Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 06:24:19

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Beroep
BerichtGeplaatst: 07-01-2005, 19:51:26 
Feniks
Feniks

haha ja.. dat is waar .. tv correspondentie zou ik willen doen dan.. maar ja... :wink:

liefs rogue :sss:

BerichtGeplaatst: 07-01-2005, 22:32:42 
Kabouter
Kabouter

ik wordt tour manager, en op lange termein wil ik mijn eigen reizen organiseren. Dan wil ik in het buitenland een eigen stal met paarden, en paardenvakanties organiseren.

BerichtGeplaatst: 07-01-2005, 23:07:21 
Elf
Elf

Momenteel ben ik nog met een studie beeldende kunst bezig, als ik daarmee klaar ben, ben ik kunstenaar. Naast mijn studie ben ik serveerster. Dit wil ik in ieder geval niet blijven doen, maar zo voor naast mijn studie is het wel leuk. Wat me wel trekt om na mijn studie te gaan doen is cursussen geven, zowel op creatief als spiritueel vlak. En daarnaast als kunstenaar aan het werk, op het moment werk ik veel met klei en fotografie. Schilderen en tekenen doe ik ook graag, maar deze staan op het moment op een laag pitje. Ik hou vooral van afwisseling. Het moet absoluut niet te eentonig worden. Misschien dat ik ooit nog een praktijk als medium open naast alle andere werkzaamheden. Maar dat weet ik nog niet, voorlopig in ieder geval nog niet.

BerichtGeplaatst: 08-01-2005, 01:28:48 
Nimf
Nimf

School vondt ik niks.
Werkte al vanaf mijn 9de met computers.
Alles zelf geleerd.
Eerste baantje bij een computerzaak toen ik 12 was.
Middelbare school afgemaakt toen ik 17 was (en ook echt net aan gehaald), en ben gelijk gaan soliciteren voor een baan.

Met een uitgebreide CV ben ik zonder vervolg opleiding uiteindelijk terecht gekomen bij het grootste Amerikaanse pharma bedrijf (onderdeel van Johnson & Johnson) ter wereld die in de bio-tech sector zit.
Uiteraard heb ik een uitgebreide functie op de IT afdeling.
Zat ik daar... als 17 jarige... jongste medewerker... en nog wel de IT... van zo'n bedrijf.
En ja... ik werdt aangenomen, en zit daar tot op de dag vandaag nog steeds, met nu een echt vast contract uiteraard.
Flink salaris, leuke baan, cursussen via de zaak volgen... heerlijk!
...Vijf jaar werk ik er al weer...

Wolf

BerichtGeplaatst: 08-01-2005, 23:16:03 
ik heb VWO gedaan met alle exacte vakken (ik me helemaal laten inpalmen door die campagne "een .. meid is op haar toekomst voorbereid". Toen heb ik HBO Voeding en Diëtetiek gedaan. Maar dat was zo´n stomme opleiding. Als je maar iets zei of schreef over spiritualiteit dan werd daar helemaal niet naar geluisterd. Daar ben ik echt gillend weggerend. Toen wilde ik gaan werken maar ja.. geen diploma behalve VWO dan. Toen heb ik Schoever management assistente gedaan. Dat was echt een goede en leuke opleiding. Nu werk ik al sinds 1998 bij de SGC als secretariaatsmedewerker (post, telefoon, brieven, dossiers, archief). Klinkt stoffig :zzz: maar de collega´s zijn zo gezellig en lief dat ik NOOIT meer weg wil.

Als je wilt weten waar SGC voor staat. Zie http://www.sgc.nl :D

BerichtGeplaatst: 09-01-2005, 10:02:30 
Reus
Reus

joh je kan nog zo'n leuke baan hebben, maar als je collega's niet meezitten voel je je er niet prettig. Ik wil ook een baan met leuke collega's in een leuk bedrijf, dat vind ik het belangrijkste :)

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 09-01-2005, 12:52:40 
Reus
Reus

Manager Logistics and Customer Service.

Ik ben op mijn 19e afgestudeerd als Marketing Manager op HBO. En Kimmie dacht: ik zal eens gauw Marketing Manager worden. Maar geen mens die een broekie van 19 aanneemt natuurlijk, ookal had ik de opleiding in een recordtempo van 2 jaar gedaan.
Toen ben ik bij een transportbedrijf gaan werken op de afdeling customer Service. Dat hield in dat ik klanten van over de hele wereld had waar ik de voorraaden bijhield en transporten regelde. Leuk werk, maar toen ik na 2 jaar vroeg of ik ook nog kon groeien werd er gelachen. Toen zei ik dat ik wat anders zou zoeken en ze dachten :Bluf! Nou Kimmie laat niet met zich sollen. Pakte al mijn spullen en verhuisde vanuit Brabant naar het grote Amsterdam. Daar vond ik een baan als sales support bij een van de grootse chemische handelsbedrijven ter wereld. Simpel baantje, maar het was een begin. Tot de grote baas in Amerika me ontdekte en mijn logistieke ervaringen zag. Of ik even van het kantoor in Amsterdam het logistieke kantoor voor Europa wilde maken. Zo gezegd zo gedaan. Ik heb een afdeling logistiek opgezet en leid nu vanuit mijn room with a view samen met een assistent en een secretaresse de hele logistiek voor alle kantoren in Europa. Kortom, bye bye marketing, maar ik heb de leukste en meest vrije baan die ik ken! Ik zit hier nu al 3,5 jaar en zie nog steeds potentie!

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 09-01-2005, 19:40:28 
Groentje
Groentje

Ik ben nu al weer 5 jaar werkzaam in de gehandicaptenzorg, ik werk met mensen met een verstandelijke en/of ook lichamelijke handicap.
De groep waar ik nu werk zijn allemaal verstandelijk gehandicapte mensen met gedragsproblemen.6 van de 8 cliënten hebben een vorm van autisme. Ik heb vooral uitdaging in mijn werk en kan mijn zorgzame kant hierin ook goed kwijt. Ik wil nog zoveel.....
Mijn lijstje word maar niet kleiner : De chakra 2, master reiki, edelstenencursus, tekencursus... Nu ben ik met de chakra 1 en een curus binnenhuisarchitectuur bezig.
groetjes dupke :roll:

BerichtGeplaatst: 10-01-2005, 17:15:33 
Reus
Reus

Vroeger wou ik brandweerauto worden, maar nu ik in zie dat dat niet kan wordt ik maar dramadocent, acteur en poezie schrijver, misschien ook wel iets met fotografie voor de leuk erbij :)

BerichtGeplaatst: 10-01-2005, 17:35:46 
Groentje
Groentje

ik ben nagelstyliste dat vind ik ontzettend leuk om te doen maar nu werk ik tijdelijk in een internet cafe, en dat terwijl ik helemaal geen verstand van computers heb haha

wat ik wil gaan doen is hier op isla margarita een school beginnen voor kinderen die het niet kunnen betalen, of een opvangcentrum voor zieke dieren of zo in ieder geval iets in die richting ik ben er nog niet helemaal uit en ik heb ook nog niet genoeg geld gespaard om iets op te kunnen starten.

deze week heb ik ook een gesprek met een amerikaanse man die heeft gevraagd of ik huizen voor hem wil gaan verkopen maar weet nog niet of ik dat wat vind

BerichtGeplaatst: 10-01-2005, 22:04:22 
Ik ben allround administratief medewerker, voornamelijk facturatie. Het gaat me makkelijk af, al heb ik er geen opleiding in gehad ( ik heb uberhaubt na de HAVO geen opleiding meer gehad ) maar dat is niet waar mijn hart ligt.
Het liefste zou ik een eigen zaakje beginnen in hobby artikelen ofzo, war ik een beetje mijn creativiteit in kwijt zou kunnen.
Of anders een beroep in de paarden, waar mijn grootste passie ligt, maar dat is niet voor heel veel mensen weggelegd.

BerichtGeplaatst: 10-01-2005, 23:13:58 
Reus
Reus

Zo hoop ik ooit een boekenwinkeltje te hebben waar je ook lekker met een bakkie een boek kunt lezen en waar ik op woensdagmiddag verhaaltjes voorlees voor kinderen.
Of een spirituele boekenwinkel met een praktijkje erbij waar iedere dag van de week iemand met een andere gave aanwezig is. Magnetiseren, foto's lezen, gidsen tekenen. Misschien zelfs cursusjes erbij.

Als het de tijd en de plaats is en ik voel me er klaar voor hoop ik zeker dat ik dit mag verwezenlijken!

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 15-01-2005, 18:19:59 
Elf
Elf

ik wil iets van dierenarts assistente worden ofzo..
in iedergaval iets met beestjes :D
daar volg ik nu ook een opleidingtje voor.. 8)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00