Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 00:45:58

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Aanslag Parijs
BerichtGeplaatst: 17-11-2015, 17:12:19 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Mensen reageren vol emotie en kwaad en sporen aan tot actie en betere controle. Nu is iedereen plots aangedaan omdat er wat mensen worden doodgeschoten in onze omgeving maar dat er elke dag mensen sterven in Syrië daar reageert men koeltjes op. Net als dat vliegtuig met nederlanders, zoveel mensen sterven dus elke dag in Syrië. De één is een terrorist omdat hij de ander zijn keel oversnijd maar dat de ander wat bommen lost en een deel onschuldige burgers dood, dat is geen terroristische daad, 't resultaat is hetzelfde in beide gevallen gaan mensen dood.

En die taps en mensen opsporen via internet, vergeet dat maar, dat proberen ze ons wijs te maken. Iedereen met een beetje verstand kan zich online perfect verschuilen achter mensen die hun systemen om welke reden dan ook voor hen openstellen.

En nu gaat Hollande nog wat meer bommen gooien, dus als de één je kwaad doet moet je blijkbaar nog harder reageren, en nu denkt die dat een nog hardere reactie gaat uitblijven. You're dreamin, op welke planeet leeft die gast.

Lets just say you hypocrits really piss me off, fcuk Belgium, fcuk Paris, fcuk you fcuking hypocrits. Iedereen is gelijk maar blijkbaar is de één al wat gelijker dan de ander. Hou daar es gadvedamme 'n keer mee op. Misschien zal ik dan wat meer respect tonen.

Luister naar de Dalai Lama en jullie problemen zijn over vuil machtzoekend satansbroed.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aanslag Parijs
BerichtGeplaatst: 21-11-2015, 13:55:49 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Amen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aanslag Parijs
BerichtGeplaatst: 25-11-2015, 15:48:00 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Cleo schreef:
Mensen reageren vol emotie en kwaad en sporen aan tot actie en betere controle. Nu is iedereen plots aangedaan omdat er wat mensen worden doodgeschoten in onze omgeving maar dat er elke dag mensen sterven in Syrië daar reageert men koeltjes op.


Eens.
Een dag eerder was er nog een aanslag in Libanon, nauwelijks iets over gehoord. Een paar dagen eerder een Russisch vliegtuig dat uit de lucht wordt geknald, ook niet zo erg. Het afgelopen jaar waren er aanslagen in Turkije, Irak, Jemen, Kenia, Pakistan, Koeweit maar ook dat is blijkbaar niet zo erg. Op de aanslag in Tunesië mag dan weer wél emotioneel gereageerd worden want daar waren vooral westerlingen bij betrokken.

Ik sprak iemand uit het Midden-Oosten over de aanslagen in Parijs. Hij vond het heel erg wat er gebeurd was, maar aan de andere kant vond hij het niet zo erg dat 'wij' nu ook eens voelden wat 'zij' al jaren voelen, in oorlogen die voor een groot deel mede mogelijk gemaakt zijn door het Westen.

Ik kan hem geen ongelijk geven.

Neemt niet weg dat het vreselijk is wat er is gebeurd. Overal ter wereld waar onschuldige mensen worden vermoord vanwege een of ander ziek machtsspelletje.






Hier nog een leuk plaatje waar ik wel om moest lachen. Geen vlaggen gezien van Libanon, Rusland, Turkije enzovoort op Facebook.

Afbeelding

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aanslag Parijs
BerichtGeplaatst: 28-06-2016, 18:49:49 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
Vanwege de aanslagen die overal plaats vinden, en vanwege de ongelofelijke verruwing van de maatschappij vind ik dat mensen een voorbeeld zouden moeten zijn van hoe het anders kan.

Vandaar mijn slogan: Wees een lichtje in de duisternis. Een goed voorbeeld van aardig gedrag, tolerantie, manieren, verdraagzaamheid enzovoorts. (Ik heb zelf ook tot doel gemaakt om daarbij goed te worden in creatieve dingen.) Veel mensen kunnen dan een voorbeeld aan je nemen en het zelf ook doen. Zo niet... dan is het hun probleem. Maar jij hebt dan in ieder geval je best gedaan om een goed voorbeeld te zijn. Als je het eenmaal een beetje in de vingers hebt is het niet eens zo vermoeiend om zo te zijn. Het word een manier van zijn.

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl