Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:40:02

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 134 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 14 5 6 7 8 9 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Tattoos
BerichtGeplaatst: 07-02-2011, 14:25:14 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Tom, WELK plaatje? :P

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tattoos
BerichtGeplaatst: 07-02-2011, 17:44:26 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Cornelia schreef:
Hmm.. begrijp ik het goed dat ik hier de enige ben die iets Tegen tattoos heeft? :? :oops:



haha, ocherm...

nee, ik ben niet zozeer tegen tattoo's mensen moeten allemaal maar zelf uitmaken wat ze doen en laten met hun lijf. Als ze anderen maar geen pijn doen en in hun waarde laten...

Ik heb wel een duidelijke smaak mbt tattoo's en piercings... Heb zelf piercings gehad ( ach ja, dat was toen nodig voor mij, wilde me afzetten van mijn ouders, met name mn moeder)... heb ook een hele tijd alleen maar zwart gedragen en kistjes... ach, ik ben er nu achter dat metallica in mn bloemen blousje en met mn spijkerbroek net zo goed klinkt... :wink:

wat ik echt lelijk vind mbt tattoo's is als iemand allemaal van die losstaande plakplaatjes op zn lijf heeft alias Ben Saunders... t spijt, ik vind dat echt verminking...Meot die gast helemaal zelf weten en ik oordeel ook niet over hem. Maar mijn smaak zegt dan: "Auwtsj"...

Zelfde met piercings... als iemand helemaal onder hangt met het metaal (of in de tong!!!) dan denk ik damn... Mijn zus heeft ook een tong piercing, nogmaals iedereen moet zich vrij voelen dat te doen met zijn/ haar lichaam wat hij/ zij niet laten kan... Maar mijn smaak zegt wederom: "auwtsj"...

In mijn ogen vormt een tattoo of een piercing nog steeds een versiering/ verfraaïng/ gedenksymbool of wat dan ook wat iemand graag bij zich draagt. De chinezen kennen tattoo's al heel lang de stammen in afrika ook net als percings. Zelfs de maya's zaten al onder de tattoo's en piercings... Ik denk dat als je een tattoo of een piercing als verfraaïng en als persoonlijk symbool draagt kan het een hele krachtige talisman van jezelf zijn... ipv de trend wat het bij de meeste mensen toch is...

liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tattoos
BerichtGeplaatst: 09-02-2011, 11:13:07 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-04-2010, 22:56:13
Berichten: 430
Locatie: Steyl
De meeste tattoo's zijn toch een gedenkteken. Ze hebben een bepaalde betekenis voor die persoon. Ik wil er ook binnen 3 jaar een tattoo hebben. wel een die verborgen blijft onder een t-shirt (mijn moeder maakt me af als ze erachter komt. Dus wie wilt mijn haren komen knippen haha) maar die krijgt een speciale betekenis. Van die tattoo wil ik ook op papir hebben om die hier in huis op te hangen.

_________________
Het lied van een gebroken hart
Is enkel hoorbaar voor degene die hem beheert
Zijn melodieuze klanken klinken betreurt
Hopend op geluk dat zijn droevenis omkeert


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tattoos
BerichtGeplaatst: 09-02-2011, 22:06:37 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-01-2011, 22:30:38
Berichten: 1392
Locatie: Provincie Utrecht
Hoe oud ben je dan LowBass? Op zich is het je eigen lichaam, en je zou zelf moeten weten waar het komt, waar jij je prettig bij voelt. Als jij het steeds moet verbergen, voel je je dan fijn er mee? Er steeds op moet letten of je moeder het niet ziet..?

_________________
Just for today, do not worry.
Just for today, do not be angry.

Just for today, be grateful for you blessings.
Just for today,be kind to all living things :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tattoos
BerichtGeplaatst: 10-02-2011, 12:00:00 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-04-2010, 22:56:13
Berichten: 430
Locatie: Steyl
RianaLuna schreef:
Hoe oud ben je dan LowBass? Op zich is het je eigen lichaam, en je zou zelf moeten weten waar het komt, waar jij je prettig bij voelt. Als jij het steeds moet verbergen, voel je je dan fijn er mee? Er steeds op moet letten of je moeder het niet ziet..?


Ik ben 27 en idd het is mijn eigen lichaam, daar geef ik je alle gelijk in. het is alleen dat mijn moeder een tattoo tot op het bot haat. Daarom wil ik het op een plek hebben waar altijd een shirt of blouse het verbergt. Daarom dat ik ook zeg dat ik dezelfde tekening in een schilderij wil hebben. Het is een ode richting mijn ouders wat ik wil laten zetten. Ik voel me er wel prettig bij dat ik het zal moeten verbergen omdat ik het altijd bij me zal hebben. Een foto kun je verliezen of kan kapot gaan en dan is het weg. Een tattoo blijft voor eeuwig en omdat mijn ouders veel hebben gedaan voor me wil ik dit doen. Maar het gaat minimaal drie jaar duren eer ik die tattoo laat zetten. Ik wil namelijk me eerst wat prettiger voelen dan nu. Dat heeft tijd nodig

_________________
Het lied van een gebroken hart
Is enkel hoorbaar voor degene die hem beheert
Zijn melodieuze klanken klinken betreurt
Hopend op geluk dat zijn droevenis omkeert


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tattoos
BerichtGeplaatst: 10-02-2011, 22:45:26 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-01-2011, 22:30:38
Berichten: 1392
Locatie: Provincie Utrecht
Oke cool :) !

_________________
Just for today, do not worry.
Just for today, do not be angry.

Just for today, be grateful for you blessings.
Just for today,be kind to all living things :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tattoos
BerichtGeplaatst: 11-02-2011, 19:37:50 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
Wat voor iets ga je laten zetten eigenlijk?
(ik vraag het aan Lowbass) xD

Kan iemand nog wel zeggen wat een pentagram voor betekenis heeft?
die wil ik wel een laten zetten ooit, maar als het iets heel raars betekent dan niet.. ik ben totaal tegen vampiers enzo, en als het daar maar ook enig iets mee te maken heeft, dan komt het niet op mij!
(en anders wil ik een rodnje met een driehoek erin, geen pentagram dus)

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tattoos
BerichtGeplaatst: 11-02-2011, 22:01:49 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2009, 21:39:02
Berichten: 2031
Locatie: Westerbork (Drenthe)
Ik wil de namen van mijn ouders als een armbandje om mijn pols en een pentagram boven mijn linkerborst. Maar ik ben nog lang geen 18 en ik krijg geen toestemming - er is ook niemand die mij toestemming zou kunnen/mogen geven op dit moment. Dus ja, ik wacht er nog even mee..
Wel laat ik binnenkort mijn eerste piercing zetten, een lippiercing. Als mijn orthodontist toestemming geeft, anders een neuspiercing ;D

_________________
In this world of illusions nothing stays the same


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tattoos
BerichtGeplaatst: 12-02-2011, 04:25:31 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-04-2010, 22:56:13
Berichten: 430
Locatie: Steyl
[quote="ClygonGravity"]Wat voor iets ga je laten zetten eigenlijk?
(ik vraag het aan Lowbass) xDquote]


De eerste die ik wil laten zetten is een grote rots waar de branding van de zee tegenaan beukt met op de top een Jesus kruis dat ligt uitstraalt. Over de tweede twijfel ik nog maar dat wordt waarschijnlijk een wolf die huilt naar de maan. Maar ik twijfel over die laatste

_________________
Het lied van een gebroken hart
Is enkel hoorbaar voor degene die hem beheert
Zijn melodieuze klanken klinken betreurt
Hopend op geluk dat zijn droevenis omkeert


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tattoos
BerichtGeplaatst: 12-02-2011, 11:38:11 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Cornelia schreef:
Hmm.. begrijp ik het goed dat ik hier de enige ben die iets Tegen tattoos heeft? :? :oops:

Waarom ben je ertegen?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tattoos
BerichtGeplaatst: 21-02-2011, 00:41:20 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 08-01-2011, 21:52:19
Berichten: 518
Locatie: Noord-Brabant
Afbeelding
Ik zou graag dit plaatje als tattoo willen, maar heb de moed niet om naar de shop te gaan en weet niet goed of ik dat de rest van mijn leven mooi blijf vinden (vind het nu al 7 jaar een mooie afbeelding :P)

_________________
I don't paint dreams or nightmares...

I paint only my version of reality!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tattoos
BerichtGeplaatst: 21-02-2011, 07:42:00 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-01-2011, 22:30:38
Berichten: 1392
Locatie: Provincie Utrecht
Anders laat je hem eerst maken als een plak tattoo :P

_________________
Just for today, do not worry.
Just for today, do not be angry.

Just for today, be grateful for you blessings.
Just for today,be kind to all living things :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tattoos
BerichtGeplaatst: 05-03-2011, 15:56:29 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-03-2011, 15:21:15
Berichten: 68
Locatie: Hulst, Zeeland
Memento:
Ik zou wel uitkijken met dat lettertype hoor! (Gezien ik aanneem dat dat ook bij het idee hoort?)
Ik heb zelf een Keltisch hart laten zetten (Zwarte lijnen, het hart zelf rode 'vulling' en het binnenste is een soort zwarte schaduw. Ik heb hem nu 2 jaartjes, maar als je je tattoo gewoon blijft verzorgen, gebeurt er weinig met die kleuren. Bij mij is het zwarte nog altijd zwart.. Of ik heb hem gewoon nog te kort om te vervagen. :P)
Also, alle tattoos vervagen met de jaren. :) Het is een dure 'hobby', maar dan heb je ook wat.

Afbeelding

Als ik eerlijk moet zijn was ik, voor ik naar binnenstapte, onwijs bang dat ik zou schrikken wanneer hij begon met tatoeëren ,..ook wel omdat ik had verwacht dat het pijn zou doen, maar dat viel echt REUZE veel mee.
Het was wel zo dat, wanneer hij de lijnen wat dikker moest maken, het een beetje irritant 'prikkelde' (net of je gewoon met een naald over je huid krast, dus niet dat je zegt "Godkernokke, dat doet zeer!").

Het schijnt dan weer wel zo te zijn dat, wanneer je een tattoo op je borst laat zetten, dit redelijk veel zeer kan doen :-# (met name in het midden..Wat opzich best logisch is, gezien daar de huid het dunst is)

Nu ik toch vakantie heb, ga ik binnenkort een nieuwe afspraak maken met mijn tatoeër-meneer. Ik ga mijn namen van mijn ouders laten tatoeëren op mijn onderarmen :)
Wat dan weer op dit moet gaan lijken:

Afbeelding

Hierna zou ik graag nog een pauw over mijn rug laten tatoeëren, al zou ik daar nog wel een paar jaar voor morgen sparen vrees ik. :-#

_________________
Karma is mijn beste vriend.
You only get what you give.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tattoos
BerichtGeplaatst: 25-03-2011, 08:56:03 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2010, 20:27:08
Berichten: 200
Locatie: Gemert, Noord-Brabant
Ik zou zo graag een engeltje op mijn rechterschouder laten tattoëren, maar ik durf echt niet! :lol:

_________________
In het Begin was er niets... En toen ontplofte het ook nog...
Has the grass been greener on the other side at all?
Seize the time. Live now, make now. The most precious time. Now will never come again.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tattoos
BerichtGeplaatst: 09-04-2011, 06:01:44 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-01-2008, 11:24:29
Berichten: 2234
Locatie: Langeraar
Ik loop al een tijdje rond met het idee van een tattoo.

Ik wil laten zien dat ik trots ben hoe ik ben en hoe ik er uit ziet.

Daarom wil ik graag een tattoo van mn sterrenbeeld en mn geboortedatum, dus vissen en 28-02-1987

Ik wil het laten zetten als ik mn streef gewicht heb bereikt van 90 kg op het moment ben ik zo'n 20 kg ervan verwijderd.

_________________
Omnia vincit amor,
Liefde overwint alles.

I'm an angel on the earth ;)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 134 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 14 5 6 7 8 9 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl