Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 04:24:59

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 31-12-2004, 20:58:31 
Ik heb een paar goeie vriendinnen, één is nu mn beste vriendin al voor zo'n 5 jaar, maar de laatste tijd gaat het steeds minder tussen ons, hmmz hoe moet ik het zeggen, zij is bezig met andere dingen en moet met het uitgaan altijd het sletje uithangen en sja zo ben ik niet en dat irriteerd me best wel, als ik dan mn probleem kwijt wil aan haar, luisterd ze vaak zelfs niet meer en begint ze direct over jaaaa... jongens.

Dan heb ik één beste vriendin waar ik altijd lekker gezellig mee over de paarden kan kletsen, met iemand die niet paardrijd is dat helemaal niet leuk.

En dan heb ik nog wel zo'n paar losse vriendinnen, waar ik wel eens mee ga shoppen enz, maar waar het op aan komt dat ik weet dat ik niet 100% op hun kan rekenen, terwijl ik met mijn paardenvriendin weet dat ze direct ALLES voor me zou laten vallen en andersom. Misschien dat het met vriendin 1 nog wel weer wat beterd, ik kan ook altijd op haar rekenen hoor maar dat ze vrdmme maar niet zo egoistisch altijd is en altijd maar over haarzelf bezig moet zijn :x

In vriendschap staat bij mij heel erg; vertrouwen, schend mijn vertrouwen niet want dan keer ik echt mijn rug naar die persoon voor altijd.. .

Soms ken ik wel mensen die wel 10 mensen hun beste vrienden noemen, en dan denk je wel vaak, goh ik wou dat ik zoveel vrienden had.
Maar beter één goeie beste vriendin dan 10 mensen waarvan je dénkt dat ze je beste vrienden zijn.. ..

BerichtGeplaatst: 31-12-2004, 21:24:53 
Feniks
Feniks

weet je ik ben de laatste tijd eens over vriendschap gaan nadenken.. maar aan de andere kant heb ik wel veel vrienden maar alleen zijn het pen en mail vrienden... Tja tis misschien niet echt, maar tis wel zo dat je leuk kan praten met mekaar per corespondentie en toch ook dat je aan de een meer verteld dan aan de ander en aan de ander weer het ene verteld en aan het andere weer niet..

liefs rogue :sss:

BerichtGeplaatst: 01-01-2005, 18:05:43 
Reus
Reus

Sterretje schreef:
Maar beter één goeie beste vriendin dan 10 mensen waarvan je dénkt dat ze je beste vrienden zijn.. ..

En als je kunt zeggen dat je één goede vriend(in) hebt, kun je jezelf een gelukkig mens vinden hoor :)

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 06-01-2005, 19:41:18 
Kabouter
Kabouter

vriendschap is heel belangrijk nie aleen met vrienden maar ook met family vind ik.... als ik bij mij in de family kijk gaat het er nie altijd even goed an toe...

BerichtGeplaatst: 06-01-2005, 19:44:50 
Feniks
Feniks

Dat is denk ik in elke famile wel... haha :wink:

liefs rogue

BerichtGeplaatst: 06-01-2005, 19:52:08 
vriendschap is 1 van de belangrijkste
dingen in mijn leven.
Zonder dat zou mijn leven toch een soort van leeg zijn.
Vrienden steunen je door dik en dun.
Dus ook als het even wat minder gaat.
En andersom geld dat natuurlijk ook.
Zo helpen we elkaar door problemen heen en wat
zwartere tijden.
Zonder vrienden kom je niet ver denk ik.

Epona

BerichtGeplaatst: 03-05-2011, 09:30:52 
Reus
Reus

Ik heb heel veel vrienden verloren, doordat zij een vriend/vriendin kregen.. Toen was ik opeens niet meer boeiend, overigens heb ik er ook veel verloren aan achterbaks geroddel achter mijn rug om. Ik houd niet van dat soort mensen.

Nu heb ik een bescheiden vrienden groepje en die betekenen heel veel voor mij.

Just for today, be grateful for you blessings.
Just for today,be kind to all living things :)

BerichtGeplaatst: 04-05-2011, 10:17:28 
Elf
Elf

Vriendschap, en mijn kijk erop verandert bij mij ontzettend door de jaren heen.

Eerst koos ik vrienden die mij het meest nuttig leken, daarna ging het gradueel over op het kiezen van vrienden waar ik me emotioneel mee verbonden voelde. Uiteindelijk heb ik de vrienden gehouden die altijd voor me klaar staan, en DUS het meest nuttigst zijn.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00