Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:43:51

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: eerder beleefde droom?
BerichtGeplaatst: 04-01-2005, 18:37:19 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
Hoi ik had vancht deze droom:

Ik was een meisje van 7 of 8 jaar. Iets jonger of ouder kan ook hoor. Ik liep met mijn moeder door het bos en aan weerszijden stonden bomen. Sommige bomen waren aangetast leek het door zure regen ofzo..
Mijn moeder en ik liepen verder. Plotseling was ik haar kwijt.. ineens was ze weg. Het pad dat we afliepen liep in een bocht ik volgde het maar was ineens onwijs bang. Ik wilde naar mijn moeder toe.
Het pad kwam uit op een groot grasveld waar een paar honden liepen. Blijkbaar zonder eigenaar :?
Ik liep een stuk verder het veld op maar nog altijd was mijn moeder niet te zien.
Plots zag ik mijn tante staan.
"je moeder is gevallen en ze is heel erg gewond"
Ik keek naar de plek waar mijn tante wees. Het pad had ineens een soort mini ravijn zeg maar, aan de zijkant. Er was een afgrond van een of twee meter denk ik. In mijn ogen leek het onwijs diep.
Ik zag mijn moeder liggen tussen de taken, ze was bewusteloos.
"ga eens kijken aan de andere kant of je haar kan zien" zei mijn tante weer. Ik deed het maar was heel erg boos op haar dat ze niks deed.
Mijn moeder lag aan de andere kant er ook, toen ik door de takken en doorns keek die haar leken te verstoppen.
Toen ik terug liep naar mijn tante waren er ineens ambulaces en andere hulpverleners. Maar ik wou dat ze weg gingen ineens. Ik wist dat als ze mijn moeder zouden helpen dat ze dood zou gaan.
Ik heb toen mezelf gedwongen wakker te worden.

Dit was dus mijn droom van vanacht. Toen die ambulances enzo kwamen realliseerde ik mij dat ik wist wat er komen ging. Ik wist ook ineens dat ik droomde en wakker moest woorden. Ik weet niet.. het lijkt of ik dit fragment al eens meegemaakt heb.
Ik weet niet of ik het vroeger ooit gedroomt heb... maar ik weet bijna zeker van niet.

Ik heb mijn moeder gevraagd of ze een bos of park kent die er zo uitziet maar ze zegt van niet.

kan iemand mij die droom verklaren?
Het enige wat ik weet is dat dat pad waarschijnlijk mijn levenspad is... maar verder snap ik er weinig van. Want waarom komt ie uit op een grasveld met honden enzo?

liefs rogue :sss:

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: eerder beleefde droom?
BerichtGeplaatst: 11-01-2005, 19:41:01 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2004, 14:36:05
Berichten: 1136
Locatie: Huizen
Op uwer verzoek!

Bos: betekent meestal dat we de wereld van het vrouwelijke betreden, Een bos is vaak een plek van beproeving en inwijding. Het heeft altijd iets te maken met in het reine komen met ons emotionele zelf, of inzicht krijgen in de geheimen van onze eigen aard of onze eigen spirituele wereld.
Dat ze aangetast zijn door zure regen lijkt mij te staan dat je emotionele zelf misschien wat beschadiging heeft opgelopen.

In een droom wijst een pad op de richting die we besloten hebben te nemen. (dat je je moeder kwijtraakt betekent misschien dat je haar meer los moet/wil gaan laten?)
Gras is vaak het symbool van nieuwe groei. Veranderingen van spiritueel bewustzijn kunnen worden aangeduid door het verschijnen van gras in een droom.

Als de hond onbekend is kan hij staan voor de kwaliteiten van loyaliteit en onvoorwaardelijke liefde die met honden in verband worden gebracht.

Tja en de rewt kan ik niet met het boek doen, maar ik denk dat het staat voor je angst (afgrond) om je moeder te verliezen, maar je weet ook dat je haar langzaam maar zeker beetje bij beetje moet loslaten. Je bent bang dat ze niet geholpen zal worden als ze stervende is. Maar het feit dat er ambulances komen spreken dat tegen. Ik zou zeggen, als je het nog eens droomt. probeer dan niet wakker te worden. Er zit denk ik nog veel meer achter deze droom! Dingen die je kunnen helpen de dingen te brgijpen en die je comfort zullen bieden.

_________________
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."

-Dr. Seuss-


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: eerder beleefde droom?
BerichtGeplaatst: 11-01-2005, 20:19:51 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
okee ik zal probeeren dan niet wakker te worden.. geloof dat dit zoiets is als suicide dreaming ofzo?

liefs rogue :sss:

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl