Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:56:20

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Als er een wonder gebeurd...
BerichtGeplaatst: 05-02-2012, 11:32:37 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Echt wel... :D
Trots, vertedering, verbazing, liefde, verbinding...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Als er een wonder gebeurd...
BerichtGeplaatst: 05-02-2012, 12:00:22 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-01-2012, 17:25:51
Berichten: 1586
Locatie: Hoogezand
wouw echt zoo leuk voor jullie!
het lijkt me echt spannend en leuk!!! hopelijk genieten jullie ervan, maar zo te horen volop.

_________________
Loslaten is achterom kijken zonder spijt, vooruit kijken zonder verwachtingen en het leven ervaren in het
hier en nu.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Als er een wonder gebeurd...
BerichtGeplaatst: 06-02-2012, 13:40:18 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Moon-Pearl schreef:
Wauw, wat een magisch moment moet dat zijn geweest... :)

Dat dacht ik ook toen ik dat stukje las over het hart :o
Spannend zeg.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Als er een wonder gebeurd...
BerichtGeplaatst: 06-02-2012, 17:26:50 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-01-2011, 22:30:38
Berichten: 1392
Locatie: Provincie Utrecht
Gefeliciteerd :D echt heel leuk (sorry had dit topic nog niet gelezen :P)

_________________
Just for today, do not worry.
Just for today, do not be angry.

Just for today, be grateful for you blessings.
Just for today,be kind to all living things :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Als er een wonder gebeurd...
BerichtGeplaatst: 06-02-2012, 21:15:36 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Ja, te gek he...
Verbaas me ook elke dag weer opnieuw dat we dit mogen meemaken...!
Echt bijzonder... :D

Voelde me vandaag ietsje minder.. Wat ochtendmisselijk... Stond op het werk met een collega te praten en ik kreeg echt maar de helft mee... Ik was bang dat ik daar ter plekke zou gaan overgeven gewoon...pfff... Maar goed, gelukkig zijn mn gedachten heel sterk ( toch handig als je in het verleden veel hebt gemediteerd) en kon ik me goed richten op zaken als ademhaling en in het hier en nu blijven ipv me te richten op doom scenario's ...

Ook merk ik dat ik erg emotioneel ben met vlagen... Ik werk nogal met een pittige doelgroep ( psychiatrische ex- gedetineerden) en zaken die ik normaal makkelijk kan blokken ( ook energetisch) komen nu als een stortvloed over mee heen... Op het moment zelf kan ik er goed mee omgaan... Maar na de sessie heb ik echt effe een momentje nodig... Ik ben nu wat minder aan het werk ( door tijdelijke schuivingen op het werk) dus dat komt me goed uit...
Maar soms vind ik het best moeilijk hiermee om te gaan... ( oew god, ik stel me kwetsbaar op, dat is nieuw voor mij... zie maar wat zwangerschaps hormonen met je doen... :wink: )

Ik doe mn best, leef met de dag en denk dat ik gewoon moet accepteren dat ik nu niet zoveel kan geven als normaal, omdat een deel van mij bezig is met iets anders heel belangrijks... fysiek, een kindje maken, maar ook psychisch me voorbereiden op het moederschap...

Ook merk ik dat ik het heeel moeilijk vind de zwangerschap nog stil te houden op het werk. Ik wil bewust wachten tot we drie maanden ver zijn ( omdat dan de kans op een miskraam sterk gereduceerd is). Maar ook omdat mijn functie nog niet vast ligt... Het kan dus zo maar zijn dat ze me eruit kieperen wanneer ze horen dat ik zwanger ben...
Tuurlijk, officieel mag dat niet in nederland, maar het zou ze niet slecht uitkomen in het kader van bezuinigingen...
( truitje als je dit leest; dit is mijn puist... ;) )

Ik vind het dubbel... aan de ene kant geniet ik vollop van dit grote kado wat ons gegeven is... Aan de andere kant maak ik me zorgen om alles wat nog komen gaat en dat ik ( wanneer ik op mn kwetsbaarst ben) me niet kan verweren of vechten voor wat ik waard ben...

Want helaas wordt je als zwangere vrouw in Nederland nog veel te vaak als een gehandicapte of een geldklopper op de arbeismarkt gezien... Waar ik me behoorlijk kwaad om kan maken... Ik heb niet voor niets mijn studie gedaan en mij geprofessionaliseerd in hetgeen ik nu doe...

Zo, dat moest er even uit...

Liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Als er een wonder gebeurd...
BerichtGeplaatst: 21-03-2012, 12:47:01 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Hoe gaat het nu?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Als er een wonder gebeurd...
BerichtGeplaatst: 15-04-2012, 04:26:52 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
En hoe gaat het nu met je? Weet je je uitgerekende datum al? Vast wel... volgens mijn berekeningen ben je nu 17 weken (iets meer dan 4 maanden) zwanger, weet niet helemaal zeker of ik goed geteld heb en ben nog niet zo ver dat ik je uitgerekende datum heb berekend.
Heb je het ondertussen verteld op je werk? En hoe gaat het nu daar?
Heb je nog veel last van misselijkheid en vermoeidheid (gehad)?
Ik hoop dat alles voorspoedig gaat em dat we snel weer iets van je weer horen... :)

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,

Pluisje.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Als er een wonder gebeurd...
BerichtGeplaatst: 05-05-2012, 12:14:28 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Hey Pluisje,

Ja, ben druk de laatste weken dus weinig tijd ( en eerlijk gezegd weinig zin :P ) om veel op het forum te zijn... :wink:

Alles gaat goed hier. De periode van ochtend misselijkheid en vermoeidheid heeft echt maar heel kort geduurd (denk twee weekjes). Ik stuiter weer rond als de stuiterbal die ik normaal ook ben en geniet de laatste weken ontzettend van dat kleine leven wat ik dagelijks in mn buik voel trappelen. De laatste paar dagen heeft hij/ zij er ook een gewoonte van gemaakt om me 's nachts wakker te schoppen.. haha ( alvast mama aan het klaarstomen voor als hij/ zij er is... :wink: ).

We zijn nu 5 maanden ver en het schiet al behoorlijk op ( ook met mn buik, zal ik een foto plaatsen binnenkort?).
Op mn werk heb ik het met 12 weken verteld. De reacties waren ronduit positief. Iedereen was blij en verbaasd. Mijn leidinggevende heeft me zelfs in een spontane opwelling omhelst en gezoend om me te feliciteren..haha..
Mijn patiënten weten het nu ook en het zou je verbazen hoe lief en zorgzaam die mannen (het zijn en blijven toch ex criminelen) ineens kunnen zijn als ze weten dat een vrouw zwanger is... :) Zo mag ik nu van hen niet meer de spullen voor de therapie klaar zetten, dat gesleep willen zij nu doen... :lol:

Hoe is het met jullie en jullie kindje in de maak? Jij was net iets verder meen ik me te herinneren, toch? Hoe voel jij je nu, hebben jullie al een idee wat het is ( jongen/ meisje)... Hoop dat alles goed gaat en dat je je een beetje happy en gezond voelt.

Ben benieuwd, hoor graag van je!

Liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Als er een wonder gebeurd...
BerichtGeplaatst: 05-05-2012, 12:16:59 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Fijn dat het zo goed gaat! Je klinkt erg gelukkig :D

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Als er een wonder gebeurd...
BerichtGeplaatst: 05-05-2012, 12:29:43 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Julia schreef:
Fijn dat het zo goed gaat! Je klinkt erg gelukkig :D



Dankje, ja.. ben ik ook... :D

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Als er een wonder gebeurd...
BerichtGeplaatst: 05-05-2012, 19:55:52 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 24-04-2012, 22:16:42
Berichten: 22
Het lijkt mij zo iets moois om zwanger te zijn. Dus een verlate felicitatie. En wat fijn dat alles zo goed gaat. :hart:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Als er een wonder gebeurd...
BerichtGeplaatst: 08-05-2012, 18:07:06 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
binnenspiegel schreef:
Hey Pluisje,

Ja, ben druk de laatste weken dus weinig tijd ( en eerlijk gezegd weinig zin :P ) om veel op het forum te zijn... :wink:

Alles gaat goed hier. De periode van ochtend misselijkheid en vermoeidheid heeft echt maar heel kort geduurd (denk twee weekjes). Ik stuiter weer rond als de stuiterbal die ik normaal ook ben en geniet de laatste weken ontzettend van dat kleine leven wat ik dagelijks in mn buik voel trappelen. De laatste paar dagen heeft hij/ zij er ook een gewoonte van gemaakt om me 's nachts wakker te schoppen.. haha ( alvast mama aan het klaarstomen voor als hij/ zij er is... :wink: ).

We zijn nu 5 maanden ver en het schiet al behoorlijk op ( ook met mn buik, zal ik een foto plaatsen binnenkort?).
Op mn werk heb ik het met 12 weken verteld. De reacties waren ronduit positief. Iedereen was blij en verbaasd. Mijn leidinggevende heeft me zelfs in een spontane opwelling omhelst en gezoend om me te feliciteren..haha..
Mijn patiënten weten het nu ook en het zou je verbazen hoe lief en zorgzaam die mannen (het zijn en blijven toch ex criminelen) ineens kunnen zijn als ze weten dat een vrouw zwanger is... :) Zo mag ik nu van hen niet meer de spullen voor de therapie klaar zetten, dat gesleep willen zij nu doen... :lol:


Hey Binnenspiegel,

Ik herken het wel het druk zijn en de ene keer meer tijd / zin te hebben om te reageren dan de andere keer en dat is ook helemaal niet erg. Mocht je dit topic of sommige andere topics wel graag willen volgen kun je altijd "breng mij op de hoogte van nieuwe reacties" aanvinken, maar dat moet je zelf maar bekijken.

Fijn dat de periode van misselijkheid en vermoeidheid zo kort heeft geduurd en dat je nu weer lekker druk kunt zijn. Super ook om zoveel leven in je buik te schoppen, alleen minder dat je er 's nachts ook wakker van blijft.

Het schiet inderdaad best op qua maanden / weken zwangeren. Je mag best een foto plaatsen als je dat leuk vind, ik ben wel benieuwd, moet je wel even kijken waar je hem plaatst. Als je het niet uit maakt wie de foto ziet maakt het niet uit waar je hem plaatst anders zou je hem in 1 van de subfora kunnen plaatsen die alleen voor leden zichtbaar is.
Wat super dat iedereen op je werk zo enthousiast reageert en grappig om te merken dat je patiënten ineens zo zorgzaam zijn. Soms natuurlijk wel makkelijk als je wat meer uit handen word genomen dan doe je zelf ook minder snel te veel.

Ik zou zeggen geniet lekker verder en zorg goed voor jezelf en het kleine hummeltje in je buik.


Voor wat betreft je vraag aan mij heb ik toch maar een eigen topic aangemaakt om niet te veel in jouw topic te hoeven vertellen over mijn / ons verhaal...het blijft toch jouw topic. :)
Zie viewtopic.php?f=60&t=15293

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,



Pluisje.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Als er een wonder gebeurd...
BerichtGeplaatst: 27-05-2012, 16:01:05 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-01-2008, 11:24:29
Berichten: 2234
Locatie: Langeraar
Hoe gaat het met jullie en de zwangerschap?

Ik ben gewoon nieuwsgierig en benieuwd naar jullie verhalen :)

_________________
Omnia vincit amor,
Liefde overwint alles.

I'm an angel on the earth ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Als er een wonder gebeurd...
BerichtGeplaatst: 29-08-2012, 15:23:12 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Hoi Binnenspiegel,

Geen idee of je dit gaat lezen, maar ik ben wel nieuwschierig hoe het ondertussen met je gaat, dus mocht je dit lezen en je wilt er iets over kwijt.. :)

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,



Pluisje.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl