Het aanmeldingsformulier van mijn cursus is eindelijk binnen!!
Voor degene die het niet weten ik heb al eens een cursus gedaan. Parapsychologie, paranormale ervaringen en -verschijnselen.
In maart ga ik de vervolgcursus doen. Intuitie en Energie.
Maar het aanmeldingsformulier kwam maar niet.
Vandaag lag het dus op de mat
Intuitie en Energie
Tijdens deze cursus houden de cursisten zich o.a. bezig met (hun eigen) levensthema die door middel van kaartlegging (Tarot in combinatie met inzichtkaarten) duidelijk zal worden. Een levensthema is een thema waar men (telkens weer) in zijn leven tegenaan loopt en waar men op blokkeert (of kan blokkeren). Een dergelijk thema ligt namelijk verborgen in het onderbewustzijn en kan van daaruit (zonder daar bewust van te zijn) uw leven 'sturen'. Door inzicht te krijgen in het levensthema kan men door verschillende technieken aan de gang gaan met het transformeren daarvan, waardoor we veel beter in onze energie komen te staan en makkelijker in staat zijn om in harmonie met anderen en de omgeving ons eigen levenspad te volgen.
Binnen de cursus wordt gebruik gemaakt van Tarot, Chakra-aura kleurdiagnostiek, polariteiten, energie bij elkaar 'voelen', magnetiseren, meditaties, visualisaties, regressie, energetische reiniging en afscherming, aardingstechnieken en energetische synchronisatie (het jezelf op een ander en/of de omgeving afstemmen).
Ik heb er echt zin in!!!