Citeer:
- Welke rol speelt spiritualiteit bij jongeren vandaag? Speelt het nog wel een rol? Lezen jongeren spirituele litteratuur?
een grote rol, het is voor mij een soort leefwijze geworden, hoewel ik me niet bij ieder dingetje wil afvragen wat de spiri betekenis is. Ik kijk eerst naar het aardse, en dan naar het spirituele.
Het geeft me vrede en rust om te bedenken dat er een doel is in dit leven en ook nog NA dit leven
De meeste boeken die ik lees hebben juist met spiritualiteit te maken. Momenteel ben ik bezig in "een gesprek met God" en "het chakra werkboek"
Naast spirituele onderwerpen lees ik eigenlijk vrij weinig
Citeer:
- Welke levensbeschouwelijke vragen stellen jongeren zich vandaag
- Waarom plegen mensen zelfmoord? En als zij dit doen, is hun tijd dan echt geweest? Komen zij niet in de knoop met zichzelf als zij gene zijde bereiken?
- Hoe zit het met abortus? Is de ziel dan al ingedaald in het wezentje? Weet de ziel van tevoren dat er geaborteerd gaat worden? En adoptie? Als de ziel het gezin uitkiest waarin het geboren wil worden, komen ze dan door adoptie niet op de juiste plaats? Of weet de ziel al waar ze terecht gaan komen?
Citeer:
- Wat is de ultieme zin in het leven voor jongeren? Leeft deze vraag nog?
Mijn zin in het leven is gelukkig te zijn, en andere mensen delen in mijn geluk. Ook is een zin in het leven om andere mensen te helpen de weg te vinden naar geluk. En leven in LIEFDE is voor mij heel belangrijk
Citeer:
- Hoe leven jongeren vandaag met hun 'ziel'?
Leven met je ziel houdt voor mij vooral in dat je moet luisteren naar wat je gevoel je zegt. (je "water") Je intuitie als je dit zo wilt noemen. LIEFDE is het sleutelwoord in veel issues
Ik hoop dat je wat aan mijn antwoorden hebt, veel succes met je onderzoek, en als je nog meer wilt weten, geef maar een gil
Liefs Carina