Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 14:33:45

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14-11-2004, 18:18:38 
Hoi,

ben benieuwd hoe jullie tegenover vriendschap staan. Zelf vind ik dat je verschillende soorten vrienden heb, passsend bij verschillende fasen in je leven (sommigen zijn even bij je en anderen blijven altijd op je pad).
ook heb je verschillende soorten vriendschappen:
vrienden waarmee je kunt lachen en huilen, kortom alles
vrienden waarmee je onzettend veel lol kan hebben en het lijkt alsof je weer heel jong bent en de wereld niet kapot kan :D
vrienden met een gemeenschappelijke passie
en die vrienden waarmee je diepe gesprekken hebt waar je door groeit maar veel energie kost.

:idea:

Dus... wat vinden jullie?

groetjes wen

BerichtGeplaatst: 14-11-2004, 18:29:54 
Reus
Reus

Helemaal mee eens.

Vriendschap is mooi :)

BerichtGeplaatst: 14-11-2004, 20:20:40 
Reus
Reus

Ik heb ook allerlei vriendschappen

Kennissen, die ik niet zo vaak spreek, maar die af en toe op mijn pad komen.
Stapvrienden, met wie je eigenlijk altijd wat doet, ook omdat het anders niet zo loopt.
Goede vrienden, die alles van me weten en mij accepteren in wat ik doe (en andersom natuurlijk ook), met deze mensen kan ik trouwens ook veel lol hebben, maar ze zetten me ook wel eens op mijn plaats (wat ik soms goed kan gebruiken ;))

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 14-11-2004, 21:19:38 
Reus
Reus

Zoals ik ook al bij Geloof postte in Taboesfeer, de mensen in je leven vullen elkaar aan. Naar de een ga je toe om te lachen, naar de ander om te huilen. Naar de een om mee te stappen en naar de ander om emotionele dingen te bespreken. Ook geloof ik inderdaad dat sommige vrienden in fasen van je leven horen. Dat je na een paar jaar soms uit elkaar groeit. Dat je elkaar even nodig hebt en daarna vervaagt het omdat je elkaar niet meer nodig hebt. Maar gelukkig zijn er ook maatjes voor het leven en die moet je extra koesteren denk ik. Dat zijn zielemaatjes en die zijn zeldzaam.

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 14-11-2004, 23:08:50 
Ben het helemaal met je eens kimminita (mag ik het trouwens afkorten naar kim?) :)

Hebben jullie het ook wel eens dat je vrienden heb die van tijd tot tijd meer aanwezig zijn in je leven. Ik heb echt vrienden die ik soms maanden (heel af en toe jaren) niet heb gezien en dat het contact nog even goed aanvoelt.

BerichtGeplaatst: 15-11-2004, 10:32:14 
Reus
Reus

Tuurlijk mag je me Kim noemen. Zo het ik tenslotte ;) Kimminita is gewoon mijn naam op het internet.

Ik heb vrienden die ik al sinds mijn 15e heb. Eerst woonden we alledrie in dezelfde plaats, maar later is de een in Antwerpen gaan wonen, ik woon nu in Amsterdam (maar zeer binnenkort in Huizen) en de derde zit in Apeldoorn. We zien en spreken elkaar de laatste paar jaar hoogstens 2x per jaar, maar omdat we elkaar al 11 jaar kennen voelt het altijd weer alsof we elkaar de dag daarvoor nog hebben gezien. Als er iets groots gebeurt voor een van ons, weten we ook altijd dat de ander, ondanks de afstand, klaar zal staan. Soms deel je ook ineens dingen. Zo gingen we haast tegelijk samenwonen en kochten we haast tegelijk en huis. Ja, dan heb je weer even meer contact. Maar dat gaat al snel weer terug naar de 2x per jaar bij ons en dat vinden we helemaal niet erg.

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 15-11-2004, 12:02:03 
:cry: Ik heb geen vrienden

Mijn enige vriendin is overleden, maar ik heb gelukkig mijn man nog!

BerichtGeplaatst: 15-11-2004, 12:35:36 
Kabouter
Kabouter

Hey Luna,

Ik wil je vriendinnetje wel zijn hoor :oops: , we zijn er hier allemaal voor elkaar...

Liefs Renate

BerichtGeplaatst: 15-11-2004, 12:46:14 
Das heel lief van je! :hart:

Weet je, soms mis ik het om iemand te hebben die ik gewoon kan bellen als ik wat kwijt wil of iemand waar je lekker mee kunt lachen en waar je langs kunt gaan als je daar zin in hebt. Of om lekker mee te shoppen etc. Ik mis dat echt heel erg vooral als ik zie dat anderen dat wel hebben. Maar ja, vrienden kan je niet kopen en je kan ze ook niet zoeken.

BerichtGeplaatst: 15-11-2004, 13:29:36 
Kabouter
Kabouter

Ik ken dat wel, wat jij schrijft.
Vroeger had ik altijd een hele grote vriendengroep. Nu woon ik twee jaar samen en merk dat ik met heel veel van die oude vrienden niets meer heb. We zijn helemaal uit elkaar gegroeid. Ik heb één beste vriendin en die woont in een ander dorp en is al moeder. Omdat je allebei twee verschillende levens leidt merk je gewoon dat je elkaar ook steeds minder ziet. Als je wilt kunnen we wel een keertje afspreken, kom je ook naar de meeting?

Liefs Renate :hart:

BerichtGeplaatst: 15-11-2004, 14:41:43 
Feniks
Feniks

hey luna...

ik begrijp je heel goed. Mijn beste vriendin is ook overleden en dat mis je.
Ikzelf heb afgezien van mijn vriend niemand meer.....

Ik dacht dat ik een goede vriendin had.. maar die heeft me zo'n geweldig veel pijn gedaan... een heel verhaal maar die heb ik de deur uitgestuurd... ik was het spuugzat allemaal. Heel erg was ze aan het stoken tussen mijn vriend en mij enzo..

maar, ik wil je vriendin wel zijn hoor :) als jij dat ook wil...

liefs, veronique

BerichtGeplaatst: 15-11-2004, 16:22:37 
Reus
Reus

Wij zijn toch allemaal vriendjes hier? :D

Greetz!

BerichtGeplaatst: 15-11-2004, 16:50:01 
Feniks
Feniks

:wink: haha ja.. dat is wel zo inderdaad... hey heb ik voor het eerst in mijn leven echt vrienden!!! :D

liefs, veronique :wink:

BerichtGeplaatst: 16-11-2004, 16:15:23 
Tuurlijk zijn we allemaal vrienden hier, maar het is zo fijn als je ook iemand kan ontmoeten en afspreken wanneer je elkaar nodig hebt.
Mijn zus heeft bijv. heel veel vrienden en die kan altijd bij ze terecht als ze een verhaal heeft of als ze iets kwijt moet. Ik zou dat ook heel graag willen. Zo nu en dan denk ik: Waarom heb ik eigenlijk geen vrienden. Ik vraag mij dan af of dat aan mij ligt.
Maar ja, ik kom ook niet echt op plaatsen waar je veel vrienden kan ontmoeten.

En eh, Rogue, wil graag vriendinnen met je zijn hoor, woon je soms in Haarlem of zo, omdat je twee woonplaatsen hebt ingevuld?

En eh Renate, wil ook graag vriendinnen met jou zijn. Ik kom inderdaad ook naar de meeting als ik vrij kan krijgen van mijn werk.

Liefs Luna :hart:

BerichtGeplaatst: 16-11-2004, 16:39:15 
Feniks
Feniks

yeps luna ik woon ook in Haarlem.

Ik ga per januari/februari wel over naar Krommenie om samen te wonen maar that's not the point :wink:

Ikzelf woon in Haarlem noord.. indische buurt....

liefs, rogue :sss:

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00