Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:17:14

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Bang door recente dromen
BerichtGeplaatst: 05-10-2015, 20:20:38 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 05-10-2015, 20:09:38
Berichten: 4
Ik heb de laatste paar weken erg vreemde dromen en ik heb geen idee wat ze betekenen of waarom ik ze heb. Ze voelen allemaal erg echt aan, normaal word ik ook wakker met een gevoel van "oh, het was maar een droom" maar bij deze dromen is het "wat is er gebeurt? hoe kom ik hier?", zo echt voelen ze. Mijn man neemt het niet heel erg serieus maar ik ben best bang ondertussen.

In mijn meest recente liep ik door mijn huis en plotseling ging de tv aan, gewoon zo'n beeld alsof die geen signaal had, al die zwarte en witte stipjes. Kort daarna ging ie weer uit. Ik liep door naar de keuken en daar ging ook alles plotseling aan. Ik liep terug door de woonkamer en de tv ging weer aan. In mijn kamer zette ik zelf het licht aan en ging een tijdschrift lezen. Daarna zette ik het licht uit en ik iemand hoorde zeggen "het is donker hier".

Ik schrok wakker, dacht ik. Ik liep naar de wastafel in mijn kamer om een glas water te pakken en terwijl ik de kraan aanzette hoorde ik "ik verdrink". Toen pas werd ik echt wakker.

Ik heb de laatste tijd erg veel van die dromen, eens per week minstens. Hoe komt het?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bang door recente dromen
BerichtGeplaatst: 06-10-2015, 10:28:43 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
0Hoi Maymay

Even naar je droom symbolen kijken.

Deze droom heeft met jou te maken en kan een waarschuwings droom zijn.

Kijk je televisie in je droom of gaat hij van zelf aan, dan heb je het gevoel dat je het leven niet echt leeft. Misschien beleef je alles alleen door de ervaringen van anderen. Je keek is een leeg beeld met witte en zwarte stippen en waarschijnlijk ook ruis, dat kan betekenen dat je dat je eigen problemen verdwijnen en die echt aandacht nodig hebben, probeer zoals deze stem zegt uit het donker te komen

Een droom die zich in de keuken afspeelt, staat voor je behoefte aan emotionele en spirituele voeding.
Begrijp je deze zin

Droom je dat je aan het lezen bent, dan heb je meer informatie of kennis nodig voordat je een beslissing kunt maken.
Dat kan betekenen dat je hulp mag vragen aan mensen die deskundig zijn op dat gebied

Lees je een tijdschrift in je droom, dan betekent dit dat je open staat voor nieuwe ideeën, of nodig hebt. Let ook op het thema en de naam van het tijdschrift voor een duidelijkere betekenis.

Hoor je stemmen tegen je spreken, maar kun je niet zien wie er tegen je praat, dan probeert je onderbewuste je iets belangrijks te vertellen. Dit is met name het geval als de stemmen fluisteren.

Het lijkt mij dus dat deze droom je wil zeggen kijk naar je zelf en ga na wat je nodig hebt en kan je dat je zelf geven doe dat dan, lukt dat niet, kan je ook om hulp vragen bv bij een hypnotherapeut, die gaat als je dat wil kijken met je zelf wat er is in het verleden en wat er nodig is om je beter te voelen en van die dromen af te komen.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten Hans.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bang door recente dromen
BerichtGeplaatst: 06-10-2015, 13:05:51 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 05-10-2015, 20:09:38
Berichten: 4
H@ns. schreef:
Kijk je televisie in je droom of gaat hij van zelf aan, dan heb je het gevoel dat je het leven niet echt leeft. Misschien beleef je alles alleen door de ervaringen van anderen. Je keek is een leeg beeld met witte en zwarte stippen en waarschijnlijk ook ruis, dat kan betekenen dat je dat je eigen problemen verdwijnen en die echt aandacht nodig hebben, probeer zoals deze stem zegt uit het donker te komen

Maar de stem zij niets bij het moment bij de televisie, pas toen ik het licht uit zette.

H@ns. schreef:
Een droom die zich in de keuken afspeelt, staat voor je behoefte aan emotionele en spirituele voeding.
Begrijp je deze zin

Niet echt sorry :oops:

H@ns. schreef:
Lees je een tijdschrift in je droom, dan betekent dit dat je open staat voor nieuwe ideeën, of nodig hebt. Let ook op het thema en de naam van het tijdschrift voor een duidelijkere betekenis.

Het tijdschrift had geen thema of naam, het waren alleen maar kleuren, iedere pagina een andere kleur en de kaft zwart.

H@ns. schreef:
Hoor je stemmen tegen je spreken, maar kun je niet zien wie er tegen je praat, dan probeert je onderbewuste je iets belangrijks te vertellen. Dit is met name het geval als de stemmen fluisteren.


Het was alleen geen fluister, meer een schreeuw.


MayMay


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bang door recente dromen
BerichtGeplaatst: 08-10-2015, 07:27:34 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Maymay.

Spirituele voeding, kan zijn dat je meer wil weten over spirituele zaken en het schreeuwen in je droom kan zijn dat het echt tijd wordt voor jou om meer aandacht aan je zelf aan besteden, dat kunnen lichamelijke problemen zijn bv. misschien kan je dat zelf beter in vullen.

Gr Hans.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bang door recente dromen
BerichtGeplaatst: 13-10-2015, 13:18:19 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Ik weet het ff niet. Mijn gevoel is dat die stemmen van buiten komen, in die zin. Het klinkt als een andere mens. Het lijkt mij niet te gaan om jezelf, in die zin. Snap je? Ik bedoel er is natuurlijk dat idee van dat stemmen van buiten onderdrukte symptomen van je eigen ziel zijn. Je onderdrukt iets zo hard dat het alleen tot je door kan dringen als een extern iets.

Dat is sowieso wat we in het leven continu doen: wat andere mensen ons brengen is vaak (altijd?) een onderdrukt iets van onszelf. Omdat het via de fysieke wereld tot je komt, kun je het niet negeren. Dat noemen ze wel eens "spiegels". Je moet je, of mag je, misschien ooit bewust worden van wat andere mensen tegen je roepen en zeggen, en kritiek wat je krijgt: kijk of het niet je eigen gevoel of mening of oordeel over jezelf is, wat anderen je vertellen.

Is er wel sprake van een ander, eigenlijk?

Maar op dit moment, op een andere manier bekeken, is het alsof iemand anders het tegen je zegt. En ik zou er ook bang van worden. Want er zit iets onheilspellends in, alsof er iets staat te gebeuren.

Maar het *lijkt* wel alsof het alleen maar over die andere persoon gaat. Het kan ook wel zijn dat je zwanger bent -- ik weet het niet.

Het zal niet, je zal niet de eerste zijn die contact heeft met een ongeboren kind, bijv.

Er is een boekje waar dat soort communicaties in staan. Geen flauw idee meer hoe het heet, mijn moeder heeft het. En die is onbereikbaar ;-) :p.

Er was bijv. een kind wat doorgaf "Mijn naam is max. Het is tijd voor mij om verwekt te worden." ;P.

Kijk of je niet bang bent voor zoiets, je zit in een relatie en zult...

Succes er mee in elk geval.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bang door recente dromen
BerichtGeplaatst: 13-10-2015, 21:16:05 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Hey MayMay,

Heb net met Edith aka Alyana gesproken, ze zegt dat ze jou daar zeker bij kan helpen, ge hebt 'r enkel te contacteren via mail, ze heb gezegd dat je ook gewoon mag bellen, contactgegevens vind je op d'r site die ik je doorstuurde.

groet

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl