Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:17:01

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Wie ben je?
BerichtGeplaatst: 23-05-2014, 00:57:44 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2014, 19:49:00
Berichten: 165
Locatie: Gouda
Butterfly12 schreef:
Ben het met beiden wel eens, maar waarom zoeken als het meestal toch op jou pad komt waar je nood aan hebt.

gewoon stilstaan bij wat je hebt kan ook wel es fijn zijn


Als je altijd op je intuïtie uit zou gaan wel, maar dat doen er heel veel niet of ze zitten zich zelf dwars.
Het komt niet altijd op je pad of je wilt het niet zien, daarom kunnen sommige mensen hun levens lessen niet eens volbrengen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wie ben je?
BerichtGeplaatst: 24-05-2014, 10:17:17 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Eira schreef:
Butterfly12 schreef:
Ben het met beiden wel eens, maar waarom zoeken als het meestal toch op jou pad komt waar je nood aan hebt.

gewoon stilstaan bij wat je hebt kan ook wel es fijn zijn


Als je altijd op je intuïtie uit zou gaan wel, maar dat doen er heel veel niet of ze zitten zich zelf dwars.
Het komt niet altijd op je pad of je wilt het niet zien, daarom kunnen sommige mensen hun levens lessen niet eens volbrengen.


Mee eens maar eens je het zo bewust kan neerschrijven is het ook een feit denk ik dat je ernaar kan leven. Vind het leven een stukje makkelijker als je luistert naar jou intuitie gevoel en af en toe eens aftoetsen met het gezond verstand :-)...
En zoiezo lessen moeten geleerd worden en begrepen als het de eerste keer niet lukt dan hebben we nog wel ontelbare keren erna....Mss wat harder en duidelijker maar ze blijven komen ook al wijken we af of willen we ze niet komen zullen ze altijd :-)

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wie ben je?
BerichtGeplaatst: 24-05-2014, 12:31:32 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2014, 19:49:00
Berichten: 165
Locatie: Gouda
Butterfly12 schreef:

En zoiezo lessen moeten geleerd worden en begrepen als het de eerste keer niet lukt dan hebben we nog wel ontelbare keren erna....Mss wat harder en duidelijker maar ze blijven komen ook al wijken we af of willen we ze niet komen zullen ze altijd :-)


Mijn oma heeft een grote levensles niet geleerd en je merkt aan haar dat ze er onrustig over is. Als je een levensles niet in dit leven hebt volbracht klopt het dat je dat in een volgend leven 2x zo hard terug krijgt, je hebt je lessen immers zelf uit gekozen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wie ben je?
BerichtGeplaatst: 26-05-2014, 11:30:15 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Eira schreef:
Mijn oma heeft een grote levensles niet geleerd en je merkt aan haar dat ze er onrustig over is. Als je een levensles niet in dit leven hebt volbracht klopt het dat je dat in een volgend leven 2x zo hard terug krijgt, je hebt je lessen immers zelf uit gekozen.
Welke les is dat?

Interessante kijk!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wie ben je?
BerichtGeplaatst: 03-06-2014, 10:10:06 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2014, 19:49:00
Berichten: 165
Locatie: Gouda
Tom schreef:
Eira schreef:
Mijn oma heeft een grote levensles niet geleerd en je merkt aan haar dat ze er onrustig over is. Als je een levensles niet in dit leven hebt volbracht klopt het dat je dat in een volgend leven 2x zo hard terug krijgt, je hebt je lessen immers zelf uit gekozen.
Welke les is dat?

Interessante kijk!


Je eigen les, voor mij zelf liefde / acceptatie voor jou misschien heel wat anders :p


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wie ben je?
BerichtGeplaatst: 03-06-2014, 12:11:20 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Ik denk dat hij graag wil weten wat de les van je oma is/was.

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wie ben je?
BerichtGeplaatst: 03-06-2014, 14:18:24 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2014, 19:49:00
Berichten: 165
Locatie: Gouda
Wortelbrood schreef:
Ik denk dat hij graag wil weten wat de les van je oma is/was.

Je weet je eigen les. Die van mijn oma was hoogstwaarschijnelijk accepteren maar ik durf het niet aan haar te vragen. Ze is als de dood voor dit soort dingen terwijl ze wel degelijk hoogsensitief is...

Ze weet al wie haar gaat bellen, ziet zo vaak overledenen in haar slaapkamer en kan soms precies raden waar je aan denkt... Maar ja niet gebruikelijk voor haar tijd dus ze verdringt alles...

Je hebt meerdere lessen, de een wat belangrijker dan de andere.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wie ben je?
BerichtGeplaatst: 06-06-2014, 11:55:32 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Wortelbrood schreef:
Ik denk dat hij graag wil weten wat de les van je oma is/was.
Afbeelding


Eira schreef:
Je weet je eigen les. Die van mijn oma was hoogstwaarschijnelijk accepteren maar ik durf het niet aan haar te vragen. Ze is als de dood voor dit soort dingen terwijl ze wel degelijk hoogsensitief is...
Maar als je het niet vraagt, hoe weet je dan dat ze daar bang over is en niet ergens anders over?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wie ben je?
BerichtGeplaatst: 06-09-2014, 15:34:30 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl