Fijn om te zien dat sommigen een niet al te heftig jaar hebben gehad!
Voor mij was 2014 voor een groot deel tumult, maar heb er weer veel van geleerd en nieuwe perspectieven gekregen. Welnu:
- Na eerst te denken me volledig te vinden in bepaalde muzieksoorten, groepen mensen, filosofieën, etc. uiteindelijk er toch niet zo zeker over te zijn en weer op zoek naar nieuwe ervaringen en impulsen die beter bij me passen
- Een paar keer te diep gaan in mystieke ervaringen (al heb ik daar veel interessante dingen gezien), niet geheel zonder repercussies. Eenmaal bijna volledig mijn ego verloren en op een ander moment bijna mijn lichaam. Kan het niet bestempelen als aangenaam en wellicht traumatisch. Toch heb ik het overleefd en heb daardoor een nieuwe waardering voor het leven gekregen. Ik wil meer in het leven staan, maar ook gezonder en liever met mezelf en anderen omgaan.
- Meer kanten van mezelf leren kennen behalve het spirituele. We leven altijd al een spiritueel leven, in de zin dat de een niet spiritueler kan zijn dan de ander. (Het is ook maar een labeltje). Meer met mijn handen, lichaam en ook met mijn emoties bezig geweest.
- Verliefd geworden op een heel lief meisje, maar helaas was ik niet haar type. Voelt heel dubbel nog af en toe omdat ik zie dat we bij elkaar passen en ze nogal gemengde signalen gaf. Ongetwijfeld zit hier nog een les in voor mij die ik nog verder moet integreren.
- Een heleboel gave nieuwe mensen ontmoet. En relaties met sommige anderen zijn weer veranderd. Wel een hechtere band met mijn familie gekregen.
- Allerlei workshops gevolgd die veel voor mij hebben geopend op allerlei niveau's in het leven. Yoga, Tantra, Meditatie, Dansen, Massages en veel geknuffel!
Fijne ervaringen.
- Na een aantal mystieke ervaringen heb ik er aan overgehouden dat ik nu elke dag overal energieën zie. Met name in de avond is dit heftig. Soms vind ik het vervelend en ben ik gevoeliger geworden voor indrukken. Ik hoopte af en toe dat het op een gegeven moment wel weg zou gaan, maar ik heb me er min of meer bij neergelegd dat het nu deel is van mijn leven. Af en toe zie ik wel iets van een aura bij mensen, maar het zijn vooral energievelden, patronen, etc.
Als gevolg hiervan ben ik echter bijna niet meer te vinden bij feestjes, is doorgaans geen fijne ervaring voor me al die indrukken. Maar ik vind dat niet zo erg, zolang ik mijn rust heb, mis wel daardoor af en toe het netwerken met mensen en gezelligheid. Kan ook zijn dat ik gewoon beter weet met wat voor soort mensen ik liever
niet om wil gaan.
- Onzekerder geworden over wat de toekomst brengen gaat, maar wel zekerder geworden in een soort van basisvertrouwen dat alles wel op een bepaalde manier goed zit en anders wel goed komt als ik me niet zo goed voel. Veel ervaren wat betreft synchroniciteit.
- Bezig met rijles, wat goed gaat! Het is heerlijk om in een flow lekker te karren in een waggy. Ik verwacht binnen een afzienbare tijd succesvol af te rijden.
- Een enorm gezellige, productieve en leuke periode op school gehad met geweldige mensen! Ik kijk enorm uit naar mijn afstudeerproject en dan mijn eerste game op de markt te brengen.
- Heb mijn kernwaarden die ik als kind al had weer teruggevonden. (No small thing)
- Enorm onder de indruk hoe goed wij mensen met elkaar omgaan afgezien al het leed in de wereld en zelfs in het dagelijks bestaan! Liefde is nu belangrijker dan ooit tevoren!
- Verwondering over het leven in het algemeen. Hoe gek, lelijk en mooi de wereld tegelijkertijd kan zijn.
- Ben weer wat vaker in de natuur geweest. Altijd goed voor ontelbare redenen.
Plannen voor 2015:
- Succesvol afstuderen voor m'n Master van Game Art
- Lekker veel moneys verdienen
- Nog meer awesome mensen ontmoeten
- Meer sex, saamhorigheid, gezelligheid, passie en alle andere vormen van liefde
- Taboes doorbreken
- Gezond met mijn lichaam en geest omgaan
- Weer stappen dichterbij, persoonlijke, wereld- en universele vrede komen, laten we hemel op aarde brengen!
- Nog toleranter, zo tolerant mogelijk worden: Naar mezelf en anderen
- Eindelijk de angsten trotseren een beetje voorbij zijn en nu de vruchten van mijn werk proeven
- Supervette dingen creëren
Ik wens jullie allemaal een topjaar toe met alles wat jullie harten begeerd!