Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:27:59

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: dromen
BerichtGeplaatst: 28-10-2004, 18:49:48 
Ik heb een vraagje... Ik heb heel vaak dromen over dingen die gaan gebeuren... En ze komen ook echt uit.. Meestal zijn het onbenullige dingetjes zoals dat ik ruzie krijg met me zusje of dat iemand iets tegen me gaat zeggen ofzo... Maar kan iemand mij hiermee helpen ik bedoel ik wil hier graag meer vat op krijgen want ik word ook vaak wakker met een bv. heel bang gevoel en een beeld van wat ik een paar dagen geleden had dat ik helemaal alleen op de wereld was..Wat betekent dit...
Hoe moet ik mijn dromen leren begrijpen???

Kusszzjes :oops: bOdine


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dromen
BerichtGeplaatst: 28-10-2004, 18:56:54 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Schrijf je dromen op, dit geeft je al snel meer inzicht in je dromen.
Ook kun je in de bibliotheek veel informatie vinden over dromen en hun betekenissen.
Dit kan je al heel veel opweg helpen, verdere vrijdag zijn natuurlijk altijd welkom :)


Greetz!


(kan dit topic verplaatst worden naar dromen, mods?)
Is gebeurt honey ;)
Dankewol, jullie zijn ook poepies :P ;)

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Laatst gewijzigd door Nemesis op 30-10-2004, 19:39:44, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dromen
BerichtGeplaatst: 29-10-2004, 14:12:41 
Bedankt voor de tip... Ik ga het cker proberen :)

Kusjess


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dromen
BerichtGeplaatst: 30-10-2004, 09:42:33 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
misschien betekdn het fijt dat je alleen op de wereld stond in je droom dat je je onbegrepen voelt. je bent alleen met je angsten/verlangens/gevoelens.

Is er iemand waarmee je kan praten over wat je dwars zit met je dromen?

Ik weet het niet heel percies hoor maar heb zo'n idee erover...

groetjes veronique

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dromen
BerichtGeplaatst: 31-10-2004, 14:12:23 
Nee, ik heb niet echt het gevoel alsof ik er met iemand over kan praten.. Ben misschien bang dat mensen me uitlachen..
Ik denk wel dat het klopt, over dat ik dan alleen ben met me angsten en gevoelens, want ik krop alles op ik kan eigenlijk met niemand praten over die angsten en gevoelens..

Kusjess..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dromen
BerichtGeplaatst: 31-10-2004, 15:02:59 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
Ik snap wat je bedoelt..dat opkroppen is niet goed want het moet er toch ooit uit! Probeer er met iemand over te praten die je kan vertrouwen of leg hier dingen die je echt kwijt wil of schrijf het op in een dagboek...

Ik schreef het vaak van me af in mijn dagboeken, en later op de computer want dat kon niemand dan lezen.

Het is niet goed om niet te kunnen praten erover.. Ik heb gelukkig nu mijn vriend die er voor openstaat. Hij weet het pas sinds een paar weken.. pas toen heb ik het hem durfen vertellen... maar hij reageerde heel anders dat ik verwacht had.. en weet nu dat ik hem alles kan vertellen.. hoewel hij de meeste dingen niet zal begrijpen omdat hij het niet ervaart... Maar hij probeert het en hij heeft me gezecht ook dat, zodra er iets is, ik het hem kan vertellen.

Probeer zo iemand ook te vinden... een vriend/vriendin/ oom /tante of ander familielid. Of misschien een buurman/vrouw of ieamdn anders die je kan vertrouwen of zoals ik al eerer zij een dagboek ofzo.. je moet het kwijt.. dat ishet belangrijkste.. je moet je gevoelens over wat je heb meegemaakt aan iemand kwijt kunnen.

groetjes veronique :wink:

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dromen
BerichtGeplaatst: 31-10-2004, 17:33:58 
Ik heb wel veel vrienden en vriendinnen, maar die kan ik niet alles vertellen.. Ik had eerst wel een hele goeie vriendin, we vertelden elkaar echt alles, maar zij heeft me in de steek gelaten voor een jongen..
Ik heb sinds kort een nieuw vriendinnetje :P..
Met haar kan ik over dit soort dingen praten, ben ook via haar in contact gekomen met deze site..
Een dagboek is niets voor mij.. Daar heb ik gewoon de tijd niet voor..
Omdat ik dat meisje nog niet zolang ken moest ik eerst nog kijken wat ik haar kon vertellen, maar ik denk dat ik haar wel kan vertrouwen.. ZE begrijpt me en het voelt goed :oops:

kusjeess


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dromen
BerichtGeplaatst: 31-10-2004, 17:36:14 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Zolang het goed voelt, is het goed.
Blijf vooral vriendinnen, dat helpt al een hele boel, gewoon iemand om lekker mee te praten.


Greetz!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dromen
BerichtGeplaatst: 31-10-2004, 21:57:54 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
inderdaad vriendschap is een kostbaar iets... dat moet je koesteren.
En echte vrienden begijpen elkaar uiteindelijk ook al is het lastig om er een begin in te maken.

Maar forseer niks.. laat de tijd daar zijn om er over te beginnen..ga op je gevoel af..dat is ook vaak goed...

greetzzz veronique

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl