Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 12:44:27

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Jouw terugblik op 2012 :)!
BerichtGeplaatst: 02-01-2013, 01:04:42 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-01-2013, 23:02:14
Berichten: 9
Locatie: Enschede
Okéé, mijn 2012 was als volgt;

- Keihard gedumpt op een manier wat gewoon niet hoort. Respectloos tegenover mij!
- Nieuw werk gekregen bij de Belastingdienst, en daarna doorgeschakeld naar DigiD. En dat vond ik geweldig na jaar lang bij de deur te hebben gelopen.
- Een jongen leren kennen en na 2 weken was ie alweer gevlogen omdat ik te jaloers was voor de afstand :?: Wat ik nog altijd niet snap aangezien ik totaal niet jaloers ben. En zelfs al was ik dat dan had het ook een reden dat hij vreemd was gegaan met zijn ex die hij nog altijd bleef zien tot aan nu toe nog.
- Ontslagen worden bij DigiD, omdat ik volgens hun dingen deed wat ik niet zou moeten doen zoals op nu.nl kijken terwijl we die dag nog formulier kregen dat als we geen klant hadden we op 1 van die sites mochten kijken. Deed ik dus en word eruit gegooid terwijl anderen wel alles mochten en met hun mobiel spelen. Discriminatie zou ik haast zeggen!
- Gesolliciteerd bij KPN vestiging en ben ervoor afgewezen omdat ik niet technisch genoeg was, terwijl ze me wel vroegen test te doen om vast te stellen of ik technisch was, had 100% dus hoezo niet technisch genoeg? Daarnaast ook nog gestudeerd voor ICT, maar oke!
- Daarna gesolliciteerd bij andere KPN vestiging in zelfde stad, 1km verderop, en werd aangenomen direct. Hier ben ik nog steeds werkzaam overigens! Na 2 weken werkloosheid had ik dit keer heel snel werk, door mijn ervaring.
- In mei ontmoette ik een jongen, was meteen vanaf begin perfect, maar perfect bestaat niet.. Dus moest wel iets mis zijn, nou dat bleek na een maand ook wel te komen. Alles wat ik zei of deed was niet goed, terwijl ik alles voor hem deed. Dat ging uit precies toen we 4 maand hadden, noujaa lig er niet wakker van!
- Na een tijdje in schulden te hebben gezeten door mijn exvriend waar ik mee samenwoonde in 2010 tot 2011, ben ik ook meteen schuldenvrij dus mijn 2013 begint schuldenvrij!
- Na een tijdje rust, nam mijn liefdesleven toch een onverwachtse wending. Ik werd verliefd op mijn beste vriend, met wie ik sinds december overigens een relatie heb. Geweldige maand december met hem gehad en met mijn vader. Oud en nieuw gevierd met mijn vader, stiefmoeder enzo. En mijn moeder liet lekker niks van zich horen, nog steeds niet!

Tot zover mijn 2012, ik hoop dat 2013 echt mijn jaar word zonder alle poespas.

_________________
* Click your heels three times and say: "I wish I had a life!" .. *


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jouw 2012
BerichtGeplaatst: 05-01-2013, 03:06:15 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Ik doe lekker met de 4 vragen (:
Wat was jouw beste/leukste/mooiste/vrolijkste belevenis in 2012?
Ehh ik heb veel leuke momenten gehad, Dat ik zomervakantie kreeg dan maar :D

Wat was jouw verdrietigste/slechtste/negatieve moment van 2012?
Dat ik te horen kreeg dat mijn oma weer kanker had.

Wat wens je jezelf toe in 2013 ?
Haha slagen voor mijn 3e jaar op de havo, en een goed profiel uitkiezen :p

Wat wens je een ander vriend(in)/famlid/huisdier/forumlid of wie dan ook toe in 2013 ?
Een uhh laat ik eens minder cliché proberen te zijn, een heel leuke meivakantie!

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl