Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:27:11

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Feestjes en festivals
BerichtGeplaatst: 03-09-2015, 13:59:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-08-2015, 15:06:38
Berichten: 10
Ik zag nog geen bericht staan wat over feestjes of festivals gaat,
Sorry als er wel al een bericht over was of is!

Maar ik ben wel benieuwd of jullie naar feestjes of festivals gaan en welke dat dan zijn?
En waarom jullie juist die feestjes en festivals uitkiezen om heen te gaan.

Zelf ben ik het afgelopen jaar naar DGTL en Buiten Westen geweest.
Ik vond dit hele leuke festivals, omdat er zo een leuke sfeer hangt. DGTL was wel heel erg druk en groot, maar de muziek die ze daar draaide vond ik echt super.
Buiten Westen was echt heel leuk, gezellig en kleinschalig. Beetje hippie achtig.

:D :hart:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Feestjes en festivals
BerichtGeplaatst: 03-09-2015, 14:55:01 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Nee niks voor mij, maar een vriend van me gaat wel super vaak naar festivals.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Feestjes en festivals
BerichtGeplaatst: 03-09-2015, 17:30:08 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-05-2015, 14:06:53
Berichten: 129
Locatie: Zevenhoven
Ik ben nog niet naar festivals geweest, maar wel naar diverse feestjes. Ik zoek ze uit op de muziek die ze draaien, want vaak komt er een bepaald soort publiek op af. Ik ga graag naar technofeestjes, omdat daar vaak een goede sfeer hangt (liefde). Dit wordt natuurlijk voornamelijk veroorzaakt door drugs, maar je kan er wel als HSP-er gratis op meeliften :D. Naast die feestjes ga ik ook naar feestjes van een bepaalde DJ, want daar hangt een niet oordelen over mensen vibe. AKA je kan er helemaal los gaan, zonder dat mensen raar naar jou of jouw kledingstijl kijken. Het het: Deshima Sounds.

Dus ik kies vaak feestjes waar het publiek voor een deel aan de goede drugs zit of een niet oordeel policy heeft en natuurlijk moet ik zelf ook de muziek leuk vinden :).


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Feestjes en festivals
BerichtGeplaatst: 03-09-2015, 19:44:47 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-08-2015, 15:06:38
Berichten: 10
eenmooimomentje schreef:
Ik ben nog niet naar festivals geweest, maar wel naar diverse feestjes. Ik zoek ze uit op de muziek die ze draaien, want vaak komt er een bepaald soort publiek op af. Ik ga graag naar technofeestjes, omdat daar vaak een goede sfeer hangt (liefde). Dit wordt natuurlijk voornamelijk veroorzaakt door drugs, maar je kan er wel als HSP-er gratis op meeliften :D. Naast die feestjes ga ik ook naar feestjes van een bepaalde DJ, want daar hangt een niet oordelen over mensen vibe. AKA je kan er helemaal los gaan, zonder dat mensen raar naar jou of jouw kledingstijl kijken. Het het: Deshima Sounds.

Dus ik kies vaak feestjes waar het publiek voor een deel aan de goede drugs zit of een niet oordeel policy heeft en natuurlijk moet ik zelf ook de muziek leuk vinden :).


Ah wat leuk!
Zelf hou ik ook erg van die liefdevolle sfeer op de techno feesten, heerlijk als iedereen zo vrolijk is, haha.

Ik heb net even gegoogled op Deshima Sounds, wat een aparte muziek en stijl, super funny!
Kan wel begrijpen dat je dan helemaal los kan gaan en lekker gek kan doen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl