Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 10:48:26

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10-01-2005, 22:08:50 
Héél raar is het..
M'n moeder heeft al een aantal keren gehad dat ze iets droomt en ze zegt dat ze het aanvoelt wanneer dit écht gaat gebeuren en wanneer het gewoon een droom is.
En het zijn niet altijd prettige dromen !
Zo heeft ze gedroomd over de dood van Princes Diana, de dood van een nonkel van haar en mijn papa (haar man).
Ook heeft ze eens gedroomd over een televisieserie wat er precies ging gebeuren toen die scene's nog moesten opgenomen worden...een half jaar later was dat exacte beeld op televisie te zien.
Ook droomde ze eens dat ze iemand zou tegenkomen in de plaatselijke suppermarkt en dat is ook daadwerkelijk gebeurd, helemaal gekleed zoals zij beschreef.

Is hier een verklaring voor ? :?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-01-2005, 23:09:06 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2004, 14:36:05
Berichten: 1136
Locatie: Huizen
Verklaringen zijn wetenschappelijk ;) Spiritualiteit is dat niet. Maar misschien dat je eigenlij kwil weten WAAROM je moeder deze voorspellende dromen heeft. Daar durf ik geen antwoord op te geven, maar misschien om haar te laten zien dat ze een bijzondere gave heeft en dat ze er misschien iets mee moet doen, het uitbreiden, verder ontwikkelen.

_________________
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."

-Dr. Seuss-


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-01-2005, 10:38:42 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2004, 13:14:17
Berichten: 721
Locatie: Reusel, Noord-Brabant
Deze dromen zijn bedoeld als een waarschuwing. Ze bereiden je voor op iets ergs dat staat te komen. Zo wordt de klap verlicht.

Iedereen kan een voorspellende droom hebben. Als je ze geregeld hebt dan hoort het bij helderziendheid.

Mijn vader heeft ook twee keer een voorspellende droom gehad. De eerste keer was een week voordat zijn moeder stierf. Hij had gedroomd dat wij allemaal rond haar kist stonden om afscheid te nemen. Iets meer dan een week naderhand stonden we ook met zijn allen op die plek. Zo heeft hij ook van tevoren een droom gehad dat zijn oom dood zou gaan. De desbetreffende oom is toen een week naderhand overleden.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-01-2005, 11:14:37 
Of misschien voor sommige mensen ook de kans om dingen nog goed te maken, uit te spreken voor de persoon overgaat. Om dingen af te sluiten hier op aarde.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-01-2005, 11:34:35 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
dat zou kunnen ja, om nog iets uit te spreken maar inderdaad ook om je voor te berijden op iemands dood.

Ik wist zelf van te voren dat mijn opa dood zou gaan. Ik heb het mijn moeder toen ook verteld dat was voor het eerst sinds jaren weer dat ik het vertelde. Toen we de avond een paar dagen later het telefoontje kregen waren we geschrokken tuurlijk maar we hadden het verwacht, en .. ik had me moeder nog kunnen waarschuwen ervoor gelukkig..

Misschien dat je moeder die dingen inderdaad heeft omdat ze dan gewaarschuwd is ik weet het niet. Er kunnn op zich vrij veel dingen zijn natuurlijk...

liefs rogue

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl