Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 22:06:43

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 19-01-2005, 19:49:28 
Feniks
Feniks

mijn vriend staat er ook voor open gelukkig :)

DIe heeft met mij al wat te verduren gehad haha van beelden die ik ineens zag tot namen van mensen die hem gepest hebben vroeger... eerst stond hij echt versteld maar nu ach.. hij is het gewoon gaan vindne gelukkig.. en ik kan gewoon mijn verhalen bij hem kwijt. Kijk dat moet je hebben he. De familie van mijn vriend staat er niet voor open, en hij heeft ook gezegt dat hij niets tegen ze zegt... gelukkig.

Toch is het fijn dat iemand je blijft steunen. Hij kan het niet zien en voelen maar weet dat het zo is... dat is wat je noemt meer dan alleen maar JE Vriend :D

liefs rogue

BerichtGeplaatst: 19-01-2005, 20:32:09 
Kabouter
Kabouter

hoi,
mn ouders staan er open voor en steunen me hiermee,
mn vaderskant staat er ook goed tegenover mn opa en mn neef helpen me zelfs met paranormale problemen.
mn moeders kant weet het niet ,want hun zyn te nuchter ervoor.
mn vriendin sttat er ook open voor en bijna iedereen in mn omgeving heeft wel iets meegemaakt of heeft gaves .
dus ik heb er veel geluk mee dat ik in zon tolerante omgeving leef

groetjes tamara :lol: :lol:

BerichtGeplaatst: 19-01-2005, 22:57:27 
Elf
Elf

De meeste mensen in mijn omgeving staan er niet echt open voor. Hele nuchtere mensen allemaal. Mijn vriend vind veel dingen gewoon wazig en gelooft ze maar half, mij neemt hij er wel serieus in.

Mijn ouders accepteren het. Mijn vader heeft wel eens een paar keer een voorspellende droom gehad, gelooft er dus wel in, maar is er niet zo mee bezig. Mijn moeder maakte zich in eerste instantie veel zorgen over mij, toen ik verteld had dat ik aura's begon te zien. Eerste reactie "is er iets mis met je lenzen?" :roll: Die zorgen hebben nog wel iets opgeleverd. Ze is op verschillende spirituele forums gaan kijken waar ik ook kom en inmiddels zijn de zorgen omgezet tot interesse.

In mijn vriendenkring zijn er wel een aantal vrienden die zich iets intreseren voor het spirituele, maar dan weer niet zozeer voor het paranormale. Wel weer tarotkaarten. Er zijn in dezelfde vriendengroep, ook weer vrienden die heel nuchter zijn en zich hier weer niet voor intreseren.

In mijn familie is verder niemand paranormaal begaafd of heeft intresse in het spirituele. Sinds mijn moeder zich nu ook wat meer intreseert in het spirituele is ze er achter gekomen dat een vriendin van haar hier al jaren in geintreseerd is.

Mijn ouders en vriend weten dat ik paranormaal begaafd ben, anderen in mijn omgeving weten dit helemaal niet. Het onderwerp is nog niet te spraken gekomen en ik wil er niet echt mee te koop lopen. Ook uit angst voor negatieve reacties.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00