Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 18:50:46

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: mooie droom
BerichtGeplaatst: 03-01-2005, 13:12:29 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-10-2004, 16:36:19
Berichten: 392
Locatie: lelystad
Ik droomde van een landschap, beetje saai maar wel bergen en af en toe een boom. Ergens in de landschap stond een hele mooie boederij. Ik weet niet meer zeker of ik daar nou in ben geweest. Het voelde tijdens de droom dat ik door mijn eigen leven op dit moment liep.

Weken ben ik bezig geweest in mijn dromen om mijn huis op te ruimen, en nu dan eindelijk. Het voelde fijn.

Nou kan ik de droom wel een beetje verklaen maar ben er niet zo goed in nog. Iemand die me een beetje kan helpen??


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: mooie droom
BerichtGeplaatst: 03-01-2005, 13:36:07 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
Boerderij staat voor investering in je toekomst, een ontwikkeling.

Ik denk dat het je liet zien waar je nu inderdaad staat. Misschien accepteer je de dingen nu wel en laat je ze over je heen gaan. Neem je het moment zoals je het krijgt toegereikt :wink:

greets


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: mooie droom
BerichtGeplaatst: 03-01-2005, 13:57:26 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-10-2004, 16:36:19
Berichten: 392
Locatie: lelystad
thanx..... voor je reactie. Daar kan ik weer wat mee. dank je wel
:D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: mooie droom
BerichtGeplaatst: 03-01-2005, 14:13:44 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
asje :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: mooie droom
BerichtGeplaatst: 04-01-2005, 16:15:45 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 27-12-2004, 11:28:25
Berichten: 104
Locatie: Zuid Holland
mmmm weet je toevallig ook waarom mensen dromen over doodgaan?? dat heb ik 2 keer gehad... heel vaag ik weet nie zoveel over het paranormale mn zusje is er erg mee bezig en ik ben er in geintereseerd geraakt sinds zei er mee begonnen is maar dromen verklaren vond k altijd wel interesant.... aleen ken k het zelf nie...

_________________
Afbeelding
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: mooie droom
BerichtGeplaatst: 04-01-2005, 16:35:07 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
Dromen over de dood houden vaak ook het zich los willen maken van een partner in, het einde van een relatie. Op de een of andere manier verzet ieder mens zich tegen dood gaan, maar hij verzet zich ook tegen het nieuwe, het onbekende dat hem in volledig levensomstandigheden brengt.

Zo gebruikt het onbewuste de in wezen huiveringwekkende beelden van doodgaan, lijken, doodkisten en graven, om ons een verandering in ons bewuste leven onder het oog te brengen. Zelfs bij kinderen komen dergelijke dromen al voor, in de puberteit zelfs zeer frequent. In elke periode van z'n leven moet men afscheid nemen van gevoelens, een voorliefde of gewoonte, een schuldgevoel waarvan men zich altijd al wilde bevrijden. Pas het droombeeld van de dood zal daar een definitieve punt achter zetten en ons helpen de overstap te maken naar een nieuwe periode in ons leven. Juist in de puberteit en in de tweede helft van ons leven verzetten we ons met handen en voeten tegen een dergelijke verandering in een ander mens, tegen het "nieuwe leven" dat we van nu af aan zullen moeten leiden. Maar juist dit vasthouden aan het verleden veroorzaakt vaak neuroses, die om een kundige arts vragen, die probeert recht te zetten, wat we zelf niet onder ogen wilden zien. Het onbewuste geeft ons met de droom over de dood de raad ons te bevrijden uit de benauwdheid van het achterhaalde verleden, zodat we in het werkelijke leven zonder angst de toekomst tegemoet zien en als rijpere mensen proberen deze nieuwe fase in ons leven meester te worden.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: mooie droom
BerichtGeplaatst: 04-01-2005, 16:43:58 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 27-12-2004, 11:28:25
Berichten: 104
Locatie: Zuid Holland
aha maar ik droomde ook een keer dat mn oma was overleden en de dag daarna was ze overleden :cry: en bijna op de zelfde manier ging alles als in mn droom....

_________________
Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl