Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 07:49:24

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12-05-2012, 19:44:07 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Mirror schreef:
Misoyama schreef:
ik zocht op een forum over spiritualiteit, maar kwam uit op 1 gesloten forum en nog wat andere troep xDD en toen heeft iemand me geholpen om het zelf in te typen en tadaaaa daar kwam sj uit :D


Ben ik even blij dat je dat gedaan hebt! ;-)


Awh dankje ;o

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-05-2012, 17:12:10 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-05-2012, 17:09:01
Berichten: 1
Ik was wat aan het google en toen belande ik ook hier!
Het was toeval!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-05-2012, 17:26:52 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 06-11-2009, 11:20:15
Berichten: 547
Locatie: Nijmegen
Ik zit met heel veel vraagtekens omtrent spiritualiteit.
Mijn grootste moeilijkheid met omgang in spirituele zaken vind zijn oorsprong in mijn academische achtergrond/denkwijze. Hierdoor vind ik vaak een logische verklaring voor onnatuurlijke fenomenen wat er voor zorgt dat ik vraagtekens bij alles wat paranormaal is zet..

Als eerste wil ik heel graag weten of ik een Gids heb, en hoe weet ik of die Gids mij dingen toefluistert of dat het mijn eigen gedachtenstroom is.

Ten tweede wil ik weten of de mens echt evolueert naar een 'Godwezen', of naar een slimmere versie vanzichzelf die dus ook slechter, doortrapter, etc. kan zijn.

En ik onderzoek voor mezelf of ik een 'gave' kan ontwikkelen, omdat wanneer dit blijkt te kunnnen, het aan iedereen te leren valt. Wat zal zorgen voor een 'bewustere' samenleving.

Vooral dat laatste zou ik erg interessant vinden!

_________________
We are everything you want others to be


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-05-2012, 19:10:42 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
DIMLICHT schreef:
Ik zit met heel veel vraagtekens omtrent spiritualiteit.
Mijn grootste moeilijkheid met omgang in spirituele zaken vind zijn oorsprong in mijn academische achtergrond/denkwijze. Hierdoor vind ik vaak een logische verklaring voor onnatuurlijke fenomenen wat er voor zorgt dat ik vraagtekens bij alles wat paranormaal is zet..

Als eerste wil ik heel graag weten of ik een Gids heb, en hoe weet ik of die Gids mij dingen toefluistert of dat het mijn eigen gedachtenstroom is.

Ten tweede wil ik weten of de mens echt evolueert naar een 'Godwezen', of naar een slimmere versie vanzichzelf die dus ook slechter, doortrapter, etc. kan zijn.

En ik onderzoek voor mezelf of ik een 'gave' kan ontwikkelen, omdat wanneer dit blijkt te kunnnen, het aan iedereen te leren valt. Wat zal zorgen voor een 'bewustere' samenleving.

Vooral dat laatste zou ik erg interessant vinden!


Laat ik gewoon eens proberen te antwoorden ;D ( eens moet de eerste keer zijn :roll:)
1. Ehmm ik denk het wel dat je er een heb want ik geloof (graag) dat iedereen een gids heeft ( klinkt namelijk nogal mooi iemand die soort van over je waakt dus dat wil ik dan graag geloven ;D) en idk of je weet of jouw gids je iets toefluistert of het gewoon je eigen gedachtenstroom is( eigenlijk maakt het niet zo zeer uit als je bijv. nadenkt over een oplossing want dan schiet je een oplossing te binnen en het maakt toch niks uit of je het zelf hebt bedacht of je het toegefluisterd kreeg ;D)
2. Ik heb geen flauw idee xD
3. Naar mijn idee kan dat, persoonlijk denk ik dat iedereen dat opzich zou moeten kunnen ( sommige makkelijker dan anderen maar tja das met alles..)
Dit is mijn visie erop ;D

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-05-2012, 23:48:05 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-01-2012, 17:25:51
Berichten: 1586
Locatie: Hoogezand
hooi,

ik kwam op sj door google. volgens mij zocht ik iets op over dromen. tja. en toen kwam SJ in de lijst te staan, ik maakte een account, snuffelde rond en sinds dien ben ik er verslaafd aan en heb ik geweldige nieuwe vrienden gevonden die mij tenminste begrijpen :) zonder SJ was mijn leven echt heeeel anders. ik ben echt blij met dit forum.

X

_________________
Loslaten is achterom kijken zonder spijt, vooruit kijken zonder verwachtingen en het leven ervaren in het
hier en nu.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-05-2012, 20:27:14 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-05-2012, 20:12:51
Berichten: 6
hey ik ben guardian. kwam hier via google. ik was rond aan het snuffelen over spirituele dingen enzo. eens kijken wat hier te leren valt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-07-2012, 09:40:39 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-06-2012, 16:47:52
Berichten: 8
Tom schreef:
LovelyBear schreef:
enja ook mensen proberen zoeken die uit belgië komen ( zoals mij) want daar zijn zulke zaken nog een soort taboe... spijtig maarja.
Dat valt toch wel mee?


Hier ook een Belg... ben ook wel es benieuwd als hier nog meer Belgen zitten!
ben hier terechtgeraakt via google, ik was eigenlijk op zoek als er zoiets bestond als een meditatiegroep voor jongeren .Toen ik een jaar in het buitenland zat, ben ik met zo'n groep in aanraking gekomen. Ik vreesde een beetje dat het te 'zweverig' ging zijn, maar dat viel heel goed mee, zo goed dat ik graag zo'n soort meditatiegroep in België wilde opzoeken.. jammergenoeg is er in de omgeving waar ik woon weinig te vinden...en dan kwam ik op deze site terecht:-)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-07-2012, 13:08:33 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 04-05-2011, 17:26:58
Berichten: 309
Zoals met zoveel dingen in mijn leven was mijn komst hier gewoon puur toeval.
Ik weet niet eens meer precies hoe het ging, zal wel na een google speurtoch over totaal iets anders geweest zijn.

Around me, stuff just happens.

_________________
Always hidden in shadows, shrouded in armor,
Nobody to turn to, no safe harbour,
Hiding emotions because I am afraid to get hurt if I am weak,
I am just a human, not a freak..


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl