Nina, meis, ik zit op een modeschool....(ik doe niet mee aan de mode hoor!
) maar daar zitten ook van die mensen op die nooit wat beters kunnen verzinnen dan een superdure broek of jas of watdanook....
Ikzelf ben totaal geen materialistisch persoon en eigenlijk vind ik het alleen belangrijk of het bij me past en of het lekker zit en niet hoe duur het is....
Dus als er mensen zijn die zo'n soort van gesprek met elkaar houden dan luister ik gewoon niet....doe mijn eigen ding....
Niet mee bemoeien...probeer je daarvoor af te sluiten...dat werkte voor mij in iedergeval super....
En wat jou eenzaamheid betreft...lieverd er zijn nog zoveel meer mensen zoals jij.....ikzelf ben blij dat ik nu in een klas zit die tot de top vol zit met respect, maar dit is de eerste klas van mijn leven die zo is.... Ik voelde me op school altijd vreselijk....Antoinette was de enige die voor me klaar stond in die tijd en zij zat niet eens bij mij in de klas.... Vreselijke tijd....
Maar ik heb mijzelf geleerd in de toekomt te kijken en niet terug....probeer van elke dag het beste te maken....
En die frustratie....lucht op hé? Gevoelens van je af schrijven!?
Liefs maartje