Okay, ff iets meer verduidelijking hier, voordat dit forum volledig uit zijn band wordt gerukt.... (wat hier al beetje is gebeurd
)
Men snuffelt niet door iemands post hier... er is geen sprake van een foto die is gelezen etc etc etc.
Wat is er wel gebeurd?
zoals vaker gebeurd op dit forum, is dat men elkaar pbtjes toestuurd om een ander bijvoorbeeld aan te bieden om te helpen. (dit naar aanleiding van gevoeligheid/helderzien/helderweten.. etc...)
Dit dus ook bij Blethane... men heeft haar een pb gestuurd en haar gevoelens die ze kreeg bij Blethane voorgelegd, om te kijken of deze klopte en of ze eventueel hier iets mee zou kunnen doen..
(Dit is een vrij normaal en discrete benadering zoals het hoort op dit forum)
Blethane heeft hier geen "inhoudelijke" reactie op gegeven, en is dit topic gestart om aan te geven dat ze niet is gediend van dit soort PB's.
Tsjaa... het enige dat dan rest.. is om dit te accepteren voor de rest van de forumleden om verder geen aandacht hieraan te schenken (dit op verzoek dus van Blethane)
En zoals Roy heeft aangegeven: als je geen zin hebt in PBtjes van anderen, dan kan je deze gewoon met het "kruisje" verwijderen, en behoeft er geen verdere aandacht aan geschonken te worden.
Bij deze sluit ik dus het Topic, daar ik ervanuit ga het helder en duidelijk genoeg voor de leden te hebben uitgezet.
Indien men vragen heeft, kan je me altijd een PB'tje sturen
groetjes,
Thierry