Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 22:59:58

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Oppervlakkigheid
BerichtGeplaatst: 14-03-2005, 09:27:08 
Dwerg
Dwerg

Ik moet even mijn frustratie kwijt.....

Soms kan ik me zo alleen voelen met alle oppervlakkigheid en inhoudsloze gesprekken om me heen. Mensen van school die uren kunnen praten over die nieuwe geweldige spijkerbroek ( a 300 euro) of alles doen voor maar een beetje oppervlakkige, mannelijke aandacht...

Ik weet dat iedereen handelt naar zijn eigen gevoel en verstand en dat die 'eenzaamheid' bij mij alleen ontstaat door de manier waarop ik op anderen reageer, maar de laatste tijd lijkt het wel alsof ik de mensen om me heen begin te veroordelen. En dat vind ik toch niet echt een gezonde ontwikkeling...

Weet iemand hoe je hier het beste mee om kunt gaan?

Berichtenonderwerp: Re: Oppervlakkigheid
BerichtGeplaatst: 14-03-2005, 10:21:09 
Reus
Reus

Haha, dat ken ik heel goed. Probeer gewoon niet zo op andermans leven te letten en lekker je eigen gang gaan. Zolang jij tevreden bent met wat je doet, dan kan het je als het goed is niet zo heel veel schelen dat anderen blij worden van een 300 euro broek die het mannelijk geslacht moet aantrekken (haha leuk woordgebruik:P).

Ga lekker je eigen gang. En ja soms kan dat "eenzaam" zijn, maar je zult vast mensen ontmoeten met dezelfde denkwijze. Je staat er echt niet alleen voor ;)

BerichtGeplaatst: 14-03-2005, 11:09:50 
Nimf
Nimf

Ik was ook niet bepaald geweldig in gesprekken over auto´s brommers en soaps op school :D :D

zat meestal gewoon ontspannen op een bankje aan mijn peukie te hijsen :D

Ieder zo zijn ding dacht ik maar.
uiteindelijk komen de gelijkgestemde elkaar toch wel tegen.

liefs,

thierry

BerichtGeplaatst: 14-03-2005, 17:44:25 
Nina, meis, ik zit op een modeschool....(ik doe niet mee aan de mode hoor! :wink: ) maar daar zitten ook van die mensen op die nooit wat beters kunnen verzinnen dan een superdure broek of jas of watdanook....

Ikzelf ben totaal geen materialistisch persoon en eigenlijk vind ik het alleen belangrijk of het bij me past en of het lekker zit en niet hoe duur het is....

Dus als er mensen zijn die zo'n soort van gesprek met elkaar houden dan luister ik gewoon niet....doe mijn eigen ding....

Niet mee bemoeien...probeer je daarvoor af te sluiten...dat werkte voor mij in iedergeval super.... :wink:

En wat jou eenzaamheid betreft...lieverd er zijn nog zoveel meer mensen zoals jij.....ikzelf ben blij dat ik nu in een klas zit die tot de top vol zit met respect, maar dit is de eerste klas van mijn leven die zo is.... Ik voelde me op school altijd vreselijk....Antoinette was de enige die voor me klaar stond in die tijd en zij zat niet eens bij mij in de klas.... Vreselijke tijd....

Maar ik heb mijzelf geleerd in de toekomt te kijken en niet terug....probeer van elke dag het beste te maken....

En die frustratie....lucht op hé? Gevoelens van je af schrijven!? :wink:

Liefs maartje :hart: :kiss: :hart:

BerichtGeplaatst: 14-03-2005, 18:02:05 
Nimf
Nimf

Ik ken het gevoel ook.

Of aaah dat is een lekkere jongen he, en hij heeft een scooter en is populair...zucht wat zou ik populair worden met zown jongen..

off echt lachen die en die was dronken, die heeft z'n brommer opgevoerd etc etc

BerichtGeplaatst: 16-03-2005, 10:05:37 
Dwerg
Dwerg

haha! heerlijke voorbeelden Indira....!

BerichtGeplaatst: 16-03-2005, 10:08:23 
Reus
Reus

Oja en trouwens, zo stoer zijn ze niet want degene die hun coole gear sponsort dat zijn merendeels de ouders. whehe :roll:

BerichtGeplaatst: 16-03-2005, 10:46:32 
Dwerg
Dwerg

Hehe, dat klinkt bekend in de oren :lol:

Je bent niet stoer, als je niet meedoet aan de trends, en als je niet met de menigte mee kan lullen. Was zelf op school ook een buitenbeentje vanwege mijn muziek voorkeur, maar dat heeft me nooit tegen gehouden om gewoon mijn ding te doen en af en toe flink tegen de menigte in te gaan 8)

BerichtGeplaatst: 16-03-2005, 13:53:51 
Kabouter
Kabouter

Bij mij in de klas ( mijn oude klas) zitten er ook een paar. Gelukkig kan ik nu wel om die mensen lachen. Ik hoorde toevallig dat er een paar van mijn (oude) klas het zielig vonden voor iemand anders, omdat ik bij haar in de klas zat.
Nou, op zo'n moment lig ik echt in een scheur. Zulke mensen zijn gewoon te dom om even verder te kijken dan het 21e eeuwse modebeeld.

Nog een voorbeeld: een meisje uit mijn oude klas loopt de hele dag te mekkeren dat ze ook zooo graag een vriend wil, dit en dat. Volgens mij is ze nu verliefd op een van onze leraren. Loopt ze dan ook de hele dag over te mauwen...*zucht*.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00