Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 23:16:56

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 07-11-2005, 12:19:55 
Groentje
Groentje

Aloha,

dit wil ik even kwijt: gisteren naar de ParaView in Hilversum geweest. Daar heb ik mijn engel/gids laten tekenen. Ze heeft 'Gabriël' getekend. Zo heet mijn engel/gids, zei ze.

Daarna heb ik een shiatsu massage gekregen. Voor mij was een meid en we raakten een beetje aan de praat omdat de masseur nog stond te praten. Toen ze klaar was met de massage zei ze: ik zie je straks nog wel hier...

Na de massage nog wat rondgelopen en ben ik haar inderdaad weer tegengekomen. We hebben nog wel 2 uur staan kletsen. Ze heet Ellis. Ze heeft 2 dochters waarvan er 1 Djuna Esmee heet. De eerste naam heb ik al besloten word mijn 1ste dochters naam. We hadden heeeeeel veel overeenkomsten van zowel uiterlijk als innerlijk, ziekte, dieet en noem maar op.
Na lang kletsen zei ik dat ik nog graag een sierraad wilde kopen. Ik wilde graag een ketting die ik iedere dag om kon doen maar die ook leuk is. Geen gewoon zilveren kettinkje met een steentje eraan ofzo. Kortom: ik heb een hele mooie grote Carneool gekocht.
De dame van de stand zei, ik ben ook spiritueel begaafd en mijn gevoel zegt dat je deze moet nemen. Het was ook precies de hanger die ik mooi vond maar ik wilde nog even kijken.. want ik wilde eigenlijk geen rood.
Ze zei dat ik m even moest passen en in de spiegel kijken of het mooi was.
Toen gebeurde het rare... Ik deed m om en keek in de spiegel, praatte even met Ellis en deed m weer af. ZITTEN ER SPONTAAN VLEKKEN OP DE STEEN!!!
Ik wist niet wat ik zag! Dit zei ik ook tegen de dame en ze werd een beetje ongemakkelijk. Alsof je ontdekt dat een artikel kappot is terwijl je het past en de winkel je juist deze wilde verkopen...
Ik zei dat ik het niet erg vond want dat zou wel een teken zijn dat de steen op mij reageerde... want ik zweer het je, er zaten absoluut geen vlekken op toen ik de steen oppakkte!!!!!

Ellis en ik hebben nog wat gekletst en zijn toen naar de auto gelopen. Blijkt dat we de auto NAAST elkaar hebben staan. Op een parkeer plaats zo groot als de Jaarbeurs in Utrecht ongeveer...

We hebben afgesproken elkaar nog vaker te zien...

Thuisgekomen is het eerste wat mijn vriend zegt: Heb je een nieuwe ketting gekocht? Er zitten vlekken op, hoort dat??? ( Hij is helemaal niet met dit soort dingen bezig en is daarom ook niet meegegaan naar de beurs) Tja.. zeg ik. Ik kijk nog eens en de vlekken zijn gegroeid...
Vaagheid alom dus want normaal heb ik helemaal niets met stenen.

Ik meteen op internet om vanalles over mijn engel 'Gabriël' op te zoeken. Blijkt dat mijn engel volgens mijn geboorte dag 'Michael' moet zijn..
nu snap ik het niet meer maar het zal allemaal wel..

Dit wilde ik even kwijt..
reacties zijn welkom...

Esmee
:shock: :shock: :shock: :shock: o:) :ahh:

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00