Keileuk topic!
Ben er zelf gewoon nog redelijk snel bij.
Ik zelf geloof dat over de spirituele zaken op dit forum allemaal best wel open en niet veroordelend zijn, Tot een bepaalde hoogte zoals al eerder werd gezegd, want zo gauw het allemaal té wordt komen er felle en (veroordelende) reacties.
Tot nu toe is mij ook opgevallen dat bij de mensen die dat soort topics maken dat ze eigenlijk nooit meer instromen in het forum en na korte tijd inactief worden. Dat vind ik eigenlijk wel een averechts beeld met dat iedereen roept dat iedereen welkom is? Hebben wij diegene dan met zijn alle veroordeeld en kan die niet meer er normaal instromen?
Over ''normale'' zaken verschillen wij niet veel met de rest van Nederland vermoed ik. Het enigste verschil is dat ik denk dat Tut in de openings-post Nederland bedoeld gewoon van buren kennissen praatje in de supermarkt etc?
Wij zitten namelijk wel op een internetforum, dus mensen durven vaak meer te zeggen omdat er toch een soort van barrière tussenzit een soort anonimiteit. En je ziet iemand's gevoel niet, dus post's kunnen onbedoeld harder binnenkomen dan ze bedoeld zijn.
Ik dwaal weer af
maar mijn punt is: ik denk niet dat we veel verschillen met de rest van Nederland. Maar dit is wel een internetforum dus je kan bij tijd en wijle fellere reacties verwachten dan gewoon buurman-kennis Nederland.
Een beetje een wirwar verhaal maar ik hoop dat ik duidelijk ben geweest
Houdoe!