend is, dat je zou kunnen helen zonder er zelf iets voor te doen.
Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-10-2014, 10:32:54 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-09-2014, 20:52:29
Berichten: 20
Locatie: Helden
Ik heb hem gezien, maar gingen gewoon normaal met elkaar om

Alleen heb ik wel weer over hem gedroomd.

In een droom viel ik ergens vanaf en hielp hij me overeind en kuste me daarna.
In een andere droom stuurde hij me een creditfactuur (dus iets wat hij mij moest betalen) maar dat was volgens mij meer voor de grap.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-10-2014, 13:20:49 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Cleo schreef:
Ik ontken enkel de gedachte dat de tijd op zich helend is, dat je zou kunnen helen zonder er zelf iets voor te doen.

Hangt er van af hoe je het ziet. Je kan niet oneindig tegen het zelfde blijven aanhikken, in een tijdsperiode verandert er van alles, je onbewuste brengt je verschillende perspectieven op alle aspecten van je leven, dit gaat vanzelf. Uiteraard doe je van alles in de tussentijd al kan dit in sommige gevallen vrij weinig zijn. Misschien doe je helemaal niets maar kom je tot bepaalde inzichten waardoor het hele plaatje, omtrent het verhaal van waar je mee zit, uiteindelijk toch rond is.
Sommige wonden heel je door veel inspanning te leveren, terwijl anderen juist geheeld worden door niets te doen maar slechts te observeren.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl