Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 14:05:25

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 25-03-2012, 20:08:27 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ik zat al op meerdere fora, en ik hou gewoon van fora.
Toen zat ik bij iemand in de klas, en zij zei dat ze ook op een forum zat, dus ben ik gaan kijken. Vandaar dat ik ook niets heb met spiritualiteit.

Die persoon is Moon-Pearl, trouwens.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-03-2012, 20:29:16 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Ik googlede ook iets, geen idee meer wat. En toen kwam ik in een topic terecht hier waar mijn vraag gelijk beantwoordt werd. Vet handig! Dus toen werd ik maar lid :wink:

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-03-2012, 21:07:14 
Ikzelf ben hier ook op terecht gekomen. Maar ik googlede eerst op spiritualiteit en toen kwam ik op www.spirituelejongeren.nl uit. Vanaf hier ging ik eerst chatten en werd ik daarna pas ook lid van het forum.
Had dus al wat meer research gedaan.

Ondanks dat ik nu alweer meer dan een jaar op het forum zit (of waren het er 2?) vind ik het soms nog moeilijk om er tussen te komen aangezien het hier één grote vriendengroep is (ook buiten het forum om)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-03-2012, 09:54:29 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-03-2012, 11:18:07
Berichten: 825
Locatie: in een hoekje
Ik wilde heel graag spirituele mensen leren kennen, en ben toen op zoek gegaan op google.
Daar typte ik: ''spiritueel forum'' in en kwam toen hier terecht, en toen dacht ik meteen: waaaai wat gezellig hier! :D :D

Um, sinds nu 3 daagjes ben ik aangemeld, en voel me heel erg thuis.
De atmosfeer is heel warm, en de mensen hier maken me heel blij* :D :wink:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-03-2012, 10:02:49 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-03-2012, 11:18:07
Berichten: 825
Locatie: in een hoekje
Seira schreef:
Ikzelf ben hier ook op terecht gekomen. Maar ik googlede eerst op spiritualiteit en toen kwam ik op http://www.spirituelejongeren.nl uit. Vanaf hier ging ik eerst chatten en werd ik daarna pas ook lid van het forum.
Had dus al wat meer research gedaan.

Ondanks dat ik nu alweer meer dan een jaar op het forum zit (of waren het er 2?) vind ik het soms nog moeilijk om er tussen te komen aangezien het hier één grote vriendengroep is (ook buiten het forum om)


Ik vond het ook best moeilijk toen ik me hier net had aangemeld, ik dacht echt: ''Wat moet ik nu doen? Ze zijn allemaal zo close met elkaar (wat ik in de topics/berichtjes las)'' Toen heb ik besloten om toch een introductie-berichtje achter te laten, en toen realiseerde ik me hoe aardig idereen hier is :D
Maar ik vind het zelf ook nog een beetje lastig, omdat het zo nieuw voor me is. Ik zou heel graag naar een meeting willen gaan, of iemand van het forum te ontmoeten, dat lijkt me echt super!
Daarom blijf lekker posten hoor Seira! :wink: :wink:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-03-2012, 12:27:25 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Larenta had het er vaak over, ze is een vriendin van me. Ik besloot op gegeven moment maar om eens een kijkje te nemen. Ik was nog nooit op een goed spiritueel forum geweest en het jeugdige sprak me ook wel aan. En ik kon me goed vinden in de forum indeling. In het begin was ik wel een beetje huiverig voor het persoonlijk worden met de mensen hier, maar ik ben wel ontdooid op een gegeven moment :P.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-03-2012, 17:54:38 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Xen schreef:
Larenta had het er vaak over, ze is een vriendin van me.

Grappig, dat wist ik helemaal niet! :)
Hoe kennen jullie elkaar dan?

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-03-2012, 17:56:52 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Via Zeddnet maar ze heeft me ook een tijdje als favoriet gehad op Vegadates zonder dat we toen ooit contact hebben gehad.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-03-2012, 16:52:26 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
Ik zocht naar informatie over uittredingen en toen kwam ik hier terecht, aangezien ik er nog een aantal vragen over had heb ik me toen maar aangemeld, na een tijdje begon ik het hier wel leuk te vinden en ben ik maar gebleven. :D

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-04-2012, 16:08:09 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-01-2008, 11:24:29
Berichten: 2234
Locatie: Langeraar
Ik kan me heel erg vinden in VlinderFay en Siera, ik noem sinds vorige ppm sj de op een na grootste familie van Nederland (de Tros blijft de grootste :P) Tja ik was ook ff weg geweest en ik word ook weer met grote open armen ontvangen en heb ook vrienden mogen krijgen via SJ ik heb heel veel contact met Franci, *Larenta*, ook heb ik veel contact met Danny en sinds kort ook met Vlinder :)

Ontopic:
Ik ben op SJ gekomen omdat ik zocht na tarrot nadat ik wat had gezien op astro tv :P

_________________
Omnia vincit amor,
Liefde overwint alles.

I'm an angel on the earth ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-05-2012, 07:37:18 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-05-2012, 07:20:24
Berichten: 1
Locatie: belgië
hoi :)

Wel ik zat met de vraag of er wel een topic bestond om over spirituele boeken te babbelen. klinkt raar maar door bijvoorbeeld de celestijnse belofte te lezen zijn er heel wat dingen naar boven gekomen. Dus ik vroeg me af als hier ook jongeren die deze ook al gelezen heeft en ng andere boeken kan aanbevelen :) enja ook mensen proberen zoeken die uit belgië komen ( zoals mij) want daar zijn zulke zaken nog een soort taboe... spijtig maarja...


groeeetjes LB


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-05-2012, 12:07:53 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
LovelyBear schreef:
enja ook mensen proberen zoeken die uit belgië komen ( zoals mij) want daar zijn zulke zaken nog een soort taboe... spijtig maarja.
Dat valt toch wel mee?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-05-2012, 14:45:47 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 09-12-2007, 22:27:21
Berichten: 185
Locatie: Hasselt - België
Tom schreef:
Ik zat al op meerdere fora, en ik hou gewoon van fora.

Herkenbaar... :wink:
Jammer dat ik weinig vrije tijd heb om forums te bezoeken.

_________________
Falun Dafa
Een krachtige methode voor het verfijnen van lichaam en geest


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-05-2012, 10:11:37 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-05-2012, 17:58:02
Berichten: 40
ik zocht een paar dagen geleden wat op over chakra's enzovoort, mijn moeder had het erover die moest het weten voor haar cusus en toen zag ik deze site staan, ik was wel vaker op deze site gekomen. maar ik dacht ik word is een keer lid.
alleen ken ik nog niemand, maar dat komt omdat ik er net ben.

_________________
If what you see by the eye doesn't please you,
then close you eyes and see from the heart.
because the heart can see beaty and love more
than the eye can ever wonder.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-05-2012, 18:55:29 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
ik zocht op een forum over spiritualiteit, maar kwam uit op 1 gesloten forum en nog wat andere troep xDD en toen heeft iemand me geholpen om het zelf in te typen en tadaaaa daar kwam sj uit :D

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl