Ik heb een paar goeie vriendinnen, één is nu mn beste vriendin al voor zo'n 5 jaar, maar de laatste tijd gaat het steeds minder tussen ons, hmmz hoe moet ik het zeggen, zij is bezig met andere dingen en moet met het uitgaan altijd het sletje uithangen en sja zo ben ik niet en dat irriteerd me best wel, als ik dan mn probleem kwijt wil aan haar, luisterd ze vaak zelfs niet meer en begint ze direct over jaaaa... jongens.
Dan heb ik één beste vriendin waar ik altijd lekker gezellig mee over de paarden kan kletsen, met iemand die niet paardrijd is dat helemaal niet leuk.
En dan heb ik nog wel zo'n paar losse vriendinnen, waar ik wel eens mee ga shoppen enz, maar waar het op aan komt dat ik weet dat ik niet 100% op hun kan rekenen, terwijl ik met mijn paardenvriendin weet dat ze direct ALLES voor me zou laten vallen en andersom. Misschien dat het met vriendin 1 nog wel weer wat beterd, ik kan ook altijd op haar rekenen hoor maar dat ze vrdmme maar niet zo egoistisch altijd is en altijd maar over haarzelf bezig moet zijn
In vriendschap staat bij mij heel erg; vertrouwen, schend mijn vertrouwen niet want dan keer ik echt mijn rug naar die persoon voor altijd.. .
Soms ken ik wel mensen die wel 10 mensen hun beste vrienden noemen, en dan denk je wel vaak, goh ik wou dat ik zoveel vrienden had.
Maar beter één goeie beste vriendin dan 10 mensen waarvan je dénkt dat ze je beste vrienden zijn.. ..