Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 08-01-2025, 20:10:34

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Lees mij NIET!
BerichtGeplaatst: 28-11-2006, 17:14:32 
Elf
Elf

[quote="Paul"]Geef er geen zak om hoe ze het brengt. Ze is in ieder geval wel duidelijk in haar gevoel en hoe ze het ervaart. Dat sommige mensen niet tegen die toon kunnen is niet haar probleem, welkom in de belevingswereld.

[quote]

Ik vind dit maar een vreemde opmerking :? Als ze nu iemand is die snel iets van iemand aanneemd en er mischien naar gaat leven kan ik je vertellen dat ze redelijk wat problemen gaat krijgen in deze maatschappij.
Persoonlijk stoor ik me niet aan hoe ze hier reageerd.. en iedereen mag van mij op zijn manier dingen naar buiten brengen.. why not ?

Maar dat jij zegt dat het niet haar probleem is als mensen niet tegen haar "toon" kunnen zeg ik toch nee ! zoiets is namenlijk heel snel wel jouw probleem.
Denk eens aan werk,school of je gewone sociale leven.... als je je overal zo opsteld kom je maar bij een heel gering percentage mensen "binnen"
Maargoed dat is ons probleem niet? :wink:

Dit is niet persoonlijk naar iemand toe maar iedereen weet hoe de maatschappij toch inelkaar zit ? :?:

BerichtGeplaatst: 28-11-2006, 17:52:08 
Reus
Reus

Dat zou heel erg zijn ja.

Als ze een onbetamelijk topic zou beginnen. In mijn ogen is ze heel netjes geweest en heeft haar probleem op een zeer duidelijke en toch nette manier gepresenteerd. Als mensen dan paniek gaan lopen roepen omdat ze misschien niet de softe toon heeft die mensen waarderen is dat zeker niet haar probleem.
Sterker nog, ik denk dat de mensen die hier niet tegen kunnen later een probleem krijgen in de samenleving. Het is toch niet te geloven dat als iemand hier op een andere "toon" een topic opent daar iedereen over valt?
Ik vraag me af hoe sommigen zouden reageren als ze persoonlijke kritiek te verduren krijgen.
Beetje moeilijk gaan doen over een 14-jarig meisje dat liever niet heeft dat andere mensen over haar lezen...

BerichtGeplaatst: 28-11-2006, 18:53:45 
Elf
Elf

ik ga toch ook niet zonder reden uit het niets schreeuwen over iets wat mij niet belvald wat hier al jaren gebeurd op het forum ??
En dan is het nog maar de vraag of het zo is dat iemand het bij haar gedaan heeft ? Anders is het zo dat ze bepaald wat andere hier wel en niet mogen doen.
En uiteindelijk heb je altijd nog het kruisje rechtsboven waardoor je het gehele gesprek afsluit.

En wel eens over nagedacht dat de meeste mensen zonder het bewust te doen dingen doorkrijgen ??

BerichtGeplaatst: 28-11-2006, 21:18:54 
Dwerg
Dwerg

sorry hoor maar die mensen zetten zelf hun foto erneer.. en waar is een spiritueel forum eigenlijk anders forum:S hier kunnen zulk soort dingen

slechte ervaring?? Maar laten we even tot het punt komen waarom jij dit hebt geschreven zeker een slechte ervaring..

BerichtGeplaatst: 28-11-2006, 21:37:34 
Reus
Reus

roy schreef:
ik ga toch ook niet zonder reden uit het niets schreeuwen over iets wat mij niet belvald wat hier al jaren gebeurd op het forum ??
En dan is het nog maar de vraag of het zo is dat iemand het bij haar gedaan heeft ? Anders is het zo dat ze bepaald wat andere hier wel en niet mogen doen.
En uiteindelijk heb je altijd nog het kruisje rechtsboven waardoor je het gehele gesprek afsluit.

En wel eens over nagedacht dat de meeste mensen zonder het bewust te doen dingen doorkrijgen ??

Waarom niet? Sinds wanneer is iets wat al jaren gebeurt gewenst en voor iedereen maar ok te vinden?
Daarbij is het nauwelijks schreeuwen te noemen. En ik neem aan dat iemand dat bij haar gedaan heeft, ik geloof niet dat ze een topic opent enkel om te liegen(wat ik overigens een onfatsoenlijke en ongegronde aanval vind).
Daarbij is het zeker zo dat ze in mijn ogen mag bepalen wat anderen wel of niet doen, als het om haar gaat.

Ik kan best begrijpen dat iemand die door je posts loopt te snuffelen en je bedient van commentaar dat je helemaal niet wil afschrikkend werkt.
Ookal is het nog zo goed bedoeld, er zou eerst gevraagd moeten worden of ze zin of behoefte heeft aan iets dergelijks. Of zijn alle regels van fatsoen opeens verdwenen nu het om een internetforum gaat?
Je kan het nog zo onbewust doorkrijgen, maar je geeft het bewust door aan iemand, en daar hoeft die persoon helemaal geen zin of behoefte aan te hebben, derhalve dient het in mijn ogen eerst gevraagt te moeten worden. Je gaat toch ook niet iedereen op straat lastig vallen met de dingen die je doorkrijgt?

En ik geloof ook niet dat ze een foto heeft neergezet, maar meer iemand die door haar posts aan het neuzen was en kennelijk dacht het een en het ander te vertellen, ongevraagd en ongewenst. Dat het hoe dan ook een slechte ervaring was staat denk ik vanaf het begin al vast.

BerichtGeplaatst: 28-11-2006, 23:15:58 
Kabouter
Kabouter

Uit voorzorg en respect verwijderd

Laatst gewijzigd door Nike spirit op 28-11-2006, 23:52:23, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 28-11-2006, 23:44:31 
Groentje
Groentje

Blethane, ik begrijp je.

BerichtGeplaatst: 29-11-2006, 00:41:34 
Nimf
Nimf

Okay, ff iets meer verduidelijking hier, voordat dit forum volledig uit zijn band wordt gerukt.... (wat hier al beetje is gebeurd :D )

Men snuffelt niet door iemands post hier... er is geen sprake van een foto die is gelezen etc etc etc.

Wat is er wel gebeurd?

zoals vaker gebeurd op dit forum, is dat men elkaar pbtjes toestuurd om een ander bijvoorbeeld aan te bieden om te helpen. (dit naar aanleiding van gevoeligheid/helderzien/helderweten.. etc...)

Dit dus ook bij Blethane... men heeft haar een pb gestuurd en haar gevoelens die ze kreeg bij Blethane voorgelegd, om te kijken of deze klopte en of ze eventueel hier iets mee zou kunnen doen..

(Dit is een vrij normaal en discrete benadering zoals het hoort op dit forum)

Blethane heeft hier geen "inhoudelijke" reactie op gegeven, en is dit topic gestart om aan te geven dat ze niet is gediend van dit soort PB's.

Tsjaa... het enige dat dan rest.. is om dit te accepteren voor de rest van de forumleden om verder geen aandacht hieraan te schenken (dit op verzoek dus van Blethane)

En zoals Roy heeft aangegeven: als je geen zin hebt in PBtjes van anderen, dan kan je deze gewoon met het "kruisje" verwijderen, en behoeft er geen verdere aandacht aan geschonken te worden.

Bij deze sluit ik dus het Topic, daar ik ervanuit ga het helder en duidelijk genoeg voor de leden te hebben uitgezet.

Indien men vragen heeft, kan je me altijd een PB'tje sturen ;)

groetjes,

Thierry

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00