Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:11:18

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Expressie naar iedereen (must)
BerichtGeplaatst: 21-12-2011, 12:33:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-12-2011, 12:45:44
Berichten: 22
Haha,

Ik had geen idee waar ik dit zou moeten posten. Ik voelde me voornamelijk alleen.. Of.. Anders als iedereen.
Ik voelde me ook gewoon nergens thuis. Thuis niet, op school niet, onder vrienden niet.
Voor mij is het ook moeilijk om echt een band te krijgen met iemand.
Ik heb dus ook niet veel vrienden maar diegene wat ik mijn vrienden kan noemen zijn ook hele goede vrienden.
Ik kwam uit op spirituele forums and de meeste waren vrijwel inactief. Dat was erg jammer.
Uiteindelijk kreeg ik een mailtje van een account die geactiveerd was van deze website en ik verwachte dat deze website ook inactief was, dus liet ik het liggen.
Ik kreeg het gevoel dat ik op deze website moest kijken. Dus deed ik het ook. En..

Ik wil gewoon iedereen bedanken. Ik ben nog vrij nieuw op spiritueel gebied. Ik weet er nog niet al te veel van maar zoals waarschijnlijk iedereen hier, blijf ik proberen. Proberen om meer inzicht te krijgen over mezelf. Proberen om zo min mogelijk stress te hebben of eigenlijk helemaal geen. Proberen om zoveel mogelijk mensen te helpen die het daadwerkelijk nodig hebben / accepteren. Proberen om steeds dichterbij mijn doelen te komen.

Ik wou iedereen hier hartelijk bedanken om zijn/haar warmte en steun te geven wanneer het nodig is. Iedereen die hier hulp aanbied. Iedereen die hier gewoon observeert en zijn of haar mening geeft. Ik zie deze site als een soort van familie. Zo voelt het tenminste. En daarvoor wou ik iedereen extra bedanken :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-12-2011, 15:56:19 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Jij hartstikke bedankt dat je hier op het forum zit :D !

Het niet thuis voelen... dat is een gevoel wat bij best veel mensen speelt. Misschien is het een periode waar je doorheen moet bijten. Probeer positief te blijven en blijf vooral dingen met de mensen te doen waar je je prettig bij voelt.

Trouwens, ik weet niet of je er al bent geweest maar we hebben ook een chat (rechtsboven staat 'FlashChat'). Vooral 's avonds zitten er best vaak wat mensen in, mocht je zin hebben om eens te babbelen :wink: .

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-01-2012, 11:10:48 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-01-2011, 22:30:38
Berichten: 1392
Locatie: Provincie Utrecht
Lief/leuk berichtje :)

_________________
Just for today, do not worry.
Just for today, do not be angry.

Just for today, be grateful for you blessings.
Just for today,be kind to all living things :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-01-2012, 20:19:55 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-01-2008, 11:24:29
Berichten: 2234
Locatie: Langeraar
Heel erg bedankt :)

Laten we hopen dat jij een steentje bij kan dragen aan het forum en dat we dat ook voor jouw kunnen doen.

Ik riep eens, niet voor niets, we zijn de op een na grootste familie van Nederland, de Tros is de grootste dus daar kan je niet om heen :P

Veel plezier hier op SJ.

_________________
Omnia vincit amor,
Liefde overwint alles.

I'm an angel on the earth ;)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl