Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:10:56

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1689 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1106 107 108 109 110113 Volgende

Hoe was je dag?
1) Klote 19%  19%  [ 20 ]
2) Alles ging mis 2%  2%  [ 2 ]
3) Baaldag 10%  10%  [ 11 ]
4) Saaaaaiii 17%  17%  [ 18 ]
5) Goed 52%  52%  [ 56 ]
Totaal aantal stemmen: 107
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 26-01-2015, 12:29:10 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Iemand ingehuurd door de woningbouwvereniging om buitenlicht te installeren.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 26-01-2015, 17:43:30 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Tut schreef:
What's up?


Opa en oma beiden binnen twee weken overleden, ik gevoelens gekregen voor een ander waardoor mijn relatie overhoop ligt, ik moet keuzes gaan maken die ik niet kan of wil maken, met afstuderen loop ik behoorlijk achter en dat alles bij elkaar maakt de al bestaande depressieve gevoelens niet bepaald minder.. Buh.

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 26-01-2015, 21:58:35 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Tom schreef:
Iemand ingehuurd door de woningbouwvereniging om buitenlicht te installeren.

Haha, dat is zo herkenbaar. Die bel hier in huis is ook zo verschrikkelijk luid... lanceer mezelf het plafond in als dat ding afgaat :P.
Wortelbrood schreef:
Opa en oma beiden binnen twee weken overleden, ik gevoelens gekregen voor een ander waardoor mijn relatie overhoop ligt, ik moet keuzes gaan maken die ik niet kan of wil maken, met afstuderen loop ik behoorlijk achter en dat alles bij elkaar maakt de al bestaande depressieve gevoelens niet bepaald minder.. Buh.

Bah, gecondoleerd :( . Ik hoop dat je alles snel op een rijtje kunt zetten en je achterstand snel inhaalt! Wat betreft depressiviteit; ik ken je pijn.

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 26-01-2015, 23:53:51 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Gecondoleerd Wortel :(
En hoe opeens verliefd op iemand anders? Kort geleden was je nog zo super verliefd?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 27-01-2015, 08:31:18 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Wortelbrood schreef:
Tut schreef:
What's up?


Opa en oma beiden binnen twee weken overleden, ik gevoelens gekregen voor een ander waardoor mijn relatie overhoop ligt, ik moet keuzes gaan maken die ik niet kan of wil maken, met afstuderen loop ik behoorlijk achter en dat alles bij elkaar maakt de al bestaande depressieve gevoelens niet bepaald minder.. Buh.


Sterkte. Opa's en oma's zouden eigenlijk niet dood mogen gaan :(

Hoe lang heb je een relatie? Verliefd worden op een ander kan iedereen gebeuren. Been there, done that. Zoek rustig voor jezelf uit of het een bevlieging is of serieus. Kun je er met je partner over praten?

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 27-01-2015, 13:35:32 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Het zou eigenlijk niet moeten mogen, maar het troost me dat ze maar 11 dagen zonder elkaar hoefden te zijn. De liefde was gewoon ontzettend sterk. Maar ik mis ze wel.

Mijn vriendin en ik gaan richting de twee jaar. Het kwam zo uit de lucht vallen en benadrukte natuurlijk alles wat er niet lekker liep in mijn relatie. Het voelt zo stom dat het gebeurt, maar het is écht geen keuze. Met die ander heb een vreemde, fijne en diepe connectie die ik gewoon niet kan negeren. Ik heb nu aan mijn vriendin beloofd geen contact meer met die ander te hebben zodat zij en ik samen kunnen knokken, maar het doet me verschrikkelijk veel pijn. Bah bah bah.

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 27-01-2015, 15:21:04 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Gecondoleerd Wortel :( En een dikke knuffel voor de rest en de mensen die em willen.

Vannacht 3 uur geslapen met het vooruitzicht op een dag van 06.00 tot 19.45 -.- Gelukkig liep dat laatste even anders en kon ik om 11.00 naar huis XD
Ik stond te wachten op mijn trein en kreeg allemaal bezorgde blikken toe geworpen, ik sliep nog half en in de winter staat mijn huidskleur op standje bleekscheet waardoor evt. wallen e.d. gigantisch opvallen. Na een blik in de spiegel heb ik besloten dat ik vanavond om 7 uur naar bed ga XD

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 27-01-2015, 17:15:46 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Spijtig om te lezen wortelbrood.

Ik ken je niet maar dood blijft pijn doen. Het is een magere troost maar weet dat ze altijd bij jou zullen zijn. Ook al denk je soms van niet ze houden alles wel in de gaten.

Jammer te horen van jou relatie. Wel blij dat je een keuze hebt gemaakt. Hopelijk is het de juiste keuze en mag je gelukkig zijn ermee. Hoe jammer het zou zijn dat je relatie ten einde loopt maak jezelf gelukkig want dat is nu eenmaal het belangrijkste in het leven je geluk vinden....Al eens bij stil gestaan dat je connectie me de andere mss wel iets kan zijn dat niet perse met liefde heeft te maken maar gewoon een zielsherkenning? Dit word heel vaak verward met verliefdheid omdat het even een tijd hetzelfde voelt. En het is een reden mss waarom jullie net elkaar nu tegenkomen. Mss heb je nog ongedane zaken te vertellen of iets anders waardoor je elkaar nu tegenkomt. Als het zielsherkenning is dan weet ik dat het gevoel pas overgaat als je openkaart speelt met iedereen en het vooral niet verdringt...

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 28-01-2015, 10:57:33 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Dank voor je woorden Butterfly. Ik noem het bewust 'gevoelens' omdat ik niet weet of het verliefde gevoelens zijn of niet. Het kan, het hoeft niet per se zo te zijn. Feit blijft dat ik heb afgesproken geen contact te hebben en het is me duidelijk geworden dat ik niet beiden in mijn leven kan houden, dat is nu geen optie.

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 28-01-2015, 13:12:00 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
Wat klote allemaal Wortelbrood. Sterkte met alles!

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 07-02-2015, 08:25:08 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Tut schreef:
Wortelbrood schreef:
Tut schreef:
What's up?


Opa en oma beiden binnen twee weken overleden, ik gevoelens gekregen voor een ander waardoor mijn relatie overhoop ligt, ik moet keuzes gaan maken die ik niet kan of wil maken, met afstuderen loop ik behoorlijk achter en dat alles bij elkaar maakt de al bestaande depressieve gevoelens niet bepaald minder.. Buh.


Sterkte. Opa's en oma's zouden eigenlijk niet dood mogen gaan :(

Hoe lang heb je een relatie? Verliefd worden op een ander kan iedereen gebeuren. Been there, done that. Zoek rustig voor jezelf uit of het een bevlieging is of serieus. Kun je er met je partner over praten?


Als reactie op het blijheidstopic: dit is er gebeurd met de samenwoonplannen Tut.

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 12-02-2015, 09:22:02 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Mijn "vader" is hier in belgië op tv geweest. Heel zielig en vol respect is hij ontvangen geweest.
Het ergste is dat hij zo een manipulator is met onoprechte spijtgevoelens. Maar aangezien ik een winkel heb in hetzelfde dorp waar toen ik zes was alles is gebeurt geloven mensen nu zijn verhaal ipv de realiteit. Ik heb gevochten en gestreden om te vermijden dat dit op tv kwam en helaas de strijd verloren.
Vrij meningsuiting my ass! Waar is het respect voor de waarheid en beide kanten te willen horen!

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 12-02-2015, 15:22:19 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Wow da's balen Vlinder, waar liegt-ie over?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 14-02-2015, 09:55:11 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Mijn "vader" heeft ons moeder een jaartje of 10 mishandeld geslagen en op het einde heeft hij komen schieten om ons te ontvoeren en mee te nemen naar het buitenland. (Verhaal in een korte note dop)
Nu hij vertelde eerst dat hij geschoten had op een minnaar van ons mama maar die had ze niet. En dit kwam in de kranten dat verhaal en nu hebben ze een reportage gemaakt over bedelaars. Omdat nadat hij geschoten heeft is hij gevlucht naar Frankrijk om zijn gevangenis straf te ontlopen. En hij heeft daar 9 jaar in Nice gebedeld. Daar ging de reportage over maar hij liegt over het feit dat hij zijn kinders mist enz..... Hij liegt over op wie hij geschoten heeft..... en dat is een lastig ding om te dragen omdat hij hier nu echt veel respect krijgt van de mensen over zijn harde leven dat hij heeft gehad terwijl hij daar zelf heeft voor gekozen om zo te leven. En mijn mama is gestorven dus zij kan zich niet meer verdedigen uiteraard....
Tis gewoon heel erg vervelend emotioneel

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Spui je gal!
BerichtGeplaatst: 14-02-2015, 13:15:53 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Da's altijd slap, liegen over mensen die zich niet kunnen verdedigen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1689 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1106 107 108 109 110113 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl