Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:10:17

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 05-09-2016, 09:38:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 05-09-2016, 09:13:16
Berichten: 1
Hi :)
Vannacht heb ik een nachtmerrie gehad, en ik ben erg benieuwd naar de betekenis. Zou iemand mij willen helpen om deze droom te verklaren?

Ik sta voorovergebogen in een erg klein vliegtuig, mijn moeder een kus gevend. Ze gaan met z'n allen terug naar Nederland, na net op vakantie te zijn geweest. Op het laatste moment gaat de deur dicht, dus ik moet mee. Ik ga tussen mijn moeder en kleine zusje in zitten. De rest van mijn familie zit ook in het vliegtuig, en nog een paar onbekende mensen, maar hen kan ik niet zien. Snel maak ik me vast en voor ik het weet hangen we in de lucht. Al met het opstijgen ging het niet soepel, allemaal krakende geluiden. Het vliegtuig begint te zakken naar de grond en maakt rare geluiden. Mijn zusje is heel erg bang en ik troost haar. Zelf ben ik ook heel erg bang, maar dat wil ik niet laten merken. Ze huilt stilletjes en ik knuffel haar. We maken een noodlanding, er is iets kapot gegaan.
Plotseling zitten we weer in een vliegtuig, van binnen ziet 'ie er precies hetzelfde uit. Ik zit weer op dezelfde plek, naast mijn bange zusje. We horen een knal en het vliegtuig gaat scheef hangen. We moeten weer een noodlanding maken, deze gaat minder soepel. Met een knal komen we op de grond, maar iedereen is nog steeds ongedeerd.
Vervolgens zitten we voor de derde -en laatste- keer in een vliegtuig. Weer dezelfde mensen, hetzelfde vliegtuig lijkt het wel. We vliegen nog steeds redelijk onstabiel en plotseling gaan we 3 keer over de kop. Mijn zusje huilt weer en ik houd haar stevig vast. We moeten een laatste noodlanding maken. Tijdens die noodlanding breekt een vleugel af. Toch blijft iedereen ongedeerd.
Mijn idee -na deze 3 noodlandingen- is om met mijn familie een andere maatschappij te zoeken om mee te vliegen. Dit doen we, en vervolgens word ik wakker.

Het zou veel voor mij betekenen als iemand mij zou willen helpen.
Liefs, DreamingBeauty o:)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-09-2016, 14:56:04 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-09-2016, 13:43:23
Berichten: 5
Locatie: Ergens
dromen met dood erin staan vaak voor angst, stress en negative gedachten, is er iets negatiefs gebeurt laatst? zo ja, dat kan je droom hebben aangezet

_________________
als je je controle loslaat gebeuren de meest mooie dingen


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl