Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:37:08

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 24-08-2015, 20:53:02 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-11-2014, 01:52:13
Berichten: 7
Hallo allemaal,

Het was altijd mijn droom al om de wereld af te reizen na mijn studie om de beste thee bladeren te vinden en een thee handel te beginnen. Ik ben namelijk een tweede jaars economie student en na mijn studie zou ik graag een thee handel willen beginnen, met een eigen thee winkel en of wellicht in de groene economie overheids sectoren te werken als econoom. Het klinkt als heel veel en of dit realiseerbaar is om alle drie opties uit te voeren in de toekomst is misschien wel klein, maar ik sta er zeker klaar voor en met al mijn motivatie ga ik het proberen te bereiken. Als het inderdaad allemaal zou uitkomen dan zou een deel van de winst omgezet kunnen worden in groene economie studies of goede doelen.

Om alvast een stukje te beginnen heb ik een Facebook pagina opgezet om eigen thee recepten en ideeën te delen met elkaar om zo meer creatiever en origineler te worden op het gebied van thee. Interessante thee recepten en ideeën die ik binnen krijg maak ik dan zelf en post ik een foto ervan met de ingrediënten ernaast op de Facebook pagina. Ik hou heel erg veel van thee en zou het geweldig vinden om nieuwe/persoonlijke combinaties van ingrediënten te proeven.

Hopelijk met dit bericht kom ik achter wat interessante theeën :)

De facebook pagina is: https://www.facebook.com/pages/Tea-Tree ... 39?fref=ts

Als je niet interesseert bent in Facebook of gewoon over thee wilt praten, dan kan je me ook gewoon via hier wat eigen ideeën vertellen, want ik ben er zeer benieuwd naar!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-08-2015, 12:59:40 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Heb je Brits bloed? Echt elke Brit die ik ken drinkt de ganse dag thee >.<


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl