Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 00:17:50

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: 14-10-12
BerichtGeplaatst: 14-10-2012, 18:06:11 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-08-2012, 10:49:00
Berichten: 21
Locatie: op onbewoond eiland
heej
zo wat ben ik hier lang weg geweest zeg:$
eigenlijk te lang he:) maar goed ik ben er weer:D
ik zou jullie weer beetje bij praten :wink:
ik ben vorige maand weer begonnen met school bleh wat een saaie boel dat betekende dus weer blokken huiswerk maken en geen vrije tijd meer hebben en dan de 1ste school week jarig zijn. Daar word je blij van niet dus. maar goed na mijn verjaardag begon het leren en zo echt. jakkie en weer fietsen door het regen maar alles overleefd. ik heb sinds 2 weken een puppy in huis 3 maande oude boxer pup ze is zo lief<3 alleen luistert ze niet foto's komen zeker<3
haar naam is Basta.
Tjah wat nog meer gedaan tjah dan vraag je me wat ik heb pooging haarverven gedaan alleen helaas mocht de verf me haar niet of me haar de verf niet want het ging er zo uit.. en eindresultaat oranje in plaats van oranje waar ging dat mis :?:
owja nog even terug op de pup de pup heet basta en de basta is dag 2 al achter de eend aan gegaan en zo de gracht in gevallen ach ach ach god straft meteen zeiden we. maar ze leerde er niet van ze deed het de dag daarna weer wat een gekkie toch. verder slaapt lieve basta graag in dozen en kraten ofzo haha"p gek beestiee is het.
eigenlijk weet ik niet wat ik nog meer moet vertellen maar de foto's moeten sws nog he..
Afbeelding

_________________
ἝƇἬҬἝ VȒἿἝƝƉἝƝ ẔἿἝ ЈἝ ƝἿἝҬ ẔἝ ṨҬᾋᾋƝ 24/7 ᾋƇἬҬἝȒ ЈἝ

Rust zacht lieve Snuffie<3 29-10-12
[url]
www.twitter.com/_sardientjuh_[/url] follow now en je krijgt follow back


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: 14-10-12
BerichtGeplaatst: 15-10-2012, 15:45:47 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Boxers, super leuk! Hebben wij ook heel erg lang over getwijfeld, maar dat onwijze energie level en die lompheid! Niet heel erg handig met een klein neefje van twee die regelmatig over de vloer komt. ;) Daarom hebben wij gekozen voor een Golden Retriever pup, Evy. Ze is geboren op 3 juni 2012 en is nu 19 weken oud. Mocht je vragen hebben over het opvoeden van pups kun je ze altijd aan mij stellen en Nalina weet ook heel veel van honden af.
Geef Basta maar een knuffel van ons!

Afbeelding

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl