Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:43:19

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Kan iemand mijn droom verklaren?
BerichtGeplaatst: 07-05-2015, 20:41:31 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-05-2015, 20:23:54
Berichten: 1
Hallo lieve mensen,

Ik ben nieuw hier en ik hoop meteen ook op de juiste plek te zijn met mijn vraag. Gisteren heb ik een aparte droom gehad. Normaal houd ik mij er niet zoveel mee bezig, maar omdat ik zo een naar gevoel bij een persoon had (in mijn droom) waar ik in het echt juist een goed gevoel bij heb, wilde ik graag weten wat het zou kunnen betekenen.

Even kort over de persoon zelf: Het is iemand die ik mag, leuke jongen, kan goed met hem opschieten. Als we samen zijn heb ik een rustig gevoel bij hem, normaal voel ik dingen wel aan, maar als hij spreekt klinkt het puur. Het is eigenlijk iemand die ik aan het leren kennen ben, ik heb geen gevoelens voor hem als het gaat om verliefdheid of wat dan ook maar gwn vriendschap wat zich best zou kunnen ontwikkelen tot meer in de toekomst. Tenminste zo bekeek/bekijk ik het.

Gisteren liet ik toevallig een foto aan mijn moeder zien van leuke jongen he ma, waarop ze wel soort van ja knikte maar tegelijkertijd een preek gaf dat ik moet uitkijken met mannen. Dat ze altijd leuk en lief spelen in het begin. Kreeg wel stiekem twijfels toen.

Dus toevallig droom ik gisternacht over hem. Ik droomde dat hij bij mij was (we waren soort van intiem met elkaar) maar ik had het gevoel alsof hij niet graag met mij was. Alsof hij mij een gunst deed, zo voelde het en zo een uitstraling had hij. Later was hij agressief en ik dacht een klap te krijgen toen ik naast hem zat. Ik herinner niet meer of hij in mijn droom mij ook daadwerkelijk sloeg, maar toen zag ik dus mijn moeder in de kamer die hem opdroeg om via de raam weg te gaan. Hij ging via de raam naar buiten. Het leek alsof hij even met de buren sprak en toen kwam hij weer terug. Mijn moeder wilde het raam dichtdoen en hij probeerde het open te trekken en riep iets vaags dat ie het wel meent ofso. Opeens rende ik er ook heen en wilde hem hard wegduwen, maar hij hield mij vast aan mijn duim. Heel raar en naar gevoel had ik bij hem. Ik werd wakker en kon het gewoon niet plaatsen. Je hebt een positief gevoel over iemand en in de droom was het een vreselijk iemand. Zou iemand aub zo lief willen zijn om het voor mij te willen verklaren.. zou het een betekenis kunnen zijn of zou het met mijn onderbewustzijn te maken hebben van de middag ervoor doordat mijn moeder een beetje negatieve scenario's aankaartte?

Sorry voor de lange tekst en alvast bedankt voor het lezen. Milly


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-06-2015, 17:48:53 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-12-2014, 14:00:20
Berichten: 8
Als jij zo naar droomt over dit persoon kan het degelijk wel iets betekenen. Het kan bijvoorbeeld een waarschuwing zijn geweest. Ik hoop dat je hier iets aan hebt :kiss:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-06-2015, 13:52:15 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ik denk dat je droom het resultaat is van je moeders waarschuwing.

Ik denk dat je moeder bezorgd is, maar jou iets te bang heeft gemaakt. Als je goed met hem op kan schieten, hij gewoon van jou leeftijd is en je geen rare dingen doet hoef je je niet zulke zorgen te maken.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl