Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:48:23

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 97 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Omschrijf je gevoel!
BerichtGeplaatst: 29-12-2015, 19:19:24 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Tut schreef:
Gelukkig zijn al je postings een grapje :)


Ha ja, godzijdank.

Niks aan het handje Tommie. :hart:

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Omschrijf je gevoel!
BerichtGeplaatst: 31-05-2016, 20:26:18 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Opnieuw leven in de brouwerij dan maar :-)

https://www.youtube.com/watch?v=k3guwSa5cBQ&list=PL1NqUODwwd2r_N-prp2YPoHGf0nS6wi9H&index=5


Een beetje uit mijn lood geslagen en dit liedje doet me denken aan mezelf hoe ik me voel op dit moment:

Just like a mot drawn to a flam
O you lured me in,
I couldn't sense the pain

Your bitter heart cold to the touch
Now I'm gonna reap what i sow

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Omschrijf je gevoel!
BerichtGeplaatst: 10-06-2016, 16:51:59 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
Melancholiek. :roll:

Beetje een treurig gevoel. Alsof de hele wereld tegen me is. Terwijl ik toch echt lieve mensen om me heen heb die er voor me zijn.

Ich weiss nicht wass ess bedeuted,
dass ich so traurig bin...

(= eerste zinnen uit een Duits talig gedicht over de Lorelei, als ik me dit gedicht goed weet te herinneren.)

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Omschrijf je gevoel!
BerichtGeplaatst: 14-06-2016, 15:32:05 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-05-2015, 14:06:53
Berichten: 129
Locatie: Zevenhoven
Ik zal het ook niet echt vrolijk maken hier.

Ik heb het gevoel dat ik er niet toe doe en dat ik even geen zin meer heb in het leven. Ben aan het werken om wat positiever in het leven te staan, maar ben erg moe op dit moment.

Teveel zware tegenslagen gehad in korte tijd.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Omschrijf je gevoel!
BerichtGeplaatst: 14-06-2016, 18:20:29 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Eenmooimomentje,

Weet dat we nooit dingen op ons bord krijgen wat we niet aankunnen. Of waar we in ieder geval mogen van leren. Het is een privelege om dingen mee te maken te ervaren en later zeker kunnen gebruiken als positieve bagage....Dus wat er ook tegen zit weet dat er altijd mensen zijn die er zijn om te luisteren of jou op de goede weg te sturen als we maar open staan om een beetje te luisteren... :wave:

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Omschrijf je gevoel!
BerichtGeplaatst: 22-06-2016, 18:49:57 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
Ik ken dat gevoel heel goed. Veel nare dingen in een korte periode meemaken... de duisternis lijkt dan zo dik en zo zwaar, de kunst is om je er niet onder te laten krijgen. Ook al lijkt de weg zo eenzaam en zwaar.

Inderdaad, wat Butterfly zegt. Er zijn altijd mensen om je heen die je kunnen helpen en waar je kracht uit kunt putten.

Veel sterkte ermee!

Mijn eigen gevoel:

- Ik voel me goed. Ik heb vandaag lekker gewerkt achter de receptie, aangeboden in te vallen voor een collega die op vakantie is, Lekker verder gewerkt aan een super mooie grijze jaren ´50 plooirok op de naailes vanochtend, (Het ging me voor de verandering eens makkelijk af op naailes omdat ik plooien en naden al in kan zetten. :wink: ) Verder kreeg ik de hele dag complimenten over mijn outfit. :mrgreen: iedereen vond mijn groen met donkerblauwe shirt zo mooi.

Oftewel: Een geslaagde dag.

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Omschrijf je gevoel!
BerichtGeplaatst: 31-03-2022, 04:13:52 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-03-2022, 03:55:20
Berichten: 13
Afbeelding

La descripción NSFW de LaMelo Ball sobre su experiencia en Lituania ayuda a explicar cómo se convirtió en una estrella con los Hornets

El camino poco ortodoxo de la estrella de los Charlotte Hornets, LaMelo Ball, hasta llegar a la NBA sólo tiene sentido para un jugador de su peculiar educación y estilo de juego. Después de jugar al baloncesto en el instituto con 14 años y de que le prohibieran jugar en la NCAA, se incorporó al equipo lituano BC Vytautas para continuar su carrera.


Alrededor de este punto, las acciones de Ball comenzaron a caer. El general de planta de Charlotte apenas jugaba y era descrito como un jugador perezoso e indisciplinado. Sus posibilidades de llegar a la NBA parecían sombrías mientras trabajaba en el extranjero y en la Junior Basketball Association, creada por su padre. A pesar de esta extraña trayectoria -o incluso en parte debido a ella-, alcanzó el estrellato con los Hornets y se convirtió en una de las estrellas más brillantes del deporte.

LaMelo Ball Camiseta,Ball dijo a Franklyn Calle, de SLAM Magazine, que pasar un tiempo en Lituania le dio humildad y puso su estado mental en el lugar correcto antes de jugar en Nueva Zelanda y para los Hornets.

"Sinceramente, después de Lituania, me importaba un carajo dónde me reclutaran", dijo la estrella de los Hornets. "¿Las camas? Si te mueves hacia la izquierda, te caes. Si ruedas hacia la derecha, te caes. Las malditas pantorrillas colgando de la cama, no los pies, las pantorrillas colgando de la cama. Fue malo, hermano. Una vez que pasas por eso, fue como, no me importa donde me pongan. Mientras esté en Estados Unidos y tenga agua, estoy bien".

Ball está promediando 20,0 puntos, 7,4 asistencias y 6,8 rebotes por partido. Después de ganar el premio al Novato del Año en su primera temporada y ser nombrado All-Star en su segunda, está claro que su tiempo jugando en entornos difíciles tuvo sus beneficios. Está liderando a los Hornets mientras navegan por el panorama de los playoffs y registrando algunas estadísticas históricas en el proceso.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 97 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl