Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:54:38

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1689 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5113 Volgende

Hoe was je dag?
1) Klote 19%  19%  [ 20 ]
2) Alles ging mis 2%  2%  [ 2 ]
3) Baaldag 10%  10%  [ 11 ]
4) Saaaaaiii 17%  17%  [ 18 ]
5) Goed 52%  52%  [ 56 ]
Totaal aantal stemmen: 107
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 08-01-2010, 22:28:20 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-10-2009, 22:56:30
Berichten: 392
waar ik niet goed van wordt is de mentaliteit van de meeste mensen
iedereen is gehaast, niemand helpt elkaar meer.
iedereen denkt dat de weg van hem/haar is
andermans spullen worden maar gejat of vernield alsof het normaal is
als je daar wat van zegt kun je klappen krijgen of een mes tussen je ribben of een kogel door je lijf.
niemand heeft meer respect voor elkaar tegenwoordig.
dat wilde ik ff kwijt

_________________
als een schip over de kim zeilt...
is het niet weg...
je kunt het alleen niet zien.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 09-01-2010, 14:29:45 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Dit topic komt wel op 't goede moment, zeg :roll:
Volgens mij zou t heel goed zijn om alles een x op te schrijven, maar zelfs dáár heb ik geen zin meer in.
Het komt erop neer: ik weet het gewoon even niet meer.. wat ik wil, in elk opzicht. Ik ben voor alles te moe, te lui, te.. noem hoe je het wil noemen. Ik wil duidelijkheid van alles, maar kan mezelf dat niet eens geven. Ik heb het gevoel dat ik t voor mezelf aan het verkloten ben en ik schaam me ervoor dat ik erover durf te klagen. Zo erg is het allemaal niet, objectief bekeken. Maar waarom voelt het dan zo anders?

Lekker serieus even..

En Chris.. Ik zou echt op z'n minst een sneeuwbal naar die Frans z'n hoofd gooien :D
Of beter: inpeperen!! :D

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 09-01-2010, 21:17:13 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2005, 10:43:19
Berichten: 2370
Locatie: Noord-Holland
Oh oh oh het jaar begint wel lekker he hier met iedereen? Dat van die frans is echt gemeen, zou het er ook maar over hebben met martijn erbij.
Maar goed, dat soort mensen als frans komen zichzelf ooit wel een keer tegen.

Angel dat klopt inderdaad. Kan me daar af en toe ook groen en geel aan ergeren. Dan sta ik in een drukke bus, en komen er nog eens een paar oude mensen die bus in, en niemand die zijn of haar plekje aanbied, terwijl ze amper normaal kunnen staan. Maar het is zo, iedereen is op zichzelf gericht. Kijk maar in de trein of de bus, iedereen is of met zijn telefoon bezig of met een laptop, of leest een boek of een krant. Is ook het gevolg van dat geweld allemaal eigenlijk. Je kan al niet eens normaal naar iemand anders kijken zonder meteen de opmerking: moet je wat? te horen te krijgen. Het is tenminste een bekend fenomeen.

Julia, die momenten hebben we allemaal wel eens, gaat vast wel weer over :).

En ik? Ik heb eventjes niks te klagen :D.

_________________
Weglopen van de waarheid is weglopen van jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 10-01-2010, 08:10:33 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2006, 12:30:12
Berichten: 3056
Locatie: Zuidwolde
Hehe, ik doe even mee met het klaagfestijn.

Ik ben helemaal klaar met de havo. Huiswerk, toetsen, verstrooide leraren... Ik wil wel eens wat anders!
Eigenlijk is het heel vervelend dat ik dat gevoel nu heb, zo kort voor de examens, daarom stop ik ook niet. Overigens ook niet omdat ik zo graag dat papiertje wil waarop staat dat ik slim genoeg ben voor het hbo, want ik wil heel graag een hbo doen.
Ik word er zo ziek van dat ik in een dagelijkse sleur zit en ik heb geen zin meer in de vakken, het profielwerkstuk of andere projecten voor school! :evil:

Maar ik ga het afmaken. Ik ga het afmaken en het halen. Ik heb niet voor niets een jaar overgedaan, dus nu ga ik het gewoon afmaken ook!

_________________
The beauty of a rose cannot be taken away by the fact that it's imperfect.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 10-01-2010, 12:33:24 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Emma, je kan het hoor! Daar heb ik wel vertrouwen in :D
Ik had het vorig in 6vwo ook precies zo, helemaaaal geen zin meer, ik wilde gewoon zo snel mogelijk m'n examens halen..
Maar, doe het niet zoals ik, en geef de moed niet op :wink: (ik heb t wel gehaald hoor, maar niet zo glansrijk als ik had gewild en ook stiekem wel had gekund :P )

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 10-01-2010, 14:57:51 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Je zou denken dat je 18e verjaardag geweldig zou worden. Ik mag dinsdag een reclamespotje gaan doen, en dit keer betaald, krijg ik 1) te horen dat ik naar een of andere stomme voorbereiding moet op school van 3 uur tot half 6 0.0 over een politieke jongerendag, waar mijn pa een van de sprekers is. Dat terwijl ik kwart over 11 uit ben!!

2) Bijna iedereen van je familie afbelt want het sneeuwt te veel. Of ze willen schaatsen kijken en durven het niet toe te geven..

Tsja.. iemand een gebakje? Heb nog wat over :p.

Dan ben ik achteraf blij met al die leuke berichtjes van mijn vrienden, o.a. van t forum hier, op hyves, facebook, en natuurlijk het telefoontje en het smsje.

Tsja.. wel een baaldag...

Ach.. heb erger mee gemaakt :p (^)

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 10-01-2010, 17:55:17 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
@ Chris: Handig topic!

Ik stond vrijdag om 08:10 op school. Mijn pa had me afgezet met krukken en al en ik naar school gehinkeld (ja, dat is een heel gedoe met al dat ijs). Komt een vriendin naar me toe:"Ja, blokuur Nederlands valt uit!" na Nederlands heb ik een tussen uur dus al met al hoef ik pas om 11:00 op school te zijn. Ze hadden het dus pas om 08:00 op de monitor gezet terwijl ik om 07:55 weg ga thuis. :l
Mijn pa is nu chago want hij moest mij weer komen ophalen en om 10:30 (kan niet later omdat hij vergadering heeft) weer afzetten op school. Hij is de hele week al chago en dat wordt de hele week al op mij afgereageerd dus nu was ik het zat en toen maakte ik een rot opmerking tegen hem en hij een rot opmerking terug waardoor mijn ma boos werd. Toen werd mijn pa boos op mijn ma en liep mijn ma boos weg (die is nu naar haar werk). Nu is mijn pa dus nog chagrijniger en geeft mij overal de schuld van. :l
Ze hadden ook niet op de monitor gezet dat PWS in de kleine aula was ipv van de 2e verdieping. Was ik voor niets met krukken de trap op gehinkeld aangezien de lift kapot is. :l

Toen we thuis kwamen lagen er door het hele huis veren en lag de parkiet van mijn broertje dood op de grond. Bleek dus dat de kooi kapot was gegaan en de oudste kat had hem gegrepen. Mijn pa en ik alles snel opgeruimd en toen mijn broertje en ma thuis kwamen was mijn broertje natuurlijk helemaal over stuur.
Hij wilde altijd al heel erg graag een paarse parkiet en toen had hij er eindelijk 1tje is die binnen een jaar overleden.
We hebben inmiddels wel een nieuwe parkiet omdat de andere parkiet heel zielig aan het twieten was. Hij heet Cloudy (ik noem hem Koe) en is lichtblauw met wit gevlekt. Dit is inmiddels de 4e parkiet die hij heeft en ik heb nog steeds mijn 2e. Waarschijnlijk is het gebeurd toen mijn pa mij aan het ophalen was van school. Anders had hij het wel gehoord.

Begeven moment liep ik met krukken de gang op en toen ik bij de trap was klapte ik ineens door mijn ellebogen. Ik viel dus heel raar op de trap en nu heb ik mijn linker knie en heup zwaar gekneusd terwijl ik met krukken loop vanwege mijn rechterknie. :S Ik klapte door mijn ellebogen omdat ze (denk ik) te moe zijn met het lopen. Loop al sinds 16 nov, of eerder, met krukken, alleen in de kerstvakantie niet omdat ik toen veel kon rusten, dus ik denk dat mijn armen het gewoon niet meer houden.
Het loopt nu dus hartstikke lastig. :S

Ook kom ik nu tegen mijn 2e toetsweek aan en omdat ik de 1e heb verpest moet ik deze goed maken, maar door de pijn kan ik me niet/nauwelijks concentreren. Ook slik ik dus nu heel erg veel pijnstillers waardoor ik last heb van hoofdpijn, misselijkheid, moe zijn, enz. Dat maakt het leren ook niet makkelijker.
Ik wil dit jaar heel graag over omdat ik het gevoel heb dat al het harde werken dan voor niets is geweest. Ook ben ik bang dat wanneer ik blijf zitten en al mijn vriendinnen over gaan ik weer word gepest.

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 10-01-2010, 19:57:21 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
lieve sanne, je haalt het heus wel ;). En anders blijven we of samen lekker zitten, of ik kom gewoon ff het eiland over gestoken eens per week voor bijles :p

knuf

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 10-01-2010, 20:22:10 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2005, 10:43:19
Berichten: 2370
Locatie: Noord-Holland
:ahh: Als een ding al zo fout gaat kan je er de klok op gelijk zetten dat het je de hele dag overkomt. Succes sanne!

Heb vandaag beetje baalochtend gehad, maar valt in het niet bij wat de rest hier verteld. Was alleen beetje chagerijnig op mezelf omdat het ook mijn schuld is dat ik uiteindelijk zo nukkig werdt. Ach whatever happens, happens

_________________
Weglopen van de waarheid is weglopen van jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 10-01-2010, 20:31:42 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Iedereen heeft wel eens dagen dat die wat prikkelbaarder is dan de ander, toch? Niets mis mee. Vroeg naar bed en dan voel je je morgen vast wel vrolijker. :D

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 10-01-2010, 22:40:10 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 06-11-2009, 11:20:15
Berichten: 547
Locatie: Nijmegen
Ik had buikpijn :(

Maar nu niet meer :)

Daarom ben ik blij

en was mijn weekend gemiddeld goed.

_________________
We are everything you want others to be


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 11-01-2010, 01:15:17 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Klacht: de zorg in het algemeen

gatverdegatver wat een gekonkel!! :-x

(het begint hier steeds meer op FOK! te lijken btw... maar of dat een klacht is :) )

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 11-01-2010, 21:15:23 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2005, 10:43:19
Berichten: 2370
Locatie: Noord-Holland
hahah als iedereen alle kleine dingen neer gaat zetten zitten we zo aan de 100 pagina's.

Maar eerlijk is eerlijk, wij houden er wel van om af en toe eens lekker te zeiken.

Zal ik toch maar vertellen waarom ik chagerijngi was zondag. Sport ging niet door, waar ik al de hele week naar uitkeek. Mijn ma durfde niet met de auto weg, dus wek konden wel met de bus maar moesten dan een kwartier lopen. Was veel te koud en mijn pa vond het geen goed plan in dat vieze weer, dus uiteindelijk thuis gebleven. Had uiteindelijk dan zelf moeten gaan, dus ik ben zelf ergens de oorzaak van het chagerijnig zijn. Normaal gesproken zou ik het niet erg vinden een keer niet naar sport te gaan maar vind mijn docent leuk, dus dan is het flink balen en nu kan ik nogeen week wachten :(

_________________
Weglopen van de waarheid is weglopen van jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 12-01-2010, 18:42:32 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Vandaag kwam ik op school en toen kwam het onderwerp dat we met onze vriendengroep de eerste week van de zomervakantie met z'n allen een paar dagen (3 of zo) op vakantie willen. Krijg ik te horen dat ik niet mee mag omdat ik met krukken loop! :x Omdat ik nogal moe en geirriteerd ben de laatste tijd kreeg ik weer een woede aanval en ben ik weg gelopen. De rest van de dag niet meer tegen vriendinnen gepraat. Ik vind het echt zooo oneerlijk dat ze even besluiten dat ze mij niet mee willen alleen omdat ik met mijn knie zit. Ik weet niet eens of ik tegen die tijd nog met krukken loop, hoop het niet zeg.
UUUURGH!

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 12-01-2010, 21:22:11 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Ze zijn de hele tijd al oneerlijk aan het doen, maar dit sloeg wel echt alles.

Stukje van het gesprek van vorige week ergens:
Vriendin 1: Als we nu de eerste week dat we ook ons rapport op moeten halen gaan dan kan iedereen waarschijnlijk mee.
Vriednin 2: Dan ben ik al op vakantie, heb al vrij gekregen.
Vriendin 1: Anders gaan we midden in de vakantie.
Vriendin 2: Dan kan ik wel.
Ik: Ik kan dan niet, ben dan op vakantie.
Vriendin 1: We kunnen niet met iedereen rekening houden.
Vriendin 2: Ja, inderdaad.
Ik: en wat als we nu aan het einde van de vakantie gaan?
Vriendin 1: Midden in de vakantie komt het beste uit.
Ik: Zullen we eerst aan de rest vragen wat voor hen het beste uit komt?
Vriendin 2: We kunnen het beste een datum prikken en dan kijken wie er mee kunnen, halverwege de vakantie dus.
Vriendin 1: Ja, laten we dat maar doen.

Ik had ook nog iets gezegd over dat het midden in de vakantie duurder is, maar ik weet niet meer hoe ze daar op reageerden.

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1689 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5113 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl