Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-03-2024, 07:06:48

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 22-02-2016, 02:26:27 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Ik had onlangs een droom dat ik een velocyraptor was en vocht tegen andere raptors en zwaar bewapende mannen die ik doodde.

Ik heb dit opgezocht op internet maar de enige hits die ik vond was "being chased by a velocyraptor" en "attacked by velocyraptor". Maar dat was het niet, ik was zelf de raptor en had geen angst van de dood, dat was ook niet nodig ik voelde mij machtig. Soms als mens en soms als raptor maakte ik andere raptors dood en ontweek ik machinegeweer-vuur.

Ik ging door een deur en kwam op een pleintje, ( oorlogsituatie ook hier, maar niet bang ) toen ging ik een andere deur door, het was donker, ik veranderde in een mens, gewapend met volautomatisch geweer. Uiteindelijk vond ik een soort coins/munten.

Ik vraag mij af wat dit betekent, ik heb het "being" a velocyraptor niet kunnen vinden. Maar wat ik wel heb kunnen achterhalen is dat een velocyraptor een machtig, primitief beest is dat zijn instincten volgt en verder nergens over nadenkt. Dat de mens die ik werd het gevolg is van miljoenen jaren evolutie.

Ergens heb ik zo het vermoeden dat dit wel eens zou kunnen betekenen dat ik vecht tegen concurrentie die iemand die me nauw aan het hart ligt wenst te veroveren. En dan die coins, kennelijk verdien ik iets maar wat. Ik vermoed misschien niet perse de persoon waar ik om strijd maar eerder een wijsheid die ik opdoe, een beloning.

Iemand een vermoeden of link wat deze droom betekent ? Of zijn of haar invulling wil geven ?

merci,

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl