Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:54:48

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Mijn dromen
BerichtGeplaatst: 15-02-2015, 16:55:32 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-11-2014, 09:05:09
Berichten: 15
Hoi iedereen,

gister had ik een droom het is nogal moeilijk uit te leggen maar toch ga ik het proberen want ik heb deze droom lang geleden ook gehad.
Oke ik zat samen met een paar andere mensen op de zee, op een soort 'boot' de boot was vierkant (1 verdieping) en helemaal dicht behalve op 1 stuk na daar was de 'muur' van de boot open zo kon je door een grote opening naar de zee kijken. 1 keer in het kwartier kwam er door die grote opening een hele grote golf. dan moest je snel naar de overkant van die opening rennen en je vasthouden aan de muur. 1 keer gebeurde het dat de golf kwam en al bijna bij de opening was dus ik moest snel naar de rand rennen (zoals altijd bij mij rende ik heel sloom) dat was toen gelukkig gelukt en daarna werd ik wakker.

Weet iemand hier iets over te vertellen ?


Laatst gewijzigd door interested op 04-03-2015, 15:53:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Droom over hoge golven
BerichtGeplaatst: 16-02-2015, 18:27:01 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi interested

Een boot in je droom symboliseert hoe je omgaat met je gevoelens en hoe je ze uit.
Was het water onstuimig, hoge golfen dan mag je leren hoe je beter met je gevoelens om kunt gaan.

Golfen staan voor emoties en hoe of je ze uit, de ene keer moet je rennen en een ander keer kan je het wat rustiger aan doen, dus hoe verwerk jij je problemen?

Groeten Hans.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn dromen
BerichtGeplaatst: 04-03-2015, 16:01:45 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-11-2014, 09:05:09
Berichten: 15
Ik heb vannacht erg naar gedroomd, ik droomde namelijk dat ik s'avonds alleen thuis was en mijn moeder aan het werk was zij zou later op de avond terugkomen plotseling hoor ik allemaal stemmen op de daken achter ons huis (wij wonen boven een winkel dus hebben daken waar je op kunt lopen) ik ging kijken bij de achterdeur en zag daar 2 gestaltes staan ik kond het niet goed zien dus ging kijken bij het raam ik zag toen mijn moeder en daar tegenover mijn vader staan (mijn vader is een tijd terug vertrokken naar zijn eigen land, kort uitgelegd hij heeft een chip in zijn lichaam waardoor hij geestelijk gemanipuleerd wordt mijn ouders hadden daarom iets van 1 keer in de 3 weken heftige ruzie uiteindelijk hebben mijn moeder en ik hem het huis uit moeten sturen) in ieder geval ik zag dat hij een groot mes in zijn handen had ik rende dus naar buiten maar toen werd ik wakker.

Nu krijg ik te horen van mijn moeder dat mensen die zij kent mijn vader hebben gesignaleerd in onze woonplaats.

Kan iemand mij hier meer over vertellen ?
Groetjes


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl